Mies antoi eilen palan suklaata. Kun pienet suklaapalat oli loppu niin käveli miehen viereen ja alkoi työntämään miestä selästä, samalla osoittaen keittiöön (jossa namukaappi sijaitsee), käskevän oloisen puheripulin saattelemana. Söpöläinen!
Nyt tuntuu että olen jokseenkin huonosti valmistautunut. Mun synnytyssuunnitelma on nimittäinMida kirjoitti: Sairaalasynnytysta varten mulla on kolmesivuinen synnytyssuunnitelma auttamaan katiloa hahmottamaan milla tavalla parhaiten auttaa mua synnytystyossani.
Eipä nuo siellä huoneessa paljoakaan ole... Mun sairaalassaoloaikana (synnytyshuoneessa siis) ehti 3 vuoroa kätilöitä vaihtua, jokainen kävi moikkaamassa.Manaaja kirjoitti:Siis meneekö se synnytys oikeasti pilalle siitä, jos kätilö kehuu väärillä sanoilla tai äänenpainoilla suorituksen etenemistä - sairaalassa?
Tuossa nyt tulikin jo yleisesti katilon kommentoinnista kokemuksia. Eika ole mitaan ihan harvinaisia valitettavasti. Mulla on itsella paljon lievemmat kokemukset onneksi, eika munkaan katilo mikaan ystavallinen tyyppi ollut. Monesti vain mietin kuinka paljon koulutettu doula pystyisi paikkaamaan mahdollisen tylyn katilon tekemaa haittaa.Manaaja kirjoitti:Siis meneekö se synnytys oikeasti pilalle siitä, jos kätilö kehuu väärillä sanoilla tai äänenpainoilla suorituksen etenemistä - sairaalassa?