Kreitsu kirjoitti:Nyt heräsin oikeasti. Jos lähtis vaikka veneilemään ja fisustamaan.
Niin mäkin. Kohta pitäis poitsu hakea anoppilasta, iltapäivä vielä täysin avoin. Tässä kämpässä on taas ainakin 40 astetta, joten ulkona tuulessa on ehkä fiksumpaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Kakkuleipomo käynnissä. Oon ehkä paras lomittaja ikinä, pistän tässä talonhoidon ohessa ruokahuollon ja huomiset synttäritkin kuntoon. Kyllä on helppoa palata lomalta!
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:En mee enää ikinä paikalliseen. Nyt kyl lupaan!
Jouduitko riivatuksi?
Joo heräsin muovisormus vasemmassa nimettömässä ja kurkku niin arkana, että jos ei muisti pelais täydellisesti - niin kuin pelaa - arvelisin joutuneeni sateenvarjonpidikkeeks koko kuppilalle.
Voi meitä naisia, just kun ajateltiin ruveta ittemme sijaan grillaamaan ruokaa niin perkeleen kaasupullo kumisee tyhjyyttään, eikä kukaan oo ajokuntonen. Miestenhommii prkl!"!1
Vesper kirjoitti:Kakkuleipomo käynnissä. Oon ehkä paras lomittaja ikinä, pistän tässä talonhoidon ohessa ruokahuollon ja huomiset synttäritkin kuntoon. Kyllä on helppoa palata lomalta!
Mä heräsin klo 5 syötölle, nousin klo 7, ja oon ihan kaput. Tyttö on edelleen aivan Meksikon ajassa, ja on herännyt klo 14. Ja kaikkee kivaa pitää viel nyt illalla tehä, leipoa ja kattoo leffa ja pelata ja voi jestas. Mää simahan. Kauanhan kestää et toi aikaero tasaantuu...
Kumijalka tilaukseen, skumpat+siket matkaan ja puutarhajuhliin.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.