Elppis kirjoitti:Miäs on kasvanu "kaikki kermassa ja voissa"- huushollissa, pitää peesata.
Eli jos mies olis kasvanut Hakkaan vaimoani kännissä turpaan -huushollissa, sitäkin perinnettä pitäis jatkaa? Mä en aina oikein ymmärrä parisuhteita...
Arrrrrr, on niin vatipäisiä keskustelijoita tuolla Murolaatikossa, että tekis mieli sanoa pari valittua sanaa. Mutta sinne pitää rekisteröityä, liikaa vaivaa... Voitasko rekata sinne joku Kitisijöiden yleisnimimerkki?
Viimeksi muokannut Vesper, 07.07.2010 17:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elppis kirjoitti:Miäs on kasvanu "kaikki kermassa ja voissa"- huushollissa, pitää peesata.
Eli jos mies olis kasvanut Hakkaan vaimoani kännissä turpaan -huushollissa, sitäkin perinnettä pitäis jatkaa? Mä en aina oikein ymmärrä parisuhteita...
Jep, kärjistä vaan. En mä aio sitä ruokaa tehdä samalla lailla, mutta ajoittain teen ruokaa vähän samantyylisesti, koska tästä pitää. En mä sitä kermaa laita ko. kastikkeeseen kuin lorauksen.
Ja mitä helvettiä mä todistelen.. miksei meillä saatais silloin tällöin syödä rasvapaskamättöä?!
The great club outshines the individual, always and forever.
Tottakai saa syödä, en mä sitä tarkoittanut! Oon ehkä herkillä lähipiirin takia noissa "mutku äitikin aina teki lihapullia"-tapauksista. No vittu tee itte lihapullas tai muuta takas mutsin helmoihin, jos ei mun tekemät safkat kelpaa!! Saatana!
Vesper kirjoitti:Tottakai saa syödä, en mä sitä tarkoittanut! Oon ehkä herkillä lähipiirin takia noissa "mutku äitikin aina teki lihapullia"-tapauksista. No vittu tee itte lihapullas tai muuta takas mutsin helmoihin, jos ei mun tekemät safkat kelpaa!! Saatana!
Saanko tarjota tampoonin? Jos ei sulle kelpaa, mä otan.
Juu, anoppilassa on kyllä hyvää ruokaa, mutta pakki menee sekaisin joka kerta. Kaikki ui kermassa ja on juustokuorrutettu/tuorejuustotäytetty jne. Ugh.. argh. Ei mun pötsi kestä sellasta rasvamäärää kerralla. Miehellä ja mulla kummallakin kolesterolit 3 pinnassa, eli jotain tehdään oikein kuitenkin.
The great club outshines the individual, always and forever.
Vesper kirjoitti:
Arrrrrr, on niin vatipäisiä keskustelijoita tuolla Murolaatikossa, että tekis mieli sanoa pari valittua sanaa. Mutta sinne pitää rekisteröityä, liikaa vaivaa... Voitasko rekata sinne joku Kitisijöiden yleisnimimerkki?
Nimimerkki on rubiininpunainen. Salasana teidän täytyy arvata itse.
huima kirjoitti:
Hieman repsahdin. Ann is päk. Lääkkeet ovat alkaneet toimia!
Lääkkeet ovat lakanneet vaikuttamasta?
Sitäpaitsi eikös xSpede ollut Daven mustan kirjan mukaan omasta mielestään kitinämisujen silmää miellyttävä tjsp? Tiedä sitten mitä silmää, mutta kuitenkin.
Taas hyvä päivä takana.
Huomenna kotiin.
Kas - puolet lomasta pidetty.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.