Miten se tapahtui? Päristit ja suristit itse? Kumppari päristi ja suristi? Lähetyssaarnaajassa sisään-ulos ilman mitään apuvälineitä käsinkoskematta? Itse autoit itseäsi yksin ollessasi ilman teknisiä apuvälineitä? Unessa? Koska?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
En saa origamia. Ongelmaa minua ei ole. Usein on tuntunut, että petikuNppani on asiasta stressaantunut ja tämä latistaa tunnelmaa. Korostan silti, ettei asia ole ongelma.
Taisi olla viime perjantai-illalla, Kuopion asuntomessupäivän jälkeen hotellissa. Olin sen verran väsynyt, että ei jaksanut ryhtyä itse hommiin niin vaimo tumputti orkut. Vaimolta se käy näppärästi ja on hyvä siinä
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Ylermi Ylihankala kirjoitti:En saa origamia. Ongelmaa minua ei ole. Usein on tuntunut, että petikuNppani on asiasta stressaantunut ja tämä latistaa tunnelmaa. Korostan silti, ettei asia ole ongelma.
Viitisen minuuttia sitten. Mieheni kanssa. Ja melkein aina, kun olemme kahden. Useita. Koska voin rentoutua kunnolla, johtuen siitä että vaikka mieheni välittää, hän ei kasaa minulle paineita saada...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Eilen mun kumppani otti aurinkoo ja se halus sit sexii ja mää sain orkun sen kaa, mut se ei saanu.
Sitten se ottivempaimen, jossa on kolme toimintaa ja niille 7 moodia, jota mä en osaa edes käyttää ja sai hirveen orkun.
Ylermi Ylihankala kirjoitti:En saa origamia. Ongelmaa minua ei ole. Usein on tuntunut, että petikuNppani on asiasta stressaantunut ja tämä latistaa tunnelmaa. Korostan silti, ettei asia ole ongelma.
Onko vaimosi nimi sattumoisin Maria?
No sitä vaan, että eikös tuo viittaa vähän neitseelliseen syntymään, jos itse et saa origamia ja perheenlisäystä kuitenkin on. Ellei sitten postimies ole ollut asialla.
Cavallo kirjoitti:Eilen mun kumppani otti aurinkoo ja se halus sit sexii ja mää sain orkun sen kaa, mut se ei saanu.
Sitten se ottivempaimen, jossa on kolme toimintaa ja niille 7 moodia, jota mä en osaa edes käyttää ja sai hirveen orkun.
Mä oon surkea sängyssä sekä keittiön pöydällä.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma