Viikonavaus Maanantai, Lähtee vasemmalla yykks! ..
Mä oon luullu että oot Enklannissa jonkun Citypanomiehen kaa.Kreitsu kirjoitti:^No just siellä (Pohojanmualla).
Ilmoittele myös, jos olet sinkkuna, tiiäthän sie, että olen halunnut insertoida sinuun jo cityantiikista asti. P.S. Jos annat McJannelle, se on mun kirjoissa vielä pahempaa kuin se yksi hullu bodari.
Tietty lohduttaudun, että sun perseen ja tissien koossa on ristiriitaa, mutta jos en katso niitä yhtäaikaa, niin bueno.
Mitä huttua? Muutatte erilleen(väliaikasesti) vai erositte?SikaMika kirjoitti:Elämme jänniä aikoja. Nimittäin poikamiesaikoja, laitettiin daamin kanssa paperit vetämään lusikoidemme siirtämiseksi uusiin nurkkiin. Nyt pitäisi päättää, haluanko muuttaa muutaman kilsan päähän ytimestä yksiöön vaiko jatkaa tässä seuraavat 7kk jonkun uusiokämppiksen kera jonka jälkeen muutto joka tapauksessa muualle. Olen toistaiseksi jälkimmäisen kannalla.
Eli nyt voi taas alkaa täyttämään mun yv-lootaa vonkuilla!
Prepare for the worstest.
Siis hei tuo Sika on vielä pahempi kuin spekulatiivinen IsoKarju, reaalinen V75 tai idiootti kuulemmavonku McJanne.Kreitsu kirjoitti:Kiitos vinkistä, enköhän pane menemään!huima kirjoitti: No nyt hakua vetämään SikaMikan postilaatikkoon, niin pääset Helsinkiin!
Siis sä niin tykkäisit pihastani tunnin matkan päässä Helsingistä ja myös Alakäyrästäni!
Kreitsu kirjoitti:^Mitä säkään mistään tiedät? Millon olet viimex pannut

Vuodet on näin vanhalle lyhyitä.
Joten kysymykseesikään en tiiä, tänä tai viime vuonna en oo käyny huorissakaan. Eikä mulla ole edes kalenteria.

Mut tuu meille. Saunotan sut ja tarjoudun saippuoimaan sut. Ihan viaton yöpymissuunnitelma, juunou

Voihan perse, uusiokämppis-suunnitelma uhkaa jäädä lähtökuoppaansa. En saa ottaa kämppään toista vuokralaista, eli pitäisi saada joku joka ei kitise vuokrasopimusten ja asumistukien perään. Laitoin tosin viestiä yhdelle kaverille, joka on etsimässä viikonlopuiksi pakopaikkaa perheestään. Hänen sietämisessään on tosin iso työ, jos meinaisi joskus viettää pidempiäkin aikoja täällä. Esim. Elco varmaan arvaakin jo, kenestä on kyse...
Sietäsitkö sää mun hajua, kun tulen meidän vanhojen ihmisten konserttiin Ultravox 18.8? Muuten en voi juoda itseäni oksennusripulikänniin Tavastialla jos pitää ajaa Orimattilaan. Maksan, mutta alle hotellitaksan toki.SikaMika kirjoitti:Voihan perse, uusiokämppis-suunnitelma uhkaa jäädä lähtökuoppaansa. En saa ottaa kämppään toista vuokralaista, eli pitäisi saada joku joka ei kitise vuokrasopimusten ja asumistukien perään. Laitoin tosin viestiä yhdelle kaverille, joka on etsimässä viikonlopuiksi pakopaikkaa perheestään. Hänen sietämisessään on tosin iso työ, jos meinaisi joskus viettää pidempiäkin aikoja täällä. Esim. Elco varmaan arvaakin jo, kenestä on kyse...
Mee vaan sinne hotelliin. Asutaan kuitenkin yhdessä tulevan ex-avokin kanssa tässä vielä ensi kuu.Gat kirjoitti: Sietäsitkö sää mun hajua, kun tulen meidän vanhojen ihmisten konserttiin Ultravox 18.8? Muuten en voi juoda itseäni oksennusripulikänniin Tavastialla jos pitää ajaa Orimattilaan. Maksan, mutta alle hotellitaksan toki.
Eli olisit täällä 24/7? Tarjous, josta olisi vaikea kieltäytyä!Vesper kirjoitti: Ja mä voisin pakoilla maalaiselämää viikollaJa tietty loisia mun ryyppyreissuilla!

- Pulkannaru
- Kitisijä
Minä voisin maksaa hotellitaksaakin jos Helsingin yösijani olisi jonkun Kitinämisun luona, joka olisi läsnä ja koko ajan ihan alasti.SikaMika kirjoitti:Eli olisit täällä 24/7? Tarjous, josta olisi vaikea kieltäytyä!Vesper kirjoitti: Ja mä voisin pakoilla maalaiselämää viikollaJa tietty loisia mun ryyppyreissuilla!
![]()
Voi muna. Jos kyseessä on se kuka luulen sen olevan niin kannattaa ottaa toi Pätsin tarjous kyllä sassiin kiinni. Ja vaikka ei olisikaan niin kannattaa silti ottaa.SikaMika kirjoitti:En saa ottaa kämppään toista vuokralaista, eli pitäisi saada joku joka ei kitise vuokrasopimusten ja asumistukien perään. Laitoin tosin viestiä yhdelle kaverille, joka on etsimässä viikonlopuiksi pakopaikkaa perheestään. Hänen sietämisessään on tosin iso työ, jos meinaisi joskus viettää pidempiäkin aikoja täällä. Esim. Elco varmaan arvaakin jo, kenestä on kyse...
Mä kyllä kirjotin tosi tarkasti, että lähinnä itken itteäni uneen peiton alla ja osaan sen tosi hiljaa ja alasti.SikaMika kirjoitti:Laitoin tosin viestiä yhdelle kaverille, joka on etsimässä viikonlopuiksi pakopaikkaa perheestään. Hänen sietämisessään on tosin iso työ, jos meinaisi joskus viettää pidempiäkin aikoja täällä. Esim. Elco varmaan arvaakin jo, kenestä on kyse...
Hurjaa. En oo eilisen jälkeen nähny kännykkääni, jonka jätin hyllylle, minne lapset ei yllä. Ei kai se yks aikuinen ihminen sitä oikeasti vienyt? Minäenjaksamitään, rupeen myymään noita autoja ja helvetin hifivehkeitä sun muita alihintaan ihan just kohta. Ja hitto kun tästä paskatalostakin on tullu niin rakas, miks sitä antaa ittensä kiintyä kasaan kiveä ja mitälie?