TV:stä tulee hyvää ohjelmaa
- Riemumieli
- Kitisijä
Sähän just olet Kitinän Virallinen Puuma (TM)Gaia kirjoitti:Se oli niin huono, että vajaan kymmenen minuutin jälkeen telkkari meni kiinni eikä tartte toiste katsoa.NuoriD kirjoitti:NuoriD kirjoitti:Kitinäpuumat muistiinPanovälineet valmiiksi: Cougar Town alkaa!![]()
Ei ollut huono, mutta odotin pikkasen enemmän.
Paljonkos sua nuorempi sun lapsesi isä olikaan? Suhteellisesti ikäeronne oli vielä paljon suurempi, kun lapsi laitettiin alulle.Gaia kirjoitti:Tuskin, koska mua ei vois vähempää kiinnostaa kovasti nuoremmat tyypit.NuoriD kirjoitti: Sähän just olet Kitinän Virallinen Puuma (TM)
Ja nyt on ihan pakko kysyä, että ootko sä mielestäsi oikeasti hauska noine sanomisinesi?
Olisiko muuten KSE:n paikka?
Ahaa. Ai tuo kaivertaa. Se ikäero ei kuulu tähän elämään enää, asiasta on melko kauan - ja etääntyy koko ajan.NuoriD kirjoitti:Paljonkos sua nuorempi sun lapsesi isä olikaan? Suhteellisesti ikäeronne oli vielä paljon suurempi, kun lapsi laitettiin alulle.Gaia kirjoitti:Tuskin, koska mua ei vois vähempää kiinnostaa kovasti nuoremmat tyypit.NuoriD kirjoitti: Sähän just olet Kitinän Virallinen Puuma (TM)
Ja nyt on ihan pakko kysyä, että ootko sä mielestäsi oikeasti hauska noine sanomisinesi?
Jännää, että joidenkin on hankala elää tasapainossa menneisyyden ja nykyisyyden kanssa.
Ja ei, en harrasta KSE:ta. Kerrotko, mikä olis mun mahdollinen motiivini sellaiseen?
- Riemumieli
- Kitisijä
Vittuilu on vittuilua vasta sitten, kun vittuilun kohde reagoi asiaan vittuilijan (tai "vittuilijan") toivomalla tavalla. Siis ilmeisesti kilahtaa.masa kirjoitti:NuoriD kirjoitti: Paljonkos sua nuorempi sun lapsesi isä olikaan? Suhteellisesti ikäeronne oli vielä paljon suurempi, kun lapsi laitettiin alulle.
Nyt on pakko ottaa talteen kun en o ennen nähny. Dave vittuilee!
Kyllä mä jätän itsemurhakortin toistaiseksi vielä käyttämättä.Riemumieli kirjoitti:KSE vain kehiin, ketään ei kiinnosta eikä muistoketjua perusteta.
- Riemumieli
- Kitisijä
Ei kai se noin ole. Esimerkiksi sanonnassa "Väkivalta lopettaa vittuilun" ei olisi mitään järkeä, jos se edellyttäisi hattuilun kohteelta kilahtamista. Vittuilla voi, mutta vittuuntuuko vittuilun kohde, se on luonnekysymys.Gaia kirjoitti:Vittuilu on vittuilua vasta sitten, kun vittuilun kohde reagoi asiaan vittuilijan (tai "vittuilijan") toivomalla tavalla. Siis ilmeisesti kilahtaa.
Paras päivä ikinä.
Njaa? Kyllä väkivallan käyttö on mun mielestä jonkunlaista kilahtamista. Tokihan tän sanonnan voi ymmärtää useammalla tavalla. Kai?Riemumieli kirjoitti:Esimerkiksi sanonnassa "Väkivalta lopettaa vittuilun" ei olisi mitään järkeä, jos se edellyttäisi hattuilun kohteelta kilahtamista.
edit. Sinänsä jännää, että henkilö # 1 sanoo, että tietty tv-ohjelma oli mielestään ihan paska ja henkilö # 2 kuittaa mielipiteen tonkimalla henkilökohtaisuuksia.
