Hjumor-korttimaanantai
- Riemumieli
- Kitisijä
- Riemumieli
- Kitisijä
-
- Kitisijä
- Pulkannaru
- Kitisijä
Betonimylly palautettuna vuokraamoon ennen 0700, sieltä kärryn palautus naapurin pihaan ja nyt töissä jo toista tuntia. Illalla jatkuu harjoitukset. Kai piikkausta ja kallion leikkuuta lapioinnin lisäksi.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Voi saatana että vituttaa taas, kun ihmiset kuvittelee, että kun olen lomalla, niin eihän mulla nyt oo mitään kovin ihmeellistä tekemistä. Että kyllähän mulle nyt voi järjestää kaikenlaista, kun sulla on nyt aikaakin. No mitäs sitten! Vaikka mä makaisin vaan sohvalla viikon putkeen niin se on MUN aikaa!!
Kuka sulle nyt järjestelee?Vesper kirjoitti:Voi saatana että vituttaa taas, kun ihmiset kuvittelee, että kun olen lomalla, niin eihän mulla nyt oo mitään kovin ihmeellistä tekemistä. Että kyllähän mulle nyt voi järjestää kaikenlaista, kun sulla on nyt aikaakin. No mitäs sitten! Vaikka mä makaisin vaan sohvalla viikon putkeen niin se on MUN aikaa!!
Hihii, mulla on loma just kaikista kiireisintä aikaa, aina. Ens kesänä kyl vähän suunnittelin että lomailisin lomalla, enkä ravais mökillä jatkuvasti tai olis festareilla.Vesper kirjoitti:Voi saatana että vituttaa taas, kun ihmiset kuvittelee, että kun olen lomalla, niin eihän mulla nyt oo mitään kovin ihmeellistä tekemistä. Että kyllähän mulle nyt voi järjestää kaikenlaista, kun sulla on nyt aikaakin. No mitäs sitten! Vaikka mä makaisin vaan sohvalla viikon putkeen niin se on MUN aikaa!!
Asiasta mitään tietämättä totean tähän väliin, että eihän sitä 24/7/365 voi kuitenkaan vahtia.ninnithequeen kirjoitti:Hmm. Käsittääkseni Vesperin veljen on ihan hyvä saada saattaja...?Charles Caldwell kirjoitti:Julkiset?Vesper kirjoitti:Broidi on systerillä, ja mun täytyy nyt lähteä viemään sitä "himaansa", vaikka systeri lähtee kohta töihin, ja voisi hoitaa asian samalla.
Big Brother? Sinnehän tuo sopisi notkumaan? Ja olisi koko ajan valvonnassa?NuoriD kirjoitti:Asiasta mitään tietämättä totean tähän väliin, että eihän sitä 24/7/365 voi kuitenkaan vahtia.ninnithequeen kirjoitti:Hmm. Käsittääkseni Vesperin veljen on ihan hyvä saada saattaja...?Charles Caldwell kirjoitti: Julkiset?

Pyyhin Netikettiin..
-
- Kitisijä
Kolme työviikkoa jäljellä ennen lomaa. Viimeisillä voimillani yritän näistä selvitä. Viikonloppunakaan ei tullut juuri levättyä. Lauantaina meillä oli show Nosturissa, kehäkuuluttajan hommat menivät aivan loistavasti
Sunnuntaina kierrettiin Nuuksiossa Haukankierros japanilaisten vieraiden kanssa. Oli "vähän" kuuma ja naamanikin onnistuin käräyttämään. Vieraat tykkäsivät kovasti, kamerat ja videokamerat kävivät kuumina!

Elämä heittelee sinne tänne. Oon nykyään äitipuoli. (Toivottavasti en ihan hirvittävän paha semmonen kuiteskaan.) Ei ois taas uskonu, jos joku olis pari vuotta sitten tullu ennustamaan tällästä..mutta näillä on mentävä.
Joo, ja luin jostain Libero-sivuilta että tässä vaiheessa raskautta pitäisi HEHKUA. Hmm.

Joo, ja luin jostain Libero-sivuilta että tässä vaiheessa raskautta pitäisi HEHKUA. Hmm.

Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Paljon tapahtuu ja sattuu, toivottavasti ei liiikaa?sipsi kirjoitti:Elämä heittelee sinne tänne. Oon nykyään äitipuoli. (Toivottavasti en ihan hirvittävän paha semmonen kuiteskaan.) Ei ois taas uskonu, jos joku olis pari vuotta sitten tullu ennustamaan tällästä..mutta näillä on mentävä.
Pyyhin Netikettiin..
- Riemumieli
- Kitisijä