Ohjelmassa Lidliä, Ikeointia ja muuta broidin autolla (tai no faijan autolla), ehkä kahtelee äiteetä jos hää jaksaa jne.
Sänky rikki niin ettei voi korjata. Nitsku teki hienon petin ittelleen vuodesohvalle vaan kesti se sen 5 min. ku neiti tulee nalle kainalossa että äiti mä haluun sun viereen. Nukutaan sitten yhdellä puolella parisänkyä kylkikyljessä ja toivotaan ettei romahda sekin puoli. Kele.
Dumis kirjoitti: Sehän se tässä on ettei kyllä mikään erotiikkaa ole nyt lähelläkään. Varmaan kauimmaisin asia nyt.
Meinasin, että se olis niin tylsää, että alkais varmasti nukuttaa.. jos siis laittaa jotain tosi vaniljaa pyörimään.. mutta ei siis.. ymmärrän kyllä, ettei uni tuli..
Dumis kirjoitti: Sehän se tässä on ettei kyllä mikään erotiikkaa ole nyt lähelläkään. Varmaan kauimmaisin asia nyt.
Meinasin, että se olis niin tylsää, että alkais varmasti nukuttaa.. jos siis laittaa jotain tosi vaniljaa pyörimään.. mutta ei siis.. ymmärrän kyllä, ettei uni tuli..
Ei paljoa ihan vaniljat kiinnosta muutenkaan
Kait sitä pitää mennä lukemaan jotain, huomenna vielä pitäs pakata ja iltalennolla lentää Hampuriin.
Heräsin keskellä yötä eikä unimasa tullut roiskimaan silmille. Ilmeisesti saanut siedettävän työehtosopimuksen kaveri kun ei ole näkynyt viimeaikoina puolenyönjälkeen.
No pää täynnä haituvia eikä mitään ymmärrystä maailmasta.
Elppis kirjoitti:Vihamielisiä työkavereita. Jos itse etenee uralla, niin eittämättä joku on sitä mieltä, että ylennys olisi kuulunut hänelle. Nyt sitten vittuillaan.
Huipulla tuulee ja on yksinäistä. Kateus vie kalatkin vedestä ja erityisesti Suomessa. Mitäs siitä, nakkaat paskat, jos eivät edes onnittele kohteliaasti.
Elppis kirjoitti:Vihamielisiä työkavereita. Jos itse etenee uralla, niin eittämättä joku on sitä mieltä, että ylennys olisi kuulunut hänelle. Nyt sitten vittuillaan.
Voi paska, kuulostaa tutulta... tsemppiä!
Näillä näkymin menee ensi viikolla rikki se -10kg, jonka uhosin tiputtavani ennen häitä. Ja sen jälkeen on vielä yli kuukausi jälellä. Viis lisää ehtii siis! (Se on hyvä pitää tavoitteet korkealla).