Mut ei se mitään. Mä oon liian hyvässä moodissa tohon nyt.
- Riemumieli
- Kitisijä
Mutta voisihan sanonta olla "Rauhallinen puhe ja halaus lopettaa vittuilun", eikä noiden keinojen käyttöä voine pitää merkkinä kilahtamisesta.Gaia kirjoitti:Njaa? Kyllä väkivallan käyttö on mun mielestä jonkunlaista kilahtamista. Tokihan tän sanonnan voi ymmärtää useammalla tavalla. Kai?Riemumieli kirjoitti:Esimerkiksi sanonnassa "Väkivalta lopettaa vittuilun" ei olisi mitään järkeä, jos se edellyttäisi hattuilun kohteelta kilahtamista.
Paras päivä ikinä.
- Riemumieli
- Kitisijä
Mä oon vähän suivaantunut tähän nykyiseen tuskastunut nuorivanha hyvellispaheelliseen teininpokaajavampyyritrendiin (True Blood, Diaries, Twilight). Olihan se ihan hyvä idea, mutta kun samaa rautaa taotaan joka puolella niin homma ei enää futaa.Vesper kirjoitti: Vampyyripäiväkirjat olikin sitten tuhannesti obvious.
Pitäisi saada sellainen julma pahisvampyyritarina tai sitten kunnon vampyyrisisällissotameininkiä tyyliin Blade^4.
- Riemumieli
- Kitisijä
Mä ehkä erottaisin True Bloodin noista kahdesta, jotka sitten ovatkin (ainakin ensimmäisen jakson perusteella) lähes identtisiä tarinaltaan. Ja miks näissä pitää olla joku pahisvampyyri, joka yrittää aiheuttaa hyvisvampyyrille helvetisti ongelmia? Ja miks aina samat jutut: ei voi astua taloon kutsumatta, panettaessa alkaa hampaat puskea pintaan (ei mullakaan kiihottuessa ala tehdä mieli jääkaapille), menneisyydessä on joku kuumottava kissa, joka sitten vainoaa nykyajassa joko henkisesti tai fyysisesti. Ja voi että kun ei koskaan toivota kenellekään samaa kohtaloa, kun ollaan niin sieluttomia ja kylmiä. Keksikää jotain uutta!!elco kirjoitti:Mä oon vähän suivaantunut tähän nykyiseen tuskastunut nuorivanha hyvellispaheelliseen teininpokaajavampyyritrendiin (True Blood, Diaries, Twilight). Olihan se ihan hyvä idea, mutta kun samaa rautaa taotaan joka puolella niin homma ei enää futaa.
Ja lisätään tähän genreen vielä Moonlight, joka sitten onkin melko kuraa...
Hyvä kuva aiheesta, vaikkakin wanha.elco kirjoitti:Mä oon vähän suivaantunut tähän nykyiseen tuskastunut nuorivanha hyvellispaheelliseen teininpokaajavampyyritrendiin (True Blood, Diaries, Twilight). Olihan se ihan hyvä idea, mutta kun samaa rautaa taotaan joka puolella niin homma ei enää futaa.Vesper kirjoitti: Vampyyripäiväkirjat olikin sitten tuhannesti obvious.
Pitäisi saada sellainen julma pahisvampyyritarina tai sitten kunnon vampyyrisisällissotameininkiä tyyliin Blade^4.

Came here for school, graduated to the high life
Puumis oli semmonen kepeän oloinen, toimii ihan hyvin iltasella väsyneenä. Vampit oli taas sitä itseään. Pahis oli luonnollisesti hotimpi. Pakko saada hankittua Angelin tuotantokaudet, silleen tuli ikävä sitä. Mutta tällä hetkellä hotein vamppi on edelleen Being Humanin seksikäs könsikäs, ehkä weekendinä katson toisen tuotantokauden.
Yhdyn elcoon siltä osin, että kunnon pahisvamppi olisi poikaa. Ja semmosena joka ei muutu örkiksi tehdessään pahoja.
Yhdyn elcoon siltä osin, että kunnon pahisvamppi olisi poikaa. Ja semmosena joka ei muutu örkiksi tehdessään pahoja.