Täällä satoi kaatamalla vettä puoli tuntia. Ilma oli hetken aikaa ihanan raikas. Ei ole enää.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Mulla on joka aamu herätessä tällä viikolla ollut sellainen fiilis, että on perjantai. Paitsi maanantaina kun näin juuri ennen heräämistä sellaista unta, että heräsin ja tajusin aamupalaa syödessä, että eihän mun tarvikaan mennä töihin, kun mulla on loma. Vähän epistä. Kesälomaan 50 päivää jälellä.
Kolmas paastopäivä ja olo alkaa olla aika jees. Ei oo nälkä, eikä edes juusto- tai mansikkahimoja. Jeee!
Mä en nähny sadepisaraakaan. Aamusyöttö oli klo 5 ja sit jatkettiin unia. Täys auringonpaiste ku herättiin. Huomenna pitäis sataa taas, jee...ja lääh...
Vesper kirjoitti:En oo ikinä tajunnut tota muiden arvioimista katsottavien ohjelmien perusteella. Vai olisko se sitten vaan sitä itsensä jalustalle asettamista...
Komppaan Vesperiä. Mitenhän se kenenkään "monoa puristaa" vaikka kattoisin jotain chattejä tai tv-visoja, tai vaikka golffia, telkkarista? En esimerkiksi ymmärrä parisuhderiitoja aiheesta (siis en niistä chateistä kuitenkaan ), vaikka oon joutunu niiiin monta kertaa keskelle semmosta.
Yks parhaista esimerkeistä on ehkä kusipääeksän mielipide Sinkkuelämästä. Se luuli että saan siitä jotain vaikutteita, ja sanoi että "mun telkkarista ei katsota mitään HUORAUSsarjoja".
Pitäisköhän taas vähän rauhottua?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Mäkin komppaan Vesperiä, mutta silti voin heittää vitsiä asiasta kun en kuitenkaan ole tosissani, mutta olenko sitten mukamas konservatiivinen äijän köriläs "joiden kuuluukin dissata" "naisten" ohjelmia?
En ole, koska olen ihan ite katellut ja todennut ohjelman mulle sopimattomaksi, eikä paljoa kiinnosta mitä muut on siitä mieltä. TV-kanavia kun käytän lähinnä urheilun ja uutisten seuraamiseen.
Kiitos että sain avautua, muistetaan pitää pipo löysällä
Vesper kirjoitti:^ Mutta oli silti pakko dissata ko. ohjelmaa katsovaa miestä?
Mikäli oikein ymmärsin niin Ylermi kyllä tajus etten ollut taivaan tosissani!!!1
Sen takii heitinkin sitä läppää just hänelle. Palstan kärkkäimmille viitti heitellä kun sieltä alkaa tulla sitten enemmän tai vähemmän totista takas
Vesper kirjoitti:
ps. urheilun tuijottaminen televisiosta, se vasta tyhmää onkin!
^Ihme homovinkumista koko ajan kaikissa ketjuissa. Onks tää nyt sitä itsensä pettämistä?
Tilipäivä ja tekis ihan sikana mieli käydä vähän shoppailemassa. Aaaargh. Mun on ehkä pakko mennä juuri nyt. Sellon kaikki kengät kengät huutavat mun nimeäni kuorossa.