Päivän paras kuva
- Pulkannaru
- Kitisijä
Musta tuntuu, että urpiainen ja vihreät ovat todella outoja.urpiainen kirjoitti:Olette outoja.
t. höyryäviä karhupaskakasoja joka vuosi metsästä löytävä metsien kaatomies joka kaataa muutakin kuin metsiä
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Siis tuota..Manaaja kirjoitti:Gattis perkele!
Onhan ulkonäössä jotain samaa.
Mutta minulla ei ole ihan noin komeaa nenää. Ja minulla on pieni perse. Ja ennen kaikkea pidempi kyrpä kuin 14 cm, herrajumala. Lisäksi minähän preferoin pikkupystytisuisia ja pikkupeppuisia naisia!! Mutta muutkin saa soittaa, vaikkei numeroni ala 040 vaan 050. Edit: kiihoittavaa kyllä jos kiroilevat, perkele.
-
- Kitisijä
Varmasti puhelin käy kuumana, itsevarmuus vetoaa naisiin.Gat kirjoitti:Siis tuota..Manaaja kirjoitti:Gattis perkele!
Onhan ulkonäössä jotain samaa.
Mutta minulla ei ole ihan noin komeaa nenää. Ja minulla on pieni perse. Ja ennen kaikkea pidempi kyrpä kuin 14 cm, herrajumala. Lisäksi minähän preferoin pikkupystytisuisia ja pikkupeppuisia naisia!! Mutta muutkin saa soittaa, vaikkei numeroni ala 040 vaan 050. Edit: kiihoittavaa kyllä jos kiroilevat, perkele.
- Teraslilja_m
- Kitisijä
- Viesti:
Awesome death spiral of a bizarre star
An Extraordinary Celestial Spiral
An Extraordinary Celestial Spiral
This remarkable picture from the Advanced Camera for Surveys on the NASA/ESA Hubble Space Telescope shows one of the most perfect geometrical forms created in space. It captures the formation of an unusual pre-planetary nebula, known as IRAS 23166+1655, around the star LL Pegasi (also known as AFGL 3068) in the constellation of Pegasus (the Winged Horse).
The striking picture shows what appears to be a thin spiral pattern of astonishingly regularity winding around the star, which is itself hidden behind thick dust. The spiral pattern suggests a regular periodic origin for the nebula’s shape. The material forming the spiral is moving outwards a speed of about 50 000 km/hour and, by combining this speed with the distance between layers, astronomers calculate that the shells are each separated by about 800 years.
Life is complex, it has real and imaginary parts.
-
- Kitisijä
- Teraslilja_m
- Kitisijä
- Viesti:
Tämä on ilmeisesti aitoa, alkupeäräinen "disaster girl". Ei siis ilmeisesti photoshopattu tai lavastatettu:
http://jpgmag.com/photos/349763
Josta tehty paljoneri versioita.
http://jpgmag.com/photos/349763
Josta tehty paljoneri versioita.