Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Riemumieli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Legot oli hyvä ehdotus. Aina niistä jotain löytyy ja kuumimmat hotit vaihtuvat vuosittain.
Paras päivä ikinä.
Riemumieli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Vesper kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Nintendo DS? PS3? Jotain dvd/blu-ray-hässäkkää?
Kaikki nää löytyy jo, ja kun kyseessä on erittäin vilkas poika, en viitsisi ainakaa ruokkia millään tällaisella.
Vapaalippu partioon? Onko aloittanut/aloittamassa futis-, lätkä- tms. harrastusta? Ei kun lahjakortti varusteiden ostoon, esim. kengurunnahkaiset pläägät pulittavat toista sataa. Lätkävehkeiden hinnat ovat sitten omassa luokassaan, jo ammattilaistason maila pulittaa 150 euroo.
Paras päivä ikinä.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Riemumieli kirjoitti:Vapaalippu partioon? Onko aloittanut/aloittamassa futis-, lätkä- tms. harrastusta?
En usko, on ns. erityislapsi. Sehän tästä vaikeaa tekeekin. Ja kun äitinsäkin on astetta haasteellisempi näiden asioiden kanssa...
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vesper kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Vapaalippu partioon? Onko aloittanut/aloittamassa futis-, lätkä- tms. harrastusta?
En usko, on ns. erityislapsi. Sehän tästä vaikeaa tekeekin. Ja kun äitinsäkin on astetta haasteellisempi näiden asioiden kanssa...
Mee Leegohyllylle ja kato mitä siellä on eniten. Se on tod. näk. varma ostos.
Vesper
Kitisijä

NuoriD kirjoitti:Mee Leegohyllylle ja kato mitä siellä on eniten. Se on tod. näk. varma ostos.
Jep. Näillä mennään ellei jotain erityista osu kohdalle.
Vesper
Kitisijä

Vesper kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Mee Leegohyllylle ja kato mitä siellä on eniten. Se on tod. näk. varma ostos.
Jep. Näillä mennään ellei jotain erityista osu kohdalle.
Tulikin sopivasti puhelu sankarin äidiltä, joten onnistuin kartoittamaan toiveita. Toivomuksena oli sulkis- tai tennissetti, joten ostin pari sulkismailaa ja sulkia. Ja vähän Legojakin... :]
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Ikinä ole kahta kertaa peräkkäin ajellut kaikkia hiuksia pois (pl. inttiaika). Kysymys kuuluukin että jos alankin tykkäämään tästä vähä-hiuksisuudesta sen verran etten viitikään enää kasvattaa hiuksii ikinä, mitäs sitten?
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Dumis kirjoitti:mitäs sitten?
Osta pipa. Muuten jäätyy pää.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Dumis kirjoitti:Kysymys kuuluukin että jos alankin tykkäämään tästä vähä-hiuksisuudesta sen verran etten viitikään enää kasvattaa hiuksii ikinä, mitäs sitten?
Shamppoo- ja parturilaskut pienenee huomattavasti.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
NuoriD

Kuinka pitkään olet Sipsi tuntenut lapsesi isän?
sipsi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sipsi »

NuoriD kirjoitti:Kuinka pitkään olet Sipsi tuntenut lapsesi isän?
Mitä ihmettä, täällähän oli minulle osoitettu kysymys. 8)
Ollaan kyllä tunnettu jotenkuten jo vuosia..mutta paremmin vasta kohta kaksi vuotta. Tai syksyllä tulee pari vuotta täyteen seurustelua.

(Haha, tosin siellä neuvolassa tuntui että enhän mä tunne sitä yhtään..ku alkoivat kysyä sukujen sairauksista ja niin edelleen.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Bluntly kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Kysymys kuuluukin että jos alankin tykkäämään tästä vähä-hiuksisuudesta sen verran etten viitikään enää kasvattaa hiuksii ikinä, mitäs sitten?
Shamppoo- ja parturilaskut pienenee huomattavasti.
Mutta lisääntyykö piparin saaminen? Sun ei liene tarvi vastata :twisted:
annepa
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja annepa »

Dumis kirjoitti: liene tarvi
Tarvine :twisted:
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
urpiainen
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

annepa kirjoitti:
Tarvinne?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
nastamuumio

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Potentiaali nyt on joka tapauksessa tohon alkuperäiseen lauseeseen väärä ratkaisu.
urpiainen
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

nastamuumio kirjoitti:on
lienee?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
NuoriD

sipsi kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Kuinka pitkään olet Sipsi tuntenut lapsesi isän?
Mitä ihmettä, täällähän oli minulle osoitettu kysymys. 8)
Ollaan kyllä tunnettu jotenkuten jo vuosia..mutta paremmin vasta kohta kaksi vuotta. Tai syksyllä tulee pari vuotta täyteen seurustelua.

(Haha, tosin siellä neuvolassa tuntui että enhän mä tunne sitä yhtään..ku alkoivat kysyä sukujen sairauksista ja niin edelleen.)
Kuva
annepa
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja annepa »

urpiainen kirjoitti:
annepa kirjoitti:
Tarvinne?
Muutkin käyttää murretta. Meillä tippuu yks n pois :P
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Gat
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gat »

Kaupungissa kasvaneena minulla on ylikorostunut reviirivietti. Täällä maalla ärsyttää, kun juntit kävelevät noin vain pihaan, jolloin selän takana saattaakin yllättäen olla yksi naapurin hihhulisiirtolan kehitysvammaisista. Lisäksi maalaiset eivät osaa käyttää ovikelloa. Korkeintaan muodollisesti koputtavat oveen mutta kävelevät suoraan sisään. Jos olisi niin, että harrastaisin silloin villiä seksiä hypoteettisen vaimoväen tai nymfomaanisten lukuisien pystytisuisten teinityttöjen kanssa, tuo olisi erittäin häiritsevää. Mutta on se häiritsevää nytkin.

Kysynkin hälytysjärjestelmästä pihani sisäänajoväylille (3-4 kpl). Tai en oikeastaan murtohälyttimestä, vaan summerista joka rääkäisee kun joku tulee pihaan silloin kun itse olen kotona. Tavallinen liikeilmaisin ei käyne, ei naapurin kissoista tarvi varoittaa. Joku valokennosysteemi joka on ihmisen ja autojen korkeudella? Vaihtoehtoja ja mitä kustantaa?
sivustahuutaja
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Gat kirjoitti:Jos olisi niin, että harrastaisin silloin villiä seksiä hypoteettisen vaimoväen tai nymfomaanisten lukuisien pystytisuisten teinityttöjen kanssa, tuo olisi erittäin häiritsevää. Mutta on se häiritsevää nytkin.

Kysynkin hälytysjärjestelmästä pihani sisäänajoväylille (3-4 kpl).
Eli olit runkilla kun naapurin seppo tallusti selän taakse?

Ainakin jotkut liikkeentunnistimet voi säätää reagoimaan vain ihmisen tyyliseen elukkaan.
nowaysis
Kitisijä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Kyllä maalla on mukavaa.
Prepare for the worstest.
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Eikö sitä ovea saada lukkoon G-mies?
Came here for school, graduated to the high life
nowaysis
Kitisijä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Saishan toki, mutta maalla ihmiset osaa kulkea ovien läpi. Luulis, että kepulaisena oisit perillä veljiesi salaisista voimista!11
Prepare for the worstest.
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

^ Ei kun (itse en ole suoranaisesti maalainen) maalla on tapana pitää aina ovet auki ja kaikki verhotkin auki ettei kukaan vaan luule, että on jotakin salattavaa.

Näin olen ymmärtänyt.
Came here for school, graduated to the high life
Gat
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gat »

exPertti kirjoitti:Eikö sitä ovea saada lukkoon G-mies?
Mä luulen, että sellainen koetaan maalla peräti kummalliseksi ja epäkohteliaaksi. Sitäpaitsi kun itse ravaan sisältä pihalle edestakas, ei viiti avainta käyttää koki ajan.

Niin, en ole vielä jäänyt kiinni runkilta, mutta se mahdollisuus huolettaa :roll:
Vastaa Viestiin