Urheiluosasto

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Gaia kirjoitti:Sykepiikki 239, keskisyke 188.
:shock: Kuulostaa aika tappavilta numeroilta melkeen minkä ikäisille tahansa. Saati sitten wanhuksille.
Gaia

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Manaaja kirjoitti:
Gaia kirjoitti:Sykepiikki 239, keskisyke 188.
:shock: Kuulostaa aika tappavilta numeroilta melkeen minkä ikäisille tahansa. Saati sitten wanhuksille.
Kyllä mä olen erittäin hyvin hengissä ja hyvissä voimissa edelleen. Pahoitteluni :wink:
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Vedin aamiaiseksi kevyen palauttavan lenkin 16,5km (kintut eivät ole vieläkään täysin palautuneet viikonlopun shokkihoidosta) ja iltasella hyötyliikuntana vähän lisää, yhteensä mittariin tarttui 27,7km pyöräilyä.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nexie »

Tukholman puolikkaaseen olisi aikaa tasan kuukausi ja koska helteet nollasivat aika tehokkaasti juoksuharjoittelun, alkaa kieltämättä jännittää. En ole vielä kertaakaan edes kokeillut juosta koko matkaa ja heinäkuussa kilometrejä kertyi hädin tuskin yhteensä sitä pariakymmentä. Kävin tältä pohjalta tänään köpöttelemässä testimielessä vähän pidemmän lenkin, 16,5 km. Aikaa tuhriintui 100 minuuttia ja pidempää matkaa en edes uskaltanut kokeilla, kun vesi loppui. Blaah.

Maanantaina vedin about puolet lyhyemmän lenkin kohtuu korkeilla sykkeillä ja ilman vettä. Meni siihenkin 44 minsaa. Blööh. Jumpassakin joutui kuukauden tauon jälkeen nöyrtymään ja vetämään vähän pienemmillä painoilla ja silti tuntui ihan riittävästi.
Don't Panic!
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Kintut levätkööt. 7,7km pyöräilyä.
Gaia

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Gaia kirjoitti:Kävin fillarilenkillä 7 viikon tauon jälkeen. Oli tarkoitus silleen rauhallisesti ajella ja vähän tunnustella sattuuko mihinkään. Ja vitut.
22,3 km, 53.38. Sykepiikki 239, keskisyke 188. En vaan osaa.
Tänään sama lenkki toiseen suuntaan. Yritin tosissani hidastella ja sain aikaa kulumaan 56.07. Sykkeet 189/156.
Luultavasti siis sykemittarini oli eilen järkytyksestä sekaisin ja näytti mitä sattuu :D
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Joo, aika hermanni pitää olla jos sykepiikki on liki 240...
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

Eilen 1h15 min hyppimistä putkeen. Sitten loppui mehut (mutta keikka jatkui vielä vartin). Aika hyvin kun kunnon aeroobista hengästyttävää liikuntaa olen harrastanut viimeksi ööööööö lokakuussa kun kävelin 1.5h sulalla mättäikkösuolla, jossa oli lumi päällä. Selässä oli reppu jossa eväät, juomat, kirves, narua ym ja olalla nelisen kiloa pyssyä. Se pisti hengästyttään, mut palauduin (tai siis silleen) 15 minuutissa ja taas piti lähtiä lätkimään vaikka ois voinu jäähä tulille.

Joka iltahan minä käveleskelen koiran kanssa mut ei siinä pahemmin hengästytä. Mitä nyt joskus pyrähdellään juoksuun, mut silti. Siksi tuo 1h15 min eilen oli iloinen yllätys.

Kyse oli sii Chem Brosin keikasta, joka oli hyvä, vaikka encore puuttuikin.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Gaia

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Vesper kirjoitti:Joo, aika hermanni pitää olla jos sykepiikki on liki 240...
Mutta mähän oon.
Charles Caldwell

Viesti Kirjoittaja Charles Caldwell »

Eilen aamulla 28 km BettyGeellä töihin ja iltapäivällä toinen mokoma kotiin, mutta siten, että viimeiset 9 km vedin pikku-ukkoa kärryssä. Alkuviikon poljennot huomioiden jätin tänään väliin. Toivottavasti en illalla nukahda leffateatterin pehmeisiin tuoleihin. Tänään on nimittäin ollut snadin vetämätön olo.
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

11,8km pyöräilyä. Jalat alkavat viimein toeta, jos ehdin, vetäisen huomenna pidemmän setin ennen saunaa ja saunakaljoja.
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

20,9km pyöräilyä.

