Gat kirjoitti:joutuisin maksamaan jos työtä tekisin.
Kysyntää ja tarjontaa taas: kukaan ei ottaisi sua töihin edes ilmaiseksi vaan työn kysyntä menee kohdallasi pakkasen puolelle!
Tuo on selvää.
Tarkoitin että tässä omassa "yrityksessä" nyt kun puolet pelloista on vieläkin tymän enovainaani sopimuksin vuokralla sekä koko maatalouselinkeino epävarmaa ja oma tilanteeni myös, niin uuden kaluston osto romuja korvaamaan niin että itse tekisin kaiken ja nykyisille vajaiille hehtaareille... maksaisi enemmän kuin mitä pystyisin maksamaan itselleni palkkaa siitä työnteosta. Mutta ei hätää, sä Sika maksat mulle tukiaisia silti. Ootan 2012 sopimusten loppumista.
Madoilla on uusi terra! Vihdoin... Banaanipuu ei mahtunut, ni ostin sit kultaköynnöksen ja palmuvehkan tilalle. Täytyy banaani sit laittaa ku laittaa isomman (lue: korkeamman...) terran tulevaisuudessa. Siellä ne nyt möyrii ja tutustuu uuteen asuntoonsa!
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Gat kirjoitti:Mutta ei hätää, sä Sika maksat mulle tukiaisia silti.
Jättäydyn itse opintotukiaisille lokakuusta alkaen. Mutta sehän on selvää, että aina jonkun muun pitää pitää sinusta huolta - jonka piikkiin homman sitten voi kaataa kun se ei taaskaan toimi. Lähden baariin katselemaan pystytiramisuja.
12 tuntia kaivamista, valuhommia yms remonttityötä. Ei haluja lenkille ton jälkeen. Saunaan kylläkin. Jep.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Jätin ihan pokkana partsinoven auki levälleen. Luikkueunukki livahti äkkiä sisään ku menin röökille, pikkukissa makoili oven eessä. Onkohan oppi menny perille? Kasja-vanhuksesta ei huolta, se makoilee sängyssä ja oottaa mua.
Mut mä en haluis a) sulkea kissoja taas kylppäriin b) kaivaa kallioilta raatoja, ku idiootit menee het ekan hyttysen perään.
Huoh.
Annan teille hienon elämänohjeen: älkää hankkiko lapsia tai kissoja. Nyt tuntuu taas siltä vaikka pikkuprinssi vihdoin vetelee unta palloon. Ja tytär on isällään. Ja mua itkettää ja blaablaa....