nowaysis kirjoitti:Sit olin et gettagrip, oot 30, eikä niitä oo oikeesti olemassa
Mist tiiät?
Mäkin erehdyin katsomaan kaks ekaa leffaa kun olin systerillä talovahtina. Kolmas menis vissiin leffassa, mut en näin vanhana kehtaa mennä katsomaan ilman suojalasta :/
Onko "puumuus" nyt hyväksytty trendi?
Huono asia. Kitinän keski-ikäisten naisten kommentit alkavat lähestyä pedofiliaa. Pitäisikö ilmoittaa viranomaisille?
nowaysis kirjoitti:Pats tässä just pohdin jos nyt päivällä menisin, ihan tätiporukalla
Päivällä kehtais ehkä livahtaa. Jos samalla kovaan ääneen huokailis että kun oon jo kaikki muut leffat nähnyt ja että pitäähän äidin ymmärtää teini-ikäsitä lastaan ja että kun tässä lomalla nyt on aikaa ja....
Pitäiskö huolestua? Tos on etupihalla kolme riskiä kollia ilman paitaa duunaamassa pihakivetystä ja muija kuskaa niille koko ajan kahvia ja kääretorttua. Hymyilee vielä perään.
nowaysis kirjoitti:Pats tässä just pohdin jos nyt päivällä menisin, ihan tätiporukalla
Päivällä kehtais ehkä livahtaa. Jos samalla kovaan ääneen huokailis että kun oon jo kaikki muut leffat nähnyt ja että pitäähän äidin ymmärtää teini-ikäsitä lastaan ja että kun tässä lomalla nyt on aikaa ja....
Mä aattelin huokailla vaan Jacobin lihaksia
Anteeksi mitä?
Lounas syöty ja nyt taas painitaan noiden vienti-ilmoitteluiden kanssa, että voi olla ihana softa!
Ei jaksa, en ole Untrue Bloodiakaan jaksanut katsoa 15min kauempaa, joten nou thänks nowa ja muut! Kyllä olisitten panneet jokaista lespovampyyriä filkassa eiks jee?
En ymmärrä miksi Pattinsonia aina hehkutetaan. Tuo Lautner on kyllä paljon enämpi nam ko joku luinen Pattinson.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.