Perjantai 13....
- Riemumieli
- Kitisijä
Minä "painostin" helluni muuttamaan yhteiseen asuntoon ja pois kerrostalosta (se missä ennen asuttiin oli mun asunto, nyt on yhteinen). Vuosi sitten oli aika rankkaa. Minä halusin pohjoseen mutta olin jo päättänyt että voin yrittää mikäli saan koiran ja muutetaan isompaan kämppään jossa on piha. Helu oli että "väävää, en osaa sitoutua, väävää, en tiedä onko musta asumaan kenenkään kans yhessä, väävää, en halua muuttaa pois Helsingistä". Latelin vaihtoehdot pöytään. Ne olivatRiemumieli kirjoitti:Noin niin kuin äärimmäisen vitutuksen tunteneena voin todeta, että kun oikein pistetään kova kovaa vastaan, niin mieli voi muuttua, vaikka kuinka olisi vastahankainen.milli kirjoitti:^^Niinpä painostus on perseestä, mä tiedän sen.
1) muutto Helsingissä isompaan asuntoon jossa on piha, otan koiran, en lupaa että viihdyn mutta ainakin on yritetty isosti
2) muutan/muutetaan Ouluun asuntoon jossa on piha, otan koiran, suhde jatkuu etänä jos vain minä muutan, en lupaa että suhde jatkuu
3) kattilat jakoon, muutan yksin Ouluun asuntoon jossa on piha, otan koiran
Suhteen jatkumista en voi missään tilanteessa luvata, voin vain luvata yrittää.
No, hellu nieleskeli vähän aikaa ja sanoi että "kai se pitää pankkiin lähteä huomenna". Nyt jälkeenpäin on monta kertaa sanonut olevansa Hyvin Hyvin tyytyväinen tästä ratkaisusta. Eikä mullakaan oo enää niin hirveetä hinkua pohjoseen muuttamiseen, nyt tuntuu riittävän että pääsen käymään siellä silloin kun haluan.
Että joskus se painostus tepsii

Toisaalta mulle ois ihan mikä tahansa vaihtoehto käynyt, mutta olen tyytyväinen että tämä vaihtoehto tuli valituksi.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Perjantai 13, jep!
Oma kuume rupes taas kipuamaan töissä, joten lähdin 14 aikaan kotia kohti, suunnitelmina ottaa pikatirsat, että jaksan pojan kanssa illan kahdestaan.
Kaupasta kotiopäin kävellessä soi puhelin, Alex on yli 39 asteen kuumeessa. Nyt raato (jolla on jostain syystä suun seutu vähän turvonnut?! Posket ainakin) makaa vaippasilteen sohvalla ja katsoo Veeti Paloautoa. Raukka.
Oma kuume rupes taas kipuamaan töissä, joten lähdin 14 aikaan kotia kohti, suunnitelmina ottaa pikatirsat, että jaksan pojan kanssa illan kahdestaan.
Kaupasta kotiopäin kävellessä soi puhelin, Alex on yli 39 asteen kuumeessa. Nyt raato (jolla on jostain syystä suun seutu vähän turvonnut?! Posket ainakin) makaa vaippasilteen sohvalla ja katsoo Veeti Paloautoa. Raukka.

The great club outshines the individual, always and forever.
Hmpf.. tartuit kärpäseen kun yllä oli pipi poikain. Snif!ninnithequeen kirjoitti:Mä tapan käärityllä sanomalehdellä kohta mun kissat jotka ei saa miljoonaa kärpästä kiinni...varsinaisia petoja joo.Elppis kirjoitti:Ja vituttaa yks saatanan kärpänen joka osaa kadota aina kun haen käärityn sanomalehden. MÄ TAPAN SEN JA SEN KAVERIT!
Voih.Elppis kirjoitti:Raukka.

Ei sillä että toivoisin lapsukaisille kärsimyksiä, mutta kyllä se taisi olla helpoin pala kakkua sairastaa lasten kanssa samaan aikaan. Normistihan se meni niin, että heti kun muksut saivat voimat takaisin, kaatui äiti sängyn pohjalle. Muutaman kerran tuli nähtyä tähtiä, kun oli pakko sinnitellä pystyssä tyttöjen vauhtia vahtimassa. Jos kaikki sairasti samaan aikaan, niin tartti vaan perustaa sairasvuode olkkariin telkkarin eteen ja kerrankin myös epelit malttoivat makoilla siinä.
Tsemppiä sinne!
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Elppa, oisko sitä enteroa kun on aika paljon nyt liikkeellä. Serkun tytsällä oli vastikään. Muuten ihan ok, mutta suu oli tosi kipeä ja turvonnut, joten ei oikein juominen ja syöminen onnistunut. Semmosilla pikkupilleillä juottivat, ei tarvinut aukoa suuta kun varovasti huulten välistä. Trippimehua.
Voihan se sitäkin olla, itsellä tosin alkuviikko kurkunpääntulehdusta. Meillä ei tuo pillimehu tai mehu muutenkaan tee kauppaansa, joten maitoa meni pillistä ja "autovettä" (juomapullo jossa Carsin Salama)RP kirjoitti:Elppa, oisko sitä enteroa kun on aika paljon nyt liikkeellä. Serkun tytsällä oli vastikään. Muuten ihan ok, mutta suu oli tosi kipeä ja turvonnut, joten ei oikein juominen ja syöminen onnistunut. Semmosilla pikkupilleillä juottivat, ei tarvinut aukoa suuta kun varovasti huulten välistä. Trippimehua.

Karjuva lapsi kylvetetty kylmässä vedessä jotta lämpö laskisi, annoin Buranaa kun klo 15 annettu parasetamooli ei tehoa. Toivottavasti unesta tulee edes jotain.
Etunimi alkaa T:llä, niiku Kääpiölläkin - ei ihan heti toivottavasti tuu toista samannimistä Limsessaa vastaan. Kääpiö saanu olla kans aina one and only T.ninnithequeen kirjoitti:Saako kysyä mikä Kittysin pikkusen nimeksi tuli? Sukunimeä ei tarvi kertoo
Toinen nimi on Taika-Helmi (Taikahelmi joupoks!)

Samanniminen valkonen Narttu juoksenteleen nyt toisilla laitumilla, joten osa nimestä kulkee tyttären mukana

Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Ei sullakaan. Asiahan ei ole noin yksinkertainen. Jotkut ihmiset voivat olla varsin hedelmällisiä tahoillaan, mutta keskenään eivät.masa kirjoitti:Jos en olisi naimisissa, tarjoutuisin hoitamaan homman. Nyt sun täytyy tyytyä Manaajan tarjoukseen. Tosin sillä ei taida olla takuita toimivista pähkinöistä..milli kirjoitti:tuntuu... että .. kaikki .. ovat .. raskaana.. paitsi minä..