Hjumor-korttimaanantai
Ihanaa spekulointia, mutta olitte nyt kuitenkin kaikki tavallaan väärässä. Ensinnäkään broidia ei tuupita millään lailla minnekään, hän on aikuinen mies ja ihan omatoiminen. Toisekseen, ei häntä tarvitse saattaa eikä vahtia, vaan kyseessä oli yksinkertaisesti systerini itsekkyys. Hän kulkee autolla junalle ja junalla duuniin, mutta ei halunnut broidin tulevan samaa matkaa, sillä ei halunnut ostaa broidille junalippua ja pelkäsi että olisi matkustanut pummilla. Sen takia mun siis piti ajaa se 100km. Matkalla broidi kysyi multa minne olin matkalla, ja kun kerroin että heitän vaan hänet himaansa, ihmetteli, että miksei voinut mennä junalla... Ja mutsihan liittyy tähän soppaan sillä tavalla, että on järkännyt mulle keskiviikoksi menoa, kun haluaa mennä tapaamaan täällä vierailevaa sukulaista, muttei itse uskalla maalaisena ajella Stadissa. Yllättäen nakki napsahti mulle, kun oonhan lomalla eikä mulla VOI olla mitään menoa...
- Riemumieli
- Kitisijä
Öööäää.Vesper kirjoitti:kyseessä oli yksinkertaisesti systerini itsekkyys. Hän kulkee autolla junalle ja junalla duuniin, mutta ei halunnut broidin tulevan samaa matkaa, sillä ei halunnut ostaa broidille junalippua ja pelkäsi että olisi matkustanut pummilla. Sen takia mun siis piti ajaa se 100km. Matkalla broidi kysyi multa minne olin matkalla, ja kun kerroin että heitän vaan hänet himaansa, ihmetteli, että miksei voinut mennä junalla
Does not compute.
Kiitos!Kreitsu kirjoitti:
Ohops, onnea!

(Jos ei jalat mee ihan turvoksiin, treenaan talvella niillä sun kengillä kipittelyä. Jaa, mutta olihan niissä kasvunvaraakin.

Tuntuu että mun ykösharrastus on nykyään sairaalat ja lääkäriasemat. Tänään tupakkaklinikalle, seuraavaks Kättärille, sit Silmäklinikalle, sit neuvolaan jne. Ihan kun ei olis tähdellisempääkin tekemistä!
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Vastuuntuntoisena huoltajana olin taas unohtanut koko matsin tänään. Noh, mennääns Tapuliin piekseen sarjajumbo, viime viikolla aiheutettiin eka tappio entiselle sarjakärjelle
Niin ja jännä elämä jatkuu, voitin ruokalippu_arvonnassa 10kpl ruokalippuja lounasravintolaan jossa konttoriväki käy, vissiin kaikki arvontavoitot tulleet meidän virmaan

Niin ja jännä elämä jatkuu, voitin ruokalippu_arvonnassa 10kpl ruokalippuja lounasravintolaan jossa konttoriväki käy, vissiin kaikki arvontavoitot tulleet meidän virmaan

- Riemumieli
- Kitisijä
Mulla ainakin oli kaikkea muuta kuin kaunis olo. Pahoinvoiva, turvonnut, kankea, valtava, kömpelö, plösähtänyt juuneimit kylläkin. Miehen mielestä olin ilmeisesti silti kaunis, tai ainakin se onnistui hyvin pimittämään sen josko näin ei ollutkaan.sipsi kirjoitti:Raskaana oleva nainen on KAUNIS, ja se hehkuu! Aina, ja kaikissa tapauksissa.
Nainen aina valittaa, että mies ei puhu. Kun mies puhuu sydämestään, niin tätä ei uskota. Tää on niin tätä.Zeb kirjoitti:Mulla ainakin oli kaikkea muuta kuin kaunis olo. Pahoinvoiva, turvonnut, kankea, valtava, kömpelö, plösähtänyt juuneimit kylläkin. Miehen mielestä olin ilmeisesti silti kaunis, tai ainakin se onnistui hyvin pimittämään sen josko näin ei ollutkaan.
Heh, sulla on kiva mies.Zeb kirjoitti:
Mulla ainakin oli kaikkea muuta kuin kaunis olo. Pahoinvoiva, turvonnut, kankea, valtava, kömpelö, plösähtänyt juuneimit kylläkin. Miehen mielestä olin ilmeisesti silti kaunis, tai ainakin se onnistui hyvin pimittämään sen josko näin ei ollutkaan.
Mä oonki niin alussa että saan toistaiseksi pitää mielipiteeni, eikö niin? Eiku öö, nyt menin kyl vähän solmuun..mielipide ei perustu omaan ulkonäkööni, vaan vuosien varrella tekemiini havaintoihin.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Juu, pidä vaan. Onhan ihan hyvin mahdollista että sulla olo pysyy hyvänä. Kaipa se riippuu vähän niistä kiloistakin mitä tulee kannettavaksi. Mulla tuli liikaa jo alussa kun oli pakko syödä koko ajan ettei olisi kuvottanut jatkuvasti. Yhteensä ehkä 20 kg tuli, nyt 25 kg vähemmän kuin maksimi. Oli kyllä aika ihanaa saada oma ruumis takaisin itselleen.
Mä oisin Nitskua oottaessani vielä 9 pvä lasketun ajan yli voinu juosta maratoonin. Supistukset alko ni UK oli takki pääl eteisessä ja mä totesin että oota ny, mä katon tän CSI:n loppuun. 36 h sen jälkeen tyttö syntyi.
Pojan kans "vähän" erilainen raskaus ypöyksin, stressaantuneena, selkäsärkyisenä jne. Mut hän tuli 2 h kotoota lähöstä ulos. Ja kuukauden etuajassa. Ja kaik muut päälle.
Vaan tässä tää jokeltaa äitää,tättää,äitääääääää pirteenä sylissä ny
Pojan kans "vähän" erilainen raskaus ypöyksin, stressaantuneena, selkäsärkyisenä jne. Mut hän tuli 2 h kotoota lähöstä ulos. Ja kuukauden etuajassa. Ja kaik muut päälle.
Vaan tässä tää jokeltaa äitää,tättää,äitääääääää pirteenä sylissä ny

- Riemumieli
- Kitisijä