Vko 32: 100,1km pyöräilyä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Päivitystä, kurotaas umpeen, tikit ja sillee. Reissussa poikkesin paikallisella stadionilla duunaamassa kolmen vartin futisreenin torstaina, sitten perjantaina poikkesin paikallisessa Lieksan "maankuulussa bodausmekassa" kutittamassa selkäsäikeitä. Eilisen matkapäivän jälkeen kävin aamusta jo Kaupissa taasen duunaamassa futisharjotteita.

Illalla, kuudeltako oli, sitten Canal+ ja da mats!
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

Onpas ollut tahmeaa taas viimeaikoina. Ihme kramppeja ja nyrjähdyksiä urheilussa - ja nyt kun yrittelee helteiden jälkeen palata rytmiin, niin tahmealta tuntuu.

Lyhyitä lenkkejä taas aluksi ja pikkuhiljaa nousuun.
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

Tällä viikolla piti urheilla paljon, mutta sitten tuli nää kivat vieroitusoireet, joten urheilut jäivät
ma: crossing
ti: juoksu
ke: kävely :D (tosi liikuntaa)
to: crossing
pe: -
la: -
su: -

ensiviikolla paremmin :)
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

milli kirjoitti: ke: kävely :D (tosi liikuntaa)
Siis miten niin "tosi liikuntaa"?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Eihän metsänhoitokaan käsipelillä ole liikuntaa ! Miksi siis kävely olis!?½
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

Pulkannaru kirjoitti:^
Eihän metsänhoitokaan käsipelillä ole liikuntaa ! Miksi siis kävely olis!?½
Ai ni duh! No sit en ookaan harrastanu liikuntaa ööööö 10 kuukauteen :D ai ni paitsi tietysti viime keskiviikkona siellä keikalla.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
No hei! Eihän se mitään liikuntaa oo voinu olla. Olit kuitenkin päissäsi ja kaikkee !½
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

Pulkannaru kirjoitti:^
No hei! Eihän se mitään liikuntaa oo voinu olla. Olit kuitenkin päissäsi ja kaikkee !½
Ai päissäänkään hyppimistä ei lasketa liikunnaksi. No sviddu!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

annepa kirjoitti: Siis miten niin "tosi liikuntaa"?
kävellen töihin .. vähän niinku shoppailu
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

20km pyöräilyä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

SikaMika kirjoitti:20km pyöräilyä.
Homon teki. Nimittäin tulin pitkästä aikaa noin kahdeksan kilsan matkan töihin pyörällä,,, tai sanotteko te zyggällä. Joku vänkkeri tai sitten Ilmo Ilmasto oli rikkonut Sigmani niin, että putkella ei näkynyt edes lumisadetta. Patteri? Ja nyt on hiki, pitäis käydä suihkussa, mutku on vaan pikku pintahiki...ehkä.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Charles Caldwell

Viesti Kirjoittaja Charles Caldwell »

Eilen 28 km (josta 9 km poika kärryssä) + 16 km = 44 km fillarointia.

Tänään kääntäen sama. Huomenna levätään, tai no, korkeintaan sali.
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Pyörälenkki hetken mielijohteesta tuonne jonnekin. Heti kun olin 200 metrin päässä määrän päästä, pyörän ketjut meni jumiin ja mulla sormi suuhun. Odottelin sit kun Tolonen ajoi autolla urheasti paikalle, polkaisi pyörää kerran ja ketjut meni takas paikoilleen... :doh:

Paluumatkalla ei muita ongelmia, paitsi että kesti viisi minuuttia tapella pyörä lukkoon. En kestä.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Vastaa Viestiin