Pakko kait sitä on jotain ruokaa laittaa, tyttöä ei oo näkyny sen jälkeen, kun lähti ostamaan rippilahjaa kaverilleen ja elokuviin joskus 5 tuntia sitten.
Makaan laiturilla auringonpaisteessa kossukännissä grillipiffit huivissa jossain mustimmassa Savossa, Steel Pantherin Fat Girl soi, Uni meinaa tulla ja olo on niin hyvä, ettei uskoisikaan.
Musta otettiin tänään maailmanhistorian pyllykuva.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
No nyt vasta otin sen ekan mansikkasiiderini. Pitikin kiirettä, kun olin kalastamassa. Pahoitteluni. Yritän juoda itseni kaatokänniin ja tulla sitten avautumaan tänne
Meni 2plo skimpaa, 1 plo cavaa ja muutama tlk lonkeroa. Hyvä olo. Nuq.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Eilinen ilta oli mullakin aika railakas. Vedin lähestulkoon 15 oliivia nassuun From Dusk till Dawnia katsoessa, ja oletin aamun tuovan mukanaan huget silmäpussit. NADA. Ne oli semmosii kurttusia vähäsuolaisia/suolattomia olaveja, taidankin vetää vaan niitä jatkossa.