Keskiviiko
Olisin laittanut edellisen innoittamana Nänni-Keskiviikko tai jotain..
Kirjoitusvirheet on vaan surullisia, vaikka niitä tapahtuukin..
Nänninpihat sentään, tutkitusti suuririntaisilla on syöpää ja muutakin vaivaa nahanvenäyttimistään, joten en ole kateellinen heille, huolimatta sukupuolestani..
Puskii Manalaa!
Puskiin Nastis!
Gee..
Kirjoitusvirheet on vaan surullisia, vaikka niitä tapahtuukin..
Nänninpihat sentään, tutkitusti suuririntaisilla on syöpää ja muutakin vaivaa nahanvenäyttimistään, joten en ole kateellinen heille, huolimatta sukupuolestani..
Puskii Manalaa!
Puskiin Nastis!
Gee..
Pyyhin Netikettiin..
- McJanne
- Kitisijä
Tänään alennan itseni duunariksi. Jos ei kerran saa yhtä kohdetta muuten loppumaan, hyvä työnjohtaja menee ja tekee sen itse loppuun.
Harmillisesti olen paska työnjohtaja eikä kiinnosta hevonvitun vertaa miten tuolle kohteelle käy kun ei ole omia töpeksimisiä, mutta mennään nyt lorvimaan siksi aikaa että tulee joko potkut tai muu pätevä selitys lopettaa oravanpyörässä.
ASAP! -tason työmaa, lol.
Harmillisesti olen paska työnjohtaja eikä kiinnosta hevonvitun vertaa miten tuolle kohteelle käy kun ei ole omia töpeksimisiä, mutta mennään nyt lorvimaan siksi aikaa että tulee joko potkut tai muu pätevä selitys lopettaa oravanpyörässä.
ASAP! -tason työmaa, lol.
Kirjoitan tätä alasti
Mitäs huonekaluja Vesper meinaa ostella? *kateellinen köyhä yksinhuoltaja haaveilee*
Mein piti mennä uimaan, kun lastenhoitaja tulee kattoo poikaa, mutta ne perkeleet lupaa ukkosta lisää. Hmm. Jotain tytsän kans tehtävä kahestaan kuitenkin, ku luvattu on. Ne hiivatin kivat, halvat reput oli myyty loppuun Suomenojan Lidlistä, jos suunnistais tytön kans johonkii muualle Lidliin...ja veis hänet ulos syömään. Isi tosin vie neidin aivan liian ulos syömään mun mielestä, ni piknikille sateenvarjon alle vaan
Mein piti mennä uimaan, kun lastenhoitaja tulee kattoo poikaa, mutta ne perkeleet lupaa ukkosta lisää. Hmm. Jotain tytsän kans tehtävä kahestaan kuitenkin, ku luvattu on. Ne hiivatin kivat, halvat reput oli myyty loppuun Suomenojan Lidlistä, jos suunnistais tytön kans johonkii muualle Lidliin...ja veis hänet ulos syömään. Isi tosin vie neidin aivan liian ulos syömään mun mielestä, ni piknikille sateenvarjon alle vaan
- Riemumieli
- Kitisijä
Re: Keskiviiko
Ihanaa, että mua ajatellaanRP kirjoitti:Ihan Swirlin kiusaksi kirotusvihreitä. Rakkaudella.
Mies läksi aamuyöstä Wackeniin pieksämään sakemanneja. Kehässä siis, ei bratwurstikiskajonoissa. Tulee vasta myöhään sunnuntaina takaisin. Mulla on alkava PMS ja ehdin jo vollottaa ikävästä heti herättyäni ja uutinen Turbo-koiran palautumisesta omistajalleen sai mut vollottamaan ihan valtoimenaan. Tästä tulee mukavaa. Niitä silmittömiä raivokohtauksia odotellessa.
Onneksi olen kehitellyt aktiviteetteja tähän muutamaksi päiväksi; tänään siivoamista ja birdcage-hunnun askartelua häitä varten (:h:), huomenna äiteen kanssa katsomaan Shrekiä, perjantaina leffailta kotosalla broidin kanssa ja lauantaina lauma ihania naisia saapuu luokseni pelaamaan Rock Bandia
Missasin koko myrskyn viime yönä, kun olin niin yliväsynyt... harmittaa vähän.
Tulipas paljon sytämiä. Vielä kerta kiellon päälle
- Riemumieli
- Kitisijä
Mielenkiintoinen juttu, miten hengelliset asiat nousevat tärkeiksi, kun jotain poikkeuksellista sattuu. Varmaan joskus mainitsinkin, miten paljon lohtua isän kuoleman jälkeen toi ajatus siitä, että tapaamme sitten jonain päivänä, kun oma maallinen vaellus päättyy.Lilo kirjoitti:Pari viime päivää olen kovasti toivonut kuuluvani niihin, jotka uskovat kuoleman jälkeiseen elämään.
Paras päivä ikinä.
Mä olen taas niin paikalla mutten läsnä. Nukuttuani puoli tuntia tässä koneella sain vihdoin haettua kahvia ja yritän aloittaa työnteon.
Ou fak! Nyt tuo tuuletin alkoi pitämään jotain ylikierrosääniä. Sen häkkikuori on rikki, joten propelli pyörii ihan suojattomana. Pientä kauhua ilmassa, lähteekö tuo tuosta irti?
"Laiskotellut työntekijä kuoli kun tuuletin hyökkäsi kimppuun - Irronnut pää pyöri käytävällä vastaan kertoivat työtoverit"
Ou fak! Nyt tuo tuuletin alkoi pitämään jotain ylikierrosääniä. Sen häkkikuori on rikki, joten propelli pyörii ihan suojattomana. Pientä kauhua ilmassa, lähteekö tuo tuosta irti?
"Laiskotellut työntekijä kuoli kun tuuletin hyökkäsi kimppuun - Irronnut pää pyöri käytävällä vastaan kertoivat työtoverit"
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
- Pulkannaru
- Kitisijä
^
Mä tein lomalla oivalluksen skeetin ja trapin parissa ja osumatarkkuus parani 20%:sta -> n 70% Oikea ratkaisu olisi, mun kohdalla, vaihtaa ase paremmin poskelle nousevaan..
Mä tein lomalla oivalluksen skeetin ja trapin parissa ja osumatarkkuus parani 20%:sta -> n 70% Oikea ratkaisu olisi, mun kohdalla, vaihtaa ase paremmin poskelle nousevaan..
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
- Pulkannaru
- Kitisijä
Mä mietin kanssa perän lyhentämistä, mutta peukalo-kyynärtaive välin mukaan mitta oli jokseenkin oikein. Valitsin läskin poiston olkapäästä lihasharjoituksilla -> homma toimi pituuden puolesta ja pääsin miettimään sitä miksi ei edelleenkään osu juurikaan paremmin. Nyt vika on perän liiallisessa suoruudessa tjsp, eli päätä pitää kallistaa sivulle piippujen linjalle. Tuolla tavalla vaan ei ehdi koneellistettujen kiekonheittimien vauhtiin. Eli nykyään otan sellaisen otteen, että poskelle nostettuna aseen piippujen linja kallistuu lähemmäksi katseen linjaa. Koskapa ase on vaihtopiippuinen ja toimii myös kiväärinä, niin nyt on myös kiikaritähtäimen ristikko asetettuna vinoon (ja mun tähdätessä ristikko on suorassa). Satunnaiselle käyttäjälle tuo kiikaritähtäin tekee harmaita hiuksia 'väärän' asennon vuoksi.masa kirjoitti:Tässä se minunkin ongelma on. Perä takertelee huonon tekniikan vuoksi aina kainaloon. En vielä lähde perää lyhentelemään vaan opettelen pitämään asetta tarpeeksi edessä ennen nostoa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen:
Pääsin eilen mun ikivanhasta kirjahyllystä/tv-tasosta eroon, joten tänään pitää hakea uutta tilalle. Uus telkkarikin tuijottaa mua laatikostaan syyttävästi, kun en ole viitsinyt purkaa sitä vanhaan hyllyyn. Niin, ja matto pitäis ostaa. Löysin sopivan muistaakseni Iskusta, koko vaan pitäs määrittää...ninnithequeen kirjoitti:Mitäs huonekaluja Vesper meinaa ostella?
Tulin töistä hakemaan tukkukorttia, mutta sitä hallinnoiva assari on lounaalla. Prkl! Onneks on edes uudet kynnet
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
- Riemumieli
- Kitisijä