Avataan tod. näk. tähän illalla. Vaimo lähti kotipuoleensa, jossa tapaa kaksi lapsuuden kaveriaan ja olen kotona vanhimman tyttären kanssa, nuoremmat lapset lähtivät äitinsä mukana mummolaan.
No ei oo niin tarkaa suunnitelmaa. Kaapissa on monenlaista tärpättiä, mutta veikkaan, että kolmos + punaviinilinjalla mennään. Ei åå kovaa känniä tarkoitus ottaa (ei tietenkään koskaan ole...). Veikkaan että lähden höyhensaarille joskus klo 24.
Huomasin tuosta laskurista, että jos haluaa laittaa sinne ennen klo 18 otettuja annoksia, niin pitää mennä oikeanpuoleisella nuolikuvakkeella eteenpäin siihen aikaan.
Pari annosta wiskiä näin pohjalle tyhjään vatsaan. Eiköhän tää tästä lähde.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Jep, mul on jemmassa tilkka punaviiniä ja saunaolut x 2. Ilman tota oikeeta saunaa tosin, koska koko asunto on kuin sauna. Ja pitäs viel tytön kans paistaa lihariisipasteijoita huomista rantsupiknikkiä varten. Uuni ja hella lämpenemään vaan, lääh...
Ei siis kännejä täällä, koska vain toinen oluista on (IIIIIIIIK!) juurikin Karjalan kolmonen. Toinen Olvin ykköstä.
Pari tai kolme annosta koskenkorvanrypäleiden mehua vedellä lantrattuna.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.