No kyllä nyt taas kelpaa sun hengittää kun on kokonaista 5hv enempi. Toivottavasti helpottaa.Manaaja kirjoitti:250 hv, 4WD, DSG.
Ei ylläoleva ironiaa ollut. Se oli sarkasmia.
Kerro nyt mikä auto? Joku pappapassatti?
farkku, neliveto, dsg ja 250 kaakkia.exPertti kirjoitti:
Nyt vaadin kyllä perusteluja, että mitä kyrvikästä volksvaginassa on?
Kenelle on, kenelle ei. Kyllä sä yksin olet tästä hevosvoima-asiasta meteliä pitänyt viime ajat - ennen Porsche-ostoksiani ja taas nyt.Manaaja kirjoitti: Ei pidä unohtaa, nämä ovat vakavia asioita!
Sulla on kyllä aivan käsittämättömän hauska huumorintaju silloin kun sen pitäisi venyä likimainkaan oman takin sisälle. Voisitko alkaa pitää jotain Sarasvuomaisia kursseja?elco kirjoitti:Kenelle on, kenelle ei. Kyllä sä yksin olet tästä hevosvoima-asiasta meteliä pitänyt viime ajat - ennen Porsche-ostoksiani ja taas nyt.Manaaja kirjoitti: Ei pidä unohtaa, nämä ovat vakavia asioita!
On jokseenkin itselleni täysin käsittämätön asia, että mä voisin mitenkään olla kriisissä siitä, että joku nettirattimies ostaa jonkun volkkarin. Kai mä sitten olen.
Niin, minä arvostan tilaa, mukavuutta, käyttökelpoisuutta ja suorituskykyä. Kun ne on kaikki samasa paketissa, on aika vaikea valita muita kuin perheautoja. Toki voisihan sitä urheiluatoonkin satsata, mutta ei ne perheellisen miehen ritsoja ole.exPertti kirjoitti: Eli siis ihan aikuisten oikeasti on olemassa ihmisiä jotka nähdessään nelivetofarkkupassatin isolla koneella ajattelevat "on muuten kyrvikäs auto".
Aina sitä uutta oppii.
On myös ihan aikuisten oikeasti olemassa ihmisiä jotka ovat kiinnostuneempia siitä miltä itsestä tuntuu ratin takana kuin mitä muut ajattelevat.exPertti kirjoitti:Eli siis ihan aikuisten oikeasti on olemassa ihmisiä jotka nähdessään nelivetofarkkupassatin isolla koneella ajattelevat "on muuten kyrvikäs auto".
Aina sitä uutta oppii.
Meinasinkin lisätä "You should know" loppuun, mutta pystyin jotenkin vastustamaan kiusausta.masa kirjoitti:Pertsa taitaa tässä asiassa olla kyllä Obi Wan Kenobi ja me ollaan ihan Padawaneja vielä.Manaaja kirjoitti: On myös ihan aikuisten oikeasti olemassa ihmisiä jotka ovat kiinnostuneempia siitä miltä itsestä tuntuu ratin takana kuin mitä muut ajattelevat.
Kumpi kulkee kovenpaa, kiihtyy nopeemmin?elco kirjoitti:No kyllä nyt taas kelpaa sun hengittää kun on kokonaista 5hv enempi. Toivottavasti helpottaa.Manaaja kirjoitti:250 hv, 4WD, DSG.
Ei ylläoleva ironiaa ollut. Se oli sarkasmia.
Kerro nyt mikä auto? Joku pappapassatti?
Jaha. Näin tämä sitten näköjään kääntyi: Porschemies on kriisissä siitä, että volkswagenmies osti volkkarin. Tehoja hehkuttava volkswagenmies arvostaa volkkarinsa loistavia ajo-ominaisuuksia aivan eri tavalla kuin tehoja hehkuttamaton porschemies.Manaaja kirjoitti: Sulla on kyllä aivan käsittämättömän hauska huumorintaju silloin kun sen pitäisi venyä likimainkaan oman takin sisälle. Voisitko alkaa pitää jotain Sarasvuomaisia kursseja?