Totesin juuri näin sovitettuani varmaan kymmeniä kenkiä. Mitkään eivät innostaneet Olipas kamala lähteä Sellosta, kun siellä oli niin ihanan viileää. Mut nyt kasaantua lupaavia mustia pilviä Leppävaaran ylle <3
Mä haluaisin siirtää tuulettimen toiseen kohtaan, mutta sen johto on kiinni tossa pöydän alla olevassa pistorasiassa. Enhän mä pääse tonne irrottamaan sitä! Hittolainen.
Niitä päiviä taas, jolloin iskee päänsä liesituulettimeen JA peilikaappin reunaan, ruoka kiehuu yli, astuu lelujen päälle ja iskee varpaansa teräväkulmaiseen kansioon. Mitähän vielä?
Iltaa kohti ois hyvät tsaanssit rentoutua ja irtautua arjesta, mutta josko vielä yhden totaalisen ukkoskuuron heittäis just silleen, että kastuu kaikki kamat. Mur, mut oikeesti en jaksa vaan vällää kastumisesta, ei paha. Kanebo 38.
Mullakin on taas "niitä päiviä", niinkuin Nowa tuossa mainitsikin. En tajua missä unikoomassa oon lähteny kotoa aamulla, ku avainten lisäks unohdin kansion, missä on koulu-ja työtodistuksia.. Hmm. Oon siis menossa työhaastatteluun.
Onneksi se loma tosiaan kolkuttelee jo ovella.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
swirl kirjoitti:^Ihme homovinkumista koko ajan kaikissa ketjuissa. Onks tää nyt sitä itsensä pettämistä?
Tilipäivä ja tekis ihan sikana mieli käydä vähän shoppailemassa. Aaaargh. Mun on ehkä pakko mennä juuri nyt. Sellon kaikki kengät kengät huutavat mun nimeäni kuorossa.
Tällä kertaa veit jalat suustani ja muroja ropisi...
Ainni meinasin lähteä ajamaan autolla lähi hongkongiin, pohjina vahva vodka-tonis ja 2,5 lasia valkkaria.. ei siitä olis tullu ees 0,5 muta ihan hyvä olo on nyt!
Lapitii kirjoitti:Onpa muuten hyvää (ja halpaa) vettä tämä Saskia. Tästä lähtien ei pidä Saskian tästä taloudesta loppuman.
Kitinän lukeminen kannattaa aina!