Elppis kirjoitti:Hmm... itseasiassa viime vuonna näihin samoin aikoihin tein cityläisille pepputestin. Pistin miehet pyllistämään rivissä ja seksistisesti puristelin ja valitsin mieleiseni voittajan. Tällöin voittaja oli Barcode/pikkuego, ja sehän ärsytti Dumaria. Bluntlyn nahkapökät oli aika pårnåt...
Uudestaaan???!
Olen jäävi arvostelemaan, sillä tätä systeemiä pitäisi käyttää ennenkuin sanoisin juuta tai jaata kityneitosten hanureista.
Nyt ootte kyllä unohtaneet sen voittajan listasta. Missäs mun nimi on?
Nii ja sen verta vielä, et ainoo persekuva näyttäs olevan niissä Cityn palveluun jääneissä. Ja seki huano... Tähän asiaan täytyy kuulkaas vaa uskoa ny.
Viimeksi muokannut Mida, 30.11.2005 12:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elppis kirjoitti:Hih Nyt sun pitää pyllistellä viikko putkeen, että pointti menee perille, voi miesrukka!
No hoh. Ku me kehuttiin sitä minun äänestämääni persettä vielä yhdessä ja hän aloitti sen kehumisen koska minä en uskaltanut. Ja ku aattelin että hänen perseensä lisääminen listaan olisi puolueellista. Eikä kauhean moni kityläinen ole sitä edes nähnyt.
Inhaa kun sekä laittaminen että laittamatta jättäminen on väärin. Olis kai pitänyt jättää koko kysely pykäämättä...
Elppis kirjoitti:Hih Nyt sun pitää pyllistellä viikko putkeen, että pointti menee perille, voi miesrukka!
No hoh. Ku me kehuttiin sitä minun äänestämääni persettä vielä yhdessä ja hän aloitti sen kehumisen koska minä en uskaltanut. Ja ku aattelin että hänen perseensä lisääminen listaan olisi puolueellista. Eikä kauhean moni kityläinen ole sitä edes nähnyt.
Inhaa kun sekä laittaminen että laittamatta jättäminen on väärin. Olis kai pitänyt jättää koko kysely pykäämättä...
Tämä äänestys on epäreilu hieman lattanoista pepuista tykkääviä miehiä (ja naisia kohtaan). Mun peppu olisi voinut voittaa, kun nekin olisi päästetty äänestämään. Sitäpaitsi haluan korostaa, että mikä tahansa perse näyttää hyvältä, kun pyllistää.
Hmmm... *odottelee kukkalähetystä ja timantteja*
Tätä kehitystä en tiennytkään. Minä sitten en ymmärrä naisia enkä miehiä.
safi kirjoitti:
No tasapuolisuuden nimissä me naiset sitten tiirailemme miesten perseet ja laitamme niistä oman äänestyksen pystyyn pikkareiden jälkeen... Sopiiko arvon naiset?
Ei taida luonnistua. Kityn kaikki miehet ovat surkeita suppupeppuja!