Maanantai revision II - Tiistainaattorin paluu
On taas naisena olo vaikeaa. Mun luottokynsiteknikko on lomalla, joten varasin jo viikkoja sitten ajan sijaiselle. Tänään tämä sijainen sitten ilmoittaa sairastuneensa ja ehdottaa varaamaan korvaavan ajan tältä vakitekijältäni. Haloo!? Onneksi työkaveri osasi ehdottaa erittäin kiireistä omaansa, ja sainkin tältä paniikkiajan kun olin niin sopivan suostutteleva. Kynsikriisi ohi! Huh.
Seuraava kriisi pukkaakin kokoustilojen varauksesta, jäi nakki mulle kun assari lomailee koko kesän ja olen projektin pääjehu. Syvältä, saatana!
Seuraava kriisi pukkaakin kokoustilojen varauksesta, jäi nakki mulle kun assari lomailee koko kesän ja olen projektin pääjehu. Syvältä, saatana!
Work like a captain, play like a pirate.
Oikeen hyvää syntymäpäivää Ninnille. Joku tosiaan, yksityinen henkilö, oli soittanut lastensuojeluviranomaisille, sielt tuli soitto. Kutsuin samantein kahville katsomaan miten asiat on oikeesti. Tulevat torstaina vaikka olisin voinut tavata heidät muuallakin. Näkevätpähän kuin "helvetin huonosti" täällä lasta hoidetaan. Eivät tienneet että mun kotiavustaja on ees ollu tai että sitä ei kuulemma tarvita enää. Ja että olen lekurissa itse käynyt murheitani hoitamassa. Hyvin pelaa yhteistyö täällä Espoossa.
Kerroin jokaikisen yksityiskohdan elämäni murheista ja sanoin että olen todellakin väsynyt ja murheellinen, mutta saanut pidettyä itseni, perheeni ja kotini kasassa, hakenut itse apua, koti on kunnossa, lapset ja kissat kunnossa. Tervetuloa vaan.
Ja tiedän tasantarkkaan kuka mulkku on tuon ilmotuksen tehnyt, nimettömänä.
Jotain positiivista: äiti pääs kotiin sairaalasta!!!! Vasta maanantaina takas hoitoihin ja verikokeisiin, pärjää ilman sitä lisähappea jo yöt. Ja kävelee. Tosin rollaattorin kans mut enivei
Kerroin jokaikisen yksityiskohdan elämäni murheista ja sanoin että olen todellakin väsynyt ja murheellinen, mutta saanut pidettyä itseni, perheeni ja kotini kasassa, hakenut itse apua, koti on kunnossa, lapset ja kissat kunnossa. Tervetuloa vaan.
Ja tiedän tasantarkkaan kuka mulkku on tuon ilmotuksen tehnyt, nimettömänä.
Jotain positiivista: äiti pääs kotiin sairaalasta!!!! Vasta maanantaina takas hoitoihin ja verikokeisiin, pärjää ilman sitä lisähappea jo yöt. Ja kävelee. Tosin rollaattorin kans mut enivei

Sama paskanhaju!exPertti kirjoitti:No johan on. Siellä saadaan sitten kahvitutella sossutätejä ja vakuutella omaa hyvyyttään.ninnithequeen kirjoitti:Ja tiedän tasantarkkaan kuka mulkku on tuon ilmotuksen tehnyt, nimettömänä.
Kenestähän voisi olla kyse?
Saadaan nyt ossutädit paikalle ja toteamaan tilanne..
Jos Epsoossissa ei toinen käsi tiedä kun toinen tekee retkiä anukseensa niin ei voi edes nauraa! Surkeaa!
Kitinä onnea Ninnille!
Pyyhin Netikettiin..
Ton sossuilun vois nähdä positiivisena asiana ja kääntää voitoksi. Ehkäpä ninni nyt sitten saa sitä hoitoapua, ja vieläpä tolla vierailulla sitä kaipaamaansa aikuista juttuseuraa.
Lapsi ravittu, ei ulkoisia väkivallan merkkejä. Kämppä olemassa, ja se on käsittääkseni ihan tilava ja siisti. Äiti ei ole lärvit/mömmöissä. Eli miksi pitäisi vakuutella mitään?
Lapsi ravittu, ei ulkoisia väkivallan merkkejä. Kämppä olemassa, ja se on käsittääkseni ihan tilava ja siisti. Äiti ei ole lärvit/mömmöissä. Eli miksi pitäisi vakuutella mitään?
Rotan aivot valtasivat pääni.
Voi olla, siltä iteltään vietiin kakarat loppuiäks ja mä paha ihminen tein lapsen hänen miehelleen, siis pidin lapsen kun olin heittäny rekkiksen ulos jo. Toivottavasti se tajuaa joskus kuin kusipää se jätkä on.par-sky kirjoitti:Saadaanko arvailla? Mä veikkaan rekkiksen eukkoa.ninnithequeen kirjoitti: Ja tiedän tasantarkkaan kuka mulkku on tuon ilmotuksen tehnyt, nimettömänä.
Rekkis itsehän teki jo viime kesänä lastensuojeluilmotuksen Nitasta, kun ei saa isältään kunnon ruokaa ja tääl on isot bileet ny. Sattu muuten olee mun synttäripäivä sillonkin. Ja Nita 1000 kilometrin päässä. UK joutu sossujen kuulusteltavaksi ton takia. Ja taatusti siellä ja täällä kaikki ok, se on niin selvää kiusantekoa et huhhuh.
Tieto leviää itä-helsingin mafiassa ja kyllä kohta paukkuu.
-
- Kitisijä
Joo. Yritin parhaani mukaan keksiä jotain parempaa tekemistä, mutten millään keksinyt. Soitin sitten sosiaaliviranomaisille, että saisi edes muutaman minuutin kulumaan. Kyllä kannatti!Ylermi Ylihankala kirjoitti:Täältä ääni manalalle!par-sky kirjoitti:Saadaanko arvailla? Mä veikkaan rekkiksen eukkoa.ninnithequeen kirjoitti: Ja tiedän tasantarkkaan kuka mulkku on tuon ilmotuksen tehnyt, nimettömänä.
Paska jätkä, nyt voit ottaa kätes pois perseestäsi?Manaaja kirjoitti:Joo. Yritin parhaani mukaan keksiä jotain parempaa tekemistä, mutten millään keksinyt. Soitin sitten sosiaaliviranomaisille, että saisi edes muutaman minuutin kulumaan. Kyllä kannatti!Ylermi Ylihankala kirjoitti:Täältä ääni manalalle!par-sky kirjoitti: Saadaanko arvailla? Mä veikkaan rekkiksen eukkoa.
vittu os sua pitäis vielä kiittelemään alkaa!
P.s. Ninni muista pitää vaatteet päällä, sossuntädit ei ooