Ei oo liian kuuma koska koira nukkuu läähättämättä. TOSIN kastelin sen masun äskön, se viilentää. Itsellä on nihkeä olo. Sisällä näyttää olevan nyt 27.9 ja ulkona 32.4. Tuuletin pöhisee ja liikkuva ilma on mukavan tuntuista.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Ulkona varjossa vanha mittari näyttää noin +30 ja sisällä uudempi näyttää 22.0C. Hyvin tarkenee.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vittu tänne kuolee. Onneks löysin kaapista pojalle ja karvalapsille ruokaa ettei tarvi mennä tonne kamaluuteen...aurinko siirtyy pikkuhiljaa tänne mein makkarin puolelle ja ei helvetti. Parvekkeella ei pysty olemaan ja kukat on ihan dead, yrtit ja salaatit on ihan dead, kissat on ihan dead.
Jatkamaan kastelua ja polttamaan vaan puolikas rööki, ei pysty olee siel partsil muuten --->
Elppis kirjoitti:Mua naurattaa ne, jotka on maksanu maltaita heinäkuun etelän lomista
Systeri nappas torstaina äkkilähdön ja lähtivät perheen kanssa lauantaina viikoks etelään. Ihan pimeitä.
Mä en osaa päättää kumpi olis vähemmän eläinrääkkäystä: viedä koirat lenkille vai jättää viemättä. Nää läähättää sisälläkin koko ajan ja ovat mukamas jotain brasilialaisia olevinaan!
Jos joku käy uimassa, niin vois postata lukemia myös märästä. Eilen Roine/Kangasala eli mökillämme oli 25,5 raatia. Muistan joskus ehkä kahdeksan vuotta sitten mitanneeni samassa paikassa 27.