Ei kaikkia mahdollisia pystytä testaamaan tai tutkimaan, synnytyskin on riski. Esim. juuri serkullani on geneettisiä sekä synnytyksestä seuranneita kehitysvammoja.Vaola kirjoitti:^ Mä taas oon saanut sen käsityksen lapsivesitutkimuksen tulokset ovat varmoja. (Vai mitä tarkoitit?)
Mammailu
Oukkeli. Eli sit vissiin ymmärrettiin samalla tavalla. Ne mitä lapsivedestä voidaan tutkia on varmoja, mutta kaikkea ei voi. Synnytyksessä tai sen jälkeen tapahtuvat on tietty asia erikseen.RP kirjoitti:Ei kaikkia mahdollisia pystytä testaamaan tai tutkimaan, synnytyskin on riski. Esim. juuri serkullani on geneettisiä sekä synnytyksestä seuranneita kehitysvammoja.Vaola kirjoitti:^ Mä taas oon saanut sen käsityksen lapsivesitutkimuksen tulokset ovat varmoja. (Vai mitä tarkoitit?)
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Abt 1,5 vuoden iässä alkaa konkreettisesti helpottaa, jos on kovin kiukkunen lähes aina. Se, että itkee ajoittain ei välttämättä väisty kai koskaanninnithequeen kirjoitti:Viides hammas, kuudetta pukkaa. Millon toi jatkuva kitinä ja kiukuttelu loppuuuuuuuu??
*on väsynyt*

Äitin pieni kuumepaketti oli tänään iso poika; otti puolikkaan 200mg Buranan tabletin! Tähän asti on menty supoilla ja PamolF liuotettavilla tableteilla: supot on aina ilkeitä, varsinkin ton ikäiselle joka tajuaa jo mitä on tulossa - liuotettavista 50% päätyy muualle kuin suuhun ja jättää sotkun; huijaaminen (esim. makupalaan piilotus) ei toimi.
Päivällä oli vielä 38, nyt illasta petiin kuumeettomana. Toivotaan että huomenna olisi jo terveempi...
Mä oon niin innoissani tästä 2v iästä

The great club outshines the individual, always and forever.
Oho. Kiitos.SikaMika kirjoitti:Jos on tullut vanhempiinsa, niin tuskin koskaan. Mutta jaksamisia kuitenkin, uskon kyllä että käy hermoille.ninnithequeen kirjoitti:Millon toi jatkuva kitinä ja kiukuttelu loppuuuuuuuu??
Ei Nita kitissy noin paljon aikanaan, tai sit mä en vaan muista kun meitä oli kaksi vanhempaa.
Muutan perjantaina pojan Lappeenrantaan. Lpr:n yliopisto on todella hyvällä paikkaa niemen kärjessä. YO:n kahvilan terassilta suorat näkymät Saimaalle. Ou jeeee.
Sai ihan kivan kalustetun soluasunnon Skinnarilasta, josta matkaa kampusalueelle n 300 metriä.
Nyt tuntuu, että olen hoitanut lapseni kunnolla maailmalle ja loppu onkin sitten heidän käsissään, kuinka käyttävät ne hyväkseen.
Sai ihan kivan kalustetun soluasunnon Skinnarilasta, josta matkaa kampusalueelle n 300 metriä.
Nyt tuntuu, että olen hoitanut lapseni kunnolla maailmalle ja loppu onkin sitten heidän käsissään, kuinka käyttävät ne hyväkseen.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Tää kuuluis ehkä pappailuun, mutta what the heck...NuoriD kirjoitti:Eka kännit on vielä ainakin multa näkemättä.
Eli 14v. Ootteko koskaan istuneet alas ja jutelleet asiasta? Mä palaveerasin tytön kanssa kesän aikana (15v) ja kun kuitenkin tiedän, että kakarat aikuistuu nykymaailmassa liian aikaisin, niin sallin maltillisen alkoholin käytön isin valvovan silmän alla. On ollut vähän jännä kesä noin vanhempana (= 15v, mopo, ripari...), mutta aivan erinomaisesti on mennyt. Fiksu likka
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
- Riemumieli
- Kitisijä
Raportoidaan nyt välillä tännekin että meillä noustaan nykyään kahdelle jalalle joka paikassa missä se vaan vähänkin näyttää mahdolliselta. Seurauksena useita kopsahduksia huolimatta jatkuvasta kyttäämisestä ja perässäjuoksemisesta. Pääasiassa tukea vasten tetsailee kuitenkin jo aika tukevasti, jos vaan tuki pitää. Jännä nähdä koska tuo lähtee kävelemään.
Awww.Suvinen kirjoitti:Meidän "vauva" tuntui kasvavan huimasti neljän päivän reissunsa aikana: mökillä kiivettiin portaita, saunottiin, pulikoitiin järvessä, heiteltiin laiturilta kiviä, syötiin paistettua ahventa, lettuja ja makkaraa, opittiin tukku uusia sanoja kuten kärpänen (ääpäne), kukka, isi (vihdoin ja viimein......), poppa (oikeassa kontekstissa) ja viimeisimpänä vaan ei vähäisimpänä oma nimi!!! Lisäksi äiti sai eka kertaa pikku takatukasta tehtyä pikkuruisen saparon. Hirmu iso tyttö meillä!

On siinä vaan jotakin hienoa, kun ne kasvavat. Pitää vaan varoa ettei käy kuten klassikkopohdinnassa. "Ensimmäiset vuodet vanhemmat toivovat, että lapsi osaisi kävellä ja puhua, siitä eteenpäin he toivovat hänen olevan paikallaan ja hiljaa".

Came here for school, graduated to the high life
Onko teillä sellainen "kävelynopetuskypärä" käytössä?Zeb kirjoitti:Raportoidaan nyt välillä tännekin että meillä noustaan nykyään kahdelle jalalle joka paikassa missä se vaan vähänkin näyttää mahdolliselta. Seurauksena useita kopsahduksia huolimatta jatkuvasta kyttäämisestä ja perässäjuoksemisesta. Pääasiassa tukea vasten tetsailee kuitenkin jo aika tukevasti, jos vaan tuki pitää. Jännä nähdä koska tuo lähtee kävelemään.
Came here for school, graduated to the high life
^ Norjassa olivat nauraa itsensa tarviolle kun kaytiin lastentarvikeliikkeessa kysymassa moista. Esikoisella silloin just tuo noustaan pystyyn - kops-vaihe paalla. Niita ei kuulemma kayta kuin korkeintaan vammaset.
Ja ilmeisesti hullut suomalaiset.
Englannissa oli kokolattiamatto
mutta katsotaan nyt kun ollaan kotimaassa, etta tarviiko tama nuorin kyparaa.
Ja ilmeisesti hullut suomalaiset.
Englannissa oli kokolattiamatto