elco kirjoitti: Jos pildeä haluaa niin esim netissä tai baarissa päivystäminen on paremmin investoitua aikaa kuin pillurallaus.
Kait nettivonkaus pitäisi olla kaikkein kustannnustehokkainta? Kulujahan siitä ei synny lainkaan (paitsi aika). En ole koskaan vongannut tositarkoituksella internetz-aikana, mutta luulisin, että noiden deitti-ilmojen kautta olisi helpoin skorettaa.
Mummotunnellissa näytti siltä, että sieltä olisi lohjennut kyllä kohtuu varmasti, mutta suurin osa materiaalista oli jopa toki minullekin yli-ikäistä. Mutta olisin pannut kyllä.
NuoriD kirjoitti:
Öö, eihän se silloin ole säälistä antamista?
Ai eikö miellyttävää tyyppiä voi sääliä?
No jos tyyppi on miellyttävä ja kutina on sopiva, niin mihin sitä sääliä tarvitaan?
No tota, jos vaikka baarissa tulee jutulle kaksi kaveria, toinen on komea ja toinen ei. Molemmilla sama viesti: pillua pitäs saada, kun en oo kolmeen vuoteen saanut ja oon ihan ressukka. Jos annan komealle, en anna säälistä, mutta jos annan rumalle, annan säälistä. Näinkö tää menee?
No jos tyyppi on miellyttävä ja kutina on sopiva, niin mihin sitä sääliä tarvitaan?
No tota, jos vaikka baarissa tulee jutulle kaksi kaveria, toinen on komea ja toinen ei. Molemmilla sama viesti: pillua pitäs saada, kun en oo kolmeen vuoteen saanut ja oon ihan ressukka. Jos annan komealle, en anna säälistä, mutta jos annan rumalle, annan säälistä. Näinkö tää menee?
Voihan omalle äijällekin antaa säälistä! Monet kerrat olen antautunut vain siksi, että tiedän toisen halunneen kovasti, vaikka itseä ei just sillä hetkellä oikein ole napannutkaan. Eiks tää oo ihan normaalia?
nowaysis kirjoitti:Voihan omalle äijällekin antaa säälistä! Monet kerrat olen antautunut vain siksi, että tiedän toisen halunneen kovasti, vaikka itseä ei just sillä hetkellä oikein ole napannutkaan. Eiks tää oo ihan normaalia?
nowaysis kirjoitti:Voihan omalle äijällekin antaa säälistä! Monet kerrat olen antautunut vain siksi, että tiedän toisen halunneen kovasti, vaikka itseä ei just sillä hetkellä oikein ole napannutkaan. Eiks tää oo ihan normaalia?
Juu. Vähemmän normia on se ettei taho toiselle antaa kun toinen kärvistelee.
Parasta siinä on se, et ku pääsee vauhtiin, niin ei se oo enää antamista!
The great club outshines the individual, always and forever.