Vetäähän se mielen matalaksi, kun ihmiset ottavat hengen itseltään. Kesäkin on loppumassa, illat pitenevät yms. Ei ihme, jos alkaa vituttamaan ja kirkasvalolamput ovat aivan liian kalliita.
Hmm, tässä nyt taitaa hommat tosiasiassa mennä kokolailla päin vastoin. On aina yhtä häkellyttävää, mille tasolle nämä tuplastandardit voidaan ylipäänsä asettaa.
Mitenkäs avioliitto? Oletko ollut tyytyväinen?
Viimeksi muokannut elco, 03.08.2010 12:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vesper kirjoitti:Sidukka ei ole ollenkaan niin paha kuin limukka. LIMUKKA! Verisuoni katkeaa päästä!!
Helpottaisiko tuskaasi yhtään (ei taida, mut yritämme... ), jos jerron sulle että mä assosioin limukan aina nokkosiin kaksivuotiaina, kun kotkottivat limukasta. Olivat sen itse onnistuneet vieläpä vääntämään (tai sit kuulleet selkäni takana) ja se oli ensimmäinen kerta kun kyseiseen väännökseen tutustuin. Suloisten tyttöjen suusta se kuulosti suloiselta! Cokis oli ihan vaan cocolele tai cokelele ja kaikki muut limsat sitten limukkaa.
Mä oon vissiin tästä aikaisemmin jo puhkunut ja puhissut, mutta mua ärsyttää jos rintaruokinnasta käytetään sanaa "eväs". Tyylin kirkuvalle vauvalle leperellään: "Joo, on nälkä. Mennääs ottamaan vähän evästä..." Yh.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
swirl kirjoitti:Näillä näkymin menee ensi viikolla rikki se -10kg, jonka uhosin tiputtavani ennen häitä. Ja sen jälkeen on vielä yli kuukausi jälellä. Viis lisää ehtii siis! (Se on hyvä pitää tavoitteet korkealla).
Ihanaa Swööli!
Lomakin varmasti maistuu sitäkin makeammalta, kun on tuollaisen rutistuksen mukanaan tuoma onnistumisen tunne vielä kaverina!
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Juhlista tulikin mieleen, että pitää muistaa varata joku matka syyskuulle - voi laittaa lähisukulaisille viestiä lyhyesti ja ytimekkäästi: "olen ulkomailla".
Saatana kun ei tää arki nyt oikein lähde rullaamaan.