Tärkeintähän kuitenkin on, ettei tarvitsekaan mennä rannalle kun ei siellä edes paista aurinko. Voinkin siis jatkaa lempipuuhani parissa, tiedätte kyllä minkä.
Chevilyn kirjoitti:Söin puoli litraa suklaajäätelöä. Hyrrhyrrhyvää.
Gääh, suklaajäde on ainoa mitä voin kuvitella haluavani syödä, muita voin sit syödä muuten vaan jos osuu eteen. Ainon suklaajäde on parasta, vaikka jotkut selittää että soon liian makeeta, bah!
Dumis kirjoitti:Ainon suklaajäde on parasta, vaikka jotkut selittää että soon liian makeeta, bah!
Se on myös aika hyvää. Ben & Jerry's chocolate fudge brownie on tosin parasta. Pakkauskin on juuri sopivan kokoinen.
Eikös toi B&J cfd ollut jossain 0.2l kukkaruukussa vai mitäs? Taisin yhden semmoisen vetää ja oli aika täyttä kamaa. Hyvää, joskin tosi jännää. Ehkä ostan uuden jos löydän joskus kaupasta naamani edestä.
Elppis kirjoitti:
Btw, sulla on tänään todella kaunis mekko päällä
Missä sä oot mut bongannut? Tää on lähes kymmenen vuotta vanha mun lähes pahimmilta läskikausiltani, mutta oon vähän kutistellut tätä pesemällä pikkasen liian lämpimässä.
Dumis kirjoitti:
Eikös toi B&J cfd ollut jossain 0.2l kukkaruukussa vai mitäs? Taisin yhden semmoisen vetää ja oli aika täyttä kamaa. Hyvää, joskin tosi jännää. Ehkä ostan uuden jos löydän joskus kaupasta naamani edestä.
Olen törmännyt 500 ml ja 150 ml pakkauskokoihin, mutta jälkimmäinen on niin pieni, että sellaisesta tulee vain kiukkuiseksi. Suosittelen siis ostamaan suoraan isomman, jos kokeilet vielä uudestaan.
Kyl se varmaan oli toi isompi, oon vaan aika suurpiirteinen noiden kokojen kanssa
Elppis kirjoitti:
Btw, sulla on tänään todella kaunis mekko päällä
Missä sä oot mut bongannut? Tää on lähes kymmenen vuotta vanha mun lähes pahimmilta läskikausiltani, mutta oon vähän kutistellut tätä pesemällä pikkasen liian lämpimässä.
Pasilan asemalla n. klo 7.45
The great club outshines the individual, always and forever.
Kappas, mä en ollut silloin juonut kuin vasta päivän ekan Red Bullin, niin en huomannut sua ollenkaan. Enkä varmaan ois huomannut, vaikka asteroidikaan olis tippunut niskaan.
Dumis kirjoitti: Ainon suklaajäde on parasta, vaikka jotkut selittää että soon liian makeeta, bah!
Ainot on kyllä aika ällöjä, ja ihan erityisesti se maitosuklaa. Siis onhan B&J:tkin todella makeita, mutta ei se niissä haittaa! Ainojen koostumuksessa on vaan jotain vikaa.
Paitsi se karpalo-kinuski tjtn oli ihan ok.
Viimeksi muokannut Lilo, 29.07.2010 13:57. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Dumis kirjoitti: Ainon suklaajäde on parasta, vaikka jotkut selittää että soon liian makeeta, bah!
Ainot on kyllä aika ällöjä, ja ihan erityisesti se maitosuklaa. Siis onhan B&J:tkin todella makeita, mutta ei se niissä haittaa! Ainojen koostumuksessa on vaan jotain vikaa.
Mulla kun on näitä ongelmia, niin oon pikku hiljaa muuttunut silleenkin, että saattaisin vaik olla altis jo läheisriippuvuutenkin. Yksin kotona olo oli ennen mun mielestä kivaa, mutta nykyään lähinnä vituttaa. Vituttaa, jos vatsakipu ei mee ohi enkä viitti mennä sen kanssa tanssimaan ja sit joutuisin oleen koko illan yksin kotona.
Tänään töiden jälkeen mennään sitten Rautatietorille maistelee muutamia oluita, "Suuret oluet - pienet panimot" tapahtumaan.
Toivottavasti Venäjän savupilvet eivät vaikuta makuaistien toimintaan.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"