Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Edelleen tissittelyä, limsessan nuuhkutusta - kevyesti siirappia
Jahka viikonlopusta päästään, alkaa arki ja kääpiön koulutie. Ei, kesä ei kuitenkaan oo vielä ohi! ..vaikken mä päässy jokavuotiseen vauhdin hurmaan kuluneena kesänä - en muuten pääse tulevinakaan kesinä, taitaa tuo tallissa nököttävä Rautapää olla vieny miehen sydämen.
Sukuriidat, perheriidoista puhumattakaan on NIIN hanurista. Täällä vietettiin kastepäivää 2vkoa takaperin ja taas sai selkänahassaan tuntea etu-ja jälkikäteen osan paheksunnan siitä, että taas on lapsella väärä sukunimi ja on/oli väärin olla menemättä naimisiin samoissa kokkareissa. Mustalammas o/ ..mutta onneks systeri sentään pelastaa meidän "maineen", kun se joutaa meistä naimisiin. (Olisivat onnellisia siitä, että faijan nimi jatkuu mulla ja lapsilla, meitä kun ei oo ku nelisenkymmentä eikä enempää oo tulossa.) Huvinsa kullakin
Joudun lähtemään tänään Lohjalle, vaikka vain muutama päivä sitten iloitsin siitä, ettei sinne paskakaupunkiin tarvitse mennä enää ikinä. Hupsista saatana. Onneksi vain noudetaan sieltä jotain, eikä sinne tarvi jäädä.
kävin eilen tontilla ja rupattelin kunnallistekniikkaa tekevän urakoitsijan kanssa. Yllättäen siellä oli paskasakki vieraillut viimeviikolla ja murtautunut konttiin.
^^ Muahahaa! Ne ei vais... Oon mä siellä käynyt kavereita moikkaamassa aina välillä ja joka kerta selvinnyt täysissä sielun ja ruumiin voimissa takaisin sivistyksen pariin.
masa kirjoitti:kävin eilen tontilla ja rupattelin kunnallistekniikkaa tekevän urakoitsijan kanssa. Yllättäen siellä oli paskasakki vieraillut viimeviikolla ja murtautunut konttiin.
Pitää mennä vkl vieraisille vanhusten luo. Wish me luck!
Ei kait sentään alkoi taas maistua suomenlinnassa keskiviikkona ja eilen makkara-arvioinneissa, pari saku makkaraa saatiin kirjoihin..