Olipa ihana päivä Lintsillä
Tyttö huokailee vieläkin kuinka kivaa oli, se tässä on parasta. Ekaa kertaa Mustekalassa, Vuoristoradassa, Tulireessä...mutta parasta oli olla äitin kanssa ihan kahdestaan
Shit! Tajusin just, että tämä on viimeinen lomaviikkoni. Enkä ole muuta tehnyt kuin... lomaillut 100 lasissa! Alankin tuhoamaan Tallinnan tuliaisia. Täysillä viimeiseen lomaviikkoon.
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Minäenjaksamitään, rupeen myymään noita autoja ja helvetin hifivehkeitä sun muita alihintaan ihan just kohta.
Tiedät mun numeron. <3
En ees tiedä. En tiedä kenenkään. Eikä mulla oo puhelinta! Mut jos annan osotteen niin voit tulla noutamaan kaikki tosta pihasta! Enhän mä tarttekaan rahaa ni voin vaihtaa ne pippeliin.
^ Full Tilt?! Mä olen hyvä dramaturgi (vai mikä se nyt oli). Anna mä uudelleenjärjestän tän draaman! Lomaa olis jäljellä :) Kyllä tästä vielä soppa saadaan :)
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:En ees tiedä. En tiedä kenenkään. Eikä mulla oo puhelinta! Mut jos annan osotteen niin voit tulla noutamaan kaikki tosta pihasta! Enhän mä tarttekaan rahaa ni voin vaihtaa ne pippeliin.
Lupaan panostaa parhaani ja antaa vähän tippiäkin.
Kesä on erojen aikaa (sikamika), syksyllä sitten uudet viileät tuulet puhaltaa. Jennyn miestä pitäis piestä. Runolliseksi näin iltahämärässä, teeveen romanttisessa valossa. Luen kirjan, patjalle nukkumaan. Sänkyä ei ole vieläkään hommattu.
Joo, perjantaina asuntopaperit kuntoon. Lokakuun lopulla muutto.
Pi6täisköhän mun vaan _ruveta_ kaameeks lutkaks ja sillä tavalla järjestää elämä uusiks, niin. Toki sen jo tekisin mut hitto kun tein ne kaks maailman ihmettä tätä paskamaailmaa kaunistamaan.
Tosiaan haku päällä! Yksikin lyyli meinasi tällätä persuksensa auton konepellille hidastustöyssyn kohdalla mutta jatkoi matkaa kun huomasi jonkun skidin istuvan kyydissä..
Ainiin,, auton ulkolämpömittarin mukaan klo 16:30 näytti +31,5 celciusta, autoilmastointi automaatilla näytti sisälämmöksi +22,5 celciusta, elämä on..
Tiistai on..
Lutkailun päivä! Työnnetäänkö suoraan perseeseen? Vai heitetäänkö parit rojut ensin eteen?
Viimeksi muokannut Niba, 27.07.2010 0:41. Yhteensä muokattu 2 kertaa.