Hooverin imurin.elco kirjoitti:Porche Gaymanin.
Mitä Ostit?
- Riemumieli
- Kitisijä
Tietsikat kantsis ostaa muista kuin yleissäläliikkeistä. Sinulla raha ei tietysti tee tiukkaa, mutta kyllä kai lekurillekin parempi laatu pienemmällä rahalla maistuu? Kysely sopivasta koneesta jollekin saitille, pari tarjousta eri myyjiltä (aina muistettava pyytää koottuna) ja voila, parasta laatua omalle budjetille.NuoriD kirjoitti:tietsikka
Paras päivä ikinä.
- Riemumieli
- Kitisijä
Joo, täytyy tosiaan opetella. Kiitti kun mainitsit, mutta miten se kirjoitetaan oikein?Manaaja kirjoitti:Onko auton tehoilla jälleen merkitystä? Aiotko oppia kirjoittamaan autonvalmistajasi nimen oikein?elco kirjoitti:Porche Gaymanin.
Tuo on tehottomin auto, mitä ylipäänsä vakavasti harkitsin ostaa. Suunnilleen samalla rahalla olisi saanut 100 heppaa enemmän. Gayman oli kuitenkin hauskin ajaa ja kyrväkkäimmän näköinen; eniten hyvää fiilistä.
Saas nähdä käykö Gaymanille kuin TT:lle: sinä hetkenä kun ostan sellaisen, se muuttuu manalan kirjoissa paskaksi autoksi.
- Riemumieli
- Kitisijä
Mietitäänpä uudestaan: olenko mä jossain elämäni vaiheessa pitänyt TT:tä jonain muuna kuin yliarvostettuna, väärästä päästä vetävänä, golfiin pohjautuvana hiusmuotoilijoiden mukaurheiluautona? En taatusti.elco kirjoitti:Saas nähdä käykö Gaymanille kuin TT:lle: sinä hetkenä kun ostan sellaisen, se muuttuu manalan kirjoissa paskaksi autoksi.
Onhan Gayman nyt ihan selkeä parannus: hiusmuotoilijasta hiusmuotoilijayrittäjäksi.
No et ikinä varmaan sen jälkeen kun sen ostin, mutta sitä ennen ainakin sävy oli vähän erilainen:Manaaja kirjoitti:Mietitäänpä uudestaan: olenko mä jossain elämäni vaiheessa pitänyt TT:tä jonain muuna kuin yliarvostettuna, väärästä päästä vetävänä, golfiin pohjautuvana hiusmuotoilijoiden mukaurheiluautona? En taatusti.elco kirjoitti:Saas nähdä käykö Gaymanille kuin TT:lle: sinä hetkenä kun ostan sellaisen, se muuttuu manalan kirjoissa paskaksi autoksi.
http://kitina.net/viewtopic.php?p=431358񩓾
Sanos nyt vielä - että siis tiedän - mikä gaymanissa on vikana noin autona? Siis paitsi että mulla on sellainen. Vertaa vaikka 1900-luvun mustangiin?
Varmasti. Olen kuitenkin laiska.Riemumieli kirjoitti:Tietsikat kantsis ostaa muista kuin yleissäläliikkeistä. Sinulla raha ei tietysti tee tiukkaa, mutta kyllä kai lekurillekin parempi laatu pienemmällä rahalla maistuu? Kysely sopivasta koneesta jollekin saitille, pari tarjousta eri myyjiltä (aina muistettava pyytää koottuna) ja voila, parasta laatua omalle budjetille.NuoriD kirjoitti:tietsikka
Musa Bananaraman. Nyt kun vielä saisi tietoa sen hedelmien syötävyydestä yms.
Edit. Löysin banaaniwikin! Siellä tietoa, on Musa Super Dwarf Cavendish.
Edit. Löysin banaaniwikin! Siellä tietoa, on Musa Super Dwarf Cavendish.
Viimeksi muokannut saira, 08.08.2010 22:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
~Albert Einstein
Ymmärtääkseni en ole sanonut gaymanissa olevan vikaa noin autona.elco kirjoitti:Sanos nyt vielä - että siis tiedän - mikä gaymanissa on vikana noin autona? Siis paitsi että mulla on sellainen. Vertaa vaikka 1900-luvun mustangiin?
Jos sitä johonkin tuollaiseen pitäisi verrata - mikä on eri tarkoitukseen ja fiilikseen rakennettujen autojen kannalta suhteellisen turhaa - niin onhan siinä mun makuun vähän turhan pieni ja voimaton moottori arkiajoon. S-versiossahan asiat kuitenkin ovat jo hieman paremmin.
Raaka kananmuna tekee muuten tosirumaa jälkeä maalipinnalle. Tai siis se munan kuori. Lähtee maalit irti pohjamaaleja myöden.NuoriD kirjoitti:Elco, kohta saat munaa!