Kityn paras naisperse
Kityn paras naisperse
Tuohon vähän aikaa sitten perustettuun galluppiin mitenkään liittymättä, sain Tukholman rieteilyllä sattuneesta syystä idean pistää pystyyn Kityn Paras Perse -gallupin. Eli kenellä on mielestänne Kityn paras naisperse?
Koska oman nussumussuni äänestäminen olisi puolueellista, oma ääneni menee Aydemirille. Onnistun katsomaan häntä silmiin ainoastaan siksi että silloin hänen perseensä on minusta poispäin.
Tämä kaikki siitä huolimatta että tissimiehen pitäisi periaatteessa olla jäävi arvostelemaan kenenkään perseitä.
Koska oman nussumussuni äänestäminen olisi puolueellista, oma ääneni menee Aydemirille. Onnistun katsomaan häntä silmiin ainoastaan siksi että silloin hänen perseensä on minusta poispäin.
Tämä kaikki siitä huolimatta että tissimiehen pitäisi periaatteessa olla jäävi arvostelemaan kenenkään perseitä.
Viimeksi muokannut AarneAnkka, 30.11.2005 11:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Martha = Rautavittu, etkö tiennyt?? Ja ootko nähnyt ne ?Elppis kirjoitti:Joku muu: MarthaFocker. Ja olen oikeassa senkin räkänokat, sillä on myös parhaat tissit. .
Viimeksi muokannut Gattaca, 29.11.2005 15:41. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Olen, ja Rautavittu does not exist here. Sama kun laittais sinne Poikuus41:n tai jonkun muun entisen nickin.Gattaca kirjoitti:Martha = Rautavittu, etkö tiennyt?? Ja ootko nähnyt ne ?Elppis kirjoitti:Joku muu: MarthaFocker. Ja olen oikeassa senkin räkänokat, sillä on myös parhaat tissit. .
Protestoin!
The great club outshines the individual, always and forever.
Mitä mitä, muuten teitä ei erotella mutta perseet kyllä? Koettakaas nyt vetää yhtenäistä linjaa hei. Teitä äänestävät varmasti tietävät kumpaa kollektiivisen perseenne pakaroista he tarkoittavat.Lilo kirjoitti:Hauska huomata että meillä on Nexien kanssa nykyisin jopa yhteinen takamus......Lasketaanko meidän mitat yhteen vai otetaanko niistä keskiarvo?
Monta vihjailevaa viestiä ja karhua vaatiikaan kunnes paljastat taas miten paljon tiedätkään vakkarinaisista?Gattaca kirjoitti:Aarne: harmi ettet voi lisätä vaihtoehtoja ekan viestin jälkeen.. ehkä privana olisin antanut ehdotuksen.. nyt myöhäistä.. aivan täydellinen pyöreä kolmiulotteinen pikkupeppu, kaunis erottuvuus vyötäröstä ja reisistä..

En muuten kerro. Katselen sitä mustavalkokuvaa nyt ja nautin. Esteettisesti, en runkkaile. Hän tietää itse tuosta vinkistä. Se riittää. Respect perseelleen, parempaa ei voi ollakaan.PerttiMakimaa kirjoitti:Monta vihjailevaa viestiä ja karhua vaatiikaan kunnes paljastat taas miten paljon tiedätkään vakkarinaisista?
Juuri sitä minä tuolla "kumpaa kollektiivisen perseenne pakaroista" -ilmaisulla tarkoitinkin. Yksikkö/monikkomuodon takia ilmaisu jäi näemmä tulkinnanvaraiseksi. Pahoittelen.Lilo kirjoitti:Mä ajattelin ennemmin sellasta yhteisarsea, yksi pakara kummaltakin...AarneAnkka kirjoitti: Teitä äänestävät varmasti tietävät kumpaa kollektiivisen perseenne pakaroista he tarkoittavat.(ei siitä kovin toispuolinen tulis.)
Tekstisi värikin on ihan vaan tavallinen kaikin puolin eikä kaipaa huomiota.Lolita kirjoitti:Mun ulokkeet eivät kaipaa huomiota ja mä olen ihan vaan tavallinen kaikin puolin.

Mutta kyllä, aloitin tämän ketjun vaikka ympärilläni ärähtelivätkin kauhuista kauhukuvat loukkaantuvista tai ärtyvistä ihmisistä. Nyt täytyy vain kestää kuin mies. Tai livahtaa tefloninliukkaasti muualle.
Merkityksetöntä kun minä 89.4 cm kiinteän pyöreän peppuni kanssa en siellä ole, kapea lantio naisten reisien väliin tarjolla.safi kirjoitti:No tasapuolisuuden nimissä me naiset sitten tiirailemme miesten perseet ja laitamme niistä oman äänestyksen pystyyn pikkareiden jälkeen... Sopiiko arvon naiset?
No tämähän on sanomattakin selvää. Kireitä pöksyjä jalkaan, pojat! Ja kun nyt kerran vauhtiin päästiin niin pistetään saman tien etumuksetkin järjestykseen...safi kirjoitti: No tasapuolisuuden nimissä me naiset sitten tiirailemme miesten perseet ja laitamme niistä oman äänestyksen pystyyn pikkareiden jälkeen... Sopiiko arvon naiset?