Aattelin joskus et milli ois vaimomatskua. Mut ei se kyllä mulle olis. Mulla menis hermot ja sanoisin mur.
Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?
-
Manaaja
-
milli
-
Dumis
Miksä hermostut jos tuosta puhuu? Kyllä mä suheessa puhun kaikkea, tai sitten en ole enää suheessa. Yhessä suheessa piti suojella toisen heikkoa omaatuntoa, joten väistämättä siitähän tuli semmoinen oravan pyörä joka sitten lopulta hajoitti mut, niin etten pystynyt enää jatkaa.milli kirjoitti: onneksi tuolla yhdellä ei oo mennyt hermot, eikä se oo sanonut mur.. mutta.. mä oonkin oppinut olemaan juttelematta näistä asioista kotona. muuten mä hermostun ja sanon mur.
-
milli
Mä voin kyllä puhua kaikesta, kysymys on enemmän siitä miten asioista puhutaan, se tyyli hermostuttaa enemmän.Dumis kirjoitti:Miksä hermostut jos tuosta puhuu? Kyllä mä suheessa puhun kaikkea, tai sitten en ole enää suheessa. Yhessä suheessa piti suojella toisen heikkoa omaatuntoa, joten väistämättä siitähän tuli semmoinen oravan pyörä joka sitten lopulta hajoitti mut, niin etten pystynyt enää jatkaa.
-
Dumis
Duh, miten siitä sit puhutaan?milli kirjoitti:Mä voin kyllä puhua kaikesta, kysymys on enemmän siitä miten asioista puhutaan, se tyyli hermostuttaa enemmän.Dumis kirjoitti:Miksä hermostut jos tuosta puhuu? Kyllä mä suheessa puhun kaikkea, tai sitten en ole enää suheessa. Yhessä suheessa piti suojella toisen heikkoa omaatuntoa, joten väistämättä siitähän tuli semmoinen oravan pyörä joka sitten lopulta hajoitti mut, niin etten pystynyt enää jatkaa.
-
milli
No kun toisella ei oo ollut ongelmaa ikinä syömisen kanssa ja toisella on, niin siinä ei olla ihan samoilla lähtöviivoilla. Se on kauhean vaikea saada toista ymmärtämään minkä takia mulle rutiinit ja ennalta mietityt ateriakokonaisuudet ovat tärkeitä, ja ja ja .. jos toisen mielestä mä en liiku tarpeeksi monipuolisesti. Miksi pitää kritisoida asiaa, jos mä oon huomattavasti tyytyväisempi itseeni ja mun suhtautuminen ruokaan on terveemmin kuin vuosiin, ei ole tarvetta pudottaa järkyttäviä määriä lyhyessä ajassa, vaan rauhallisesti ilman mitään kiirettä, syödä terveellisesti ja monipuolisesti, ja yrittää sisäistää se, miten syödään silleen, että sitten saadaan myös paino pysymään kurissa. Varsinkin kun mä en toiminnallani vahingoita itseäni, vaan etsin tasapainoa.Dumis kirjoitti:Duh, miten siitä sit puhutaan?
Jos mä sanon haluavani pudottaa painoa, niin .. no siis siinä tuetaan, mutta sitten jotenkin vaan tuntuu, että kaikki mun metodit tuntuvat toisen mielestä vääriltä. Mä kuitenkin oon aika varma siitä, että mä tiedän paljon näistä ruoka-asioista, enkä jaksa alkaa jankuttaa niistä.
Ja siis, kiitos kaikille, ketkä ovat sanoneet, että olen tosi hyvä näin.. kyllä mä olen tyytyväisempi kuin ikinä itseeni, vaikka koen, että mussa on hieman vielä poisotettavaa.
Ja kyllä mulle täällä kotona sanotaan, että mua rakastetaan ihan tällaisena kuin mitä oon
ARGH! Melkein sama! Lähtis jätkä ite käveleen suolle ja kattois onko kävely urheilua saatana! Tosin en kaupungissa ollessa kävele suolla mutta nyt oli kyse kävelystä eikä siitä missä kävellään. Monipuolisuuden aion aloittaa ihan ensi viikolla, ensin puutarhatöillä ja sitten syvävenytelyllä ja sitten punttisalilla. Syyskuussa piti aloittaa punttisali. Siis keskiviikkona. En kyllä mene salille vaan riehun kotona. Tai joogaan.milli kirjoitti:jos toisen mielestä mä en liiku tarpeeksi monipuolisesti.
Läski lähtee hitaasti mutta varmasti. Mökillä ollessani (viime la-pe) karppasin ankarasti mutta en juonut tarpeeksi vettä joten laardikaikkoa on tapahtunut vain vähän. Tai on sitä voinut tapahtua mutta nesteenkertymisen takia se ei nyt näy vaa'an lukemissa. Silti, tämä lukema mikä tänä aamuna tuli on vähemmän kuin viimekertaisin kynnys (mulla tulee 2-5 kilon välein semmoisia junnauksia eikä paino tipu hetkeen) joten en valita. Työt alkaa huomenna ja koiran peruskuntoa pitää alkaa kasvattaan hirven perässä juoksemista varten joten eiköhän tämä taas tästä
Miksi aina kirjoitan ensin että "piano tippuu" kun pitäisi kirjoittaa "paino tippuu"?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
-
Manaaja
Täh? Ensimmäisestä kappaleesta sain mielikuvan että sä et toisen mielestä liiku tarpeeksi ja jälkimmäisestä ettei sun oikeastaan edes pitäisi pyrkiä pudottamaan painoa toisen mielestä?milli kirjoitti:No kun toisella ei oo ollut ongelmaa ikinä syömisen kanssa ja toisella on, niin siinä ei olla ihan samoilla lähtöviivoilla. Se on kauhean vaikea saada toista ymmärtämään minkä takia mulle rutiinit ja ennalta mietityt ateriakokonaisuudet ovat tärkeitä, ja ja ja .. jos toisen mielestä mä en liiku tarpeeksi monipuolisesti. Miksi pitää kritisoida asiaa, jos mä oon huomattavasti tyytyväisempi itseeni ja mun suhtautuminen ruokaan on terveemmin kuin vuosiin, ei ole tarvetta pudottaa järkyttäviä määriä lyhyessä ajassa, vaan rauhallisesti ilman mitään kiirettä, syödä terveellisesti ja monipuolisesti, ja yrittää sisäistää se, miten syödään silleen, että sitten saadaan myös paino pysymään kurissa. Varsinkin kun mä en toiminnallani vahingoita itseäni, vaan etsin tasapainoa.
Jos mä sanon haluavani pudottaa painoa, niin .. no siis siinä tuetaan, mutta sitten jotenkin vaan tuntuu, että kaikki mun metodit tuntuvat toisen mielestä vääriltä.
Mitä hemmettiä? Vai siis että pitäis kumminkin urheilla enemmän ja sillä tavalla pudottaa sitä painoa, eikä esimerkiksi ruokavaliota rustaamalla? Vai mitä ihmettä?
Mä lähtisin kävelemään jos mun kumppani mollais mun ruoka- ja/tai liikuntatottumuksiani ja painostaisi mua muuttamaan niitä omien mielihalujensa mukaisiksi. Ja siis varsinkin jos toi ei ole mikään yks kerta kun asiasta mainitaan, vaan kaikki asiaan liittyvät keskustelut olisi tuollaisia, eikä niistä siksi halua toisen kanssa puhua. Ja varsinkin jos näyttäisin sinulta, FFS! Pitääkö sun nyt ton näkösenä vielä ruveta puoliskos mielestä miettimään ulkonäköäsikin?
Toivottavasti ymmärsin kaiken päin persettä.
-
milli
^liikun tarpeeksi, mutta se monipuolisuus on se key tässä, siis joo.. mä oon kans vähän ymmälläni tässä, että mitä väliä sillä on, että josko vain crossaan, niin se ei ole tarpeeksi monipuolista, pitäisi juosta ja käydä salillakin, tosin.. niin mä olenkin nyt alkanut tehdä, mutta.. en toisen painostamisen takia, vaan ihan kun salitreenaaminen on alkanut taas maistua
Ja juokseminen on osana tuota juttailua.
Juokseminenkin muuttuu helpommaksi kun on tiputtanut painoa, se on itseasiassa varsin kivaa
Siis.. ei tää oo mikään ongelma, lähti paisumaan.. mä en vaan juttele laihduttamisesta enää kotosalla, onneksi on omat tukiryhmäsä/ircci-kanavat, missä näistä voi jutella
Paino tippui edellisellä viikolla reilun kilon, which is nice. Ei mene tavoitefarkut vielä päälle, reenii reenii.
Juokseminenkin muuttuu helpommaksi kun on tiputtanut painoa, se on itseasiassa varsin kivaa
Siis.. ei tää oo mikään ongelma, lähti paisumaan.. mä en vaan juttele laihduttamisesta enää kotosalla, onneksi on omat tukiryhmäsä/ircci-kanavat, missä näistä voi jutella
Paino tippui edellisellä viikolla reilun kilon, which is nice. Ei mene tavoitefarkut vielä päälle, reenii reenii.
-
NuoriD
-
NuoriD
-
NuoriD
Ihan hyvät. Vittumaistahan se on, kun ei saa syödä, mutta se nyt on hyväksyttävä.
Välillä iski tosi kova nälkä, mutta kyllä se vihanneksia puputtamalla meni ohi.
Paino putosi 4,5 kg:a kahdessa viikossa.
Toki osa varmuudella lähti vähistä lihaksista, mutta elämä on.
Vyö menee nyt yhtä reikää kireämmälle.
Välillä iski tosi kova nälkä, mutta kyllä se vihanneksia puputtamalla meni ohi.
Paino putosi 4,5 kg:a kahdessa viikossa.
Toki osa varmuudella lähti vähistä lihaksista, mutta elämä on.
Vyö menee nyt yhtä reikää kireämmälle.
-
milli
-
Ylermi Ylihankala
- Kitisijä
Mulla paino jämähtänyt 79kg:aan. Nyt sataa, mutta kunhan tuo taukoo, aion vetästä 15km hölkän. Tuohon kuluu n. 1,5h ja kaloreita palaa 79x15~1200. 40 minsan jälkeen alkaa normaalisti rasva palamaan hiilarivarastojen tyhjennyttyä, joten kai tuossa vähän kuolluttakin poistuu. Sykkeet matalalla.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
-
Charles Caldwell
Pitäis tietää rajansa. Siksi mullaki on se -20 eikä -30. Jos ois -30 ja siihen pääsisin niin oisin luurankozombiharppu vaikka BMI ois kuitenki vielä normaali. No, toivottavasti Roman on kuitenkin kaikin puolin tyytyväinen.Dumis kirjoitti:Hyi shaatana. Kauhea Zombihan tos kuvassa on.NuoriD kirjoitti:Ei hyvä
20 kg:a painavampana mies näytti terveeltä, nyt AIDS-potilaalta.
Toki varmasti todellisuudessa nyt on terveempi, mutta ei näytä hyvältä ainakaan kuvassa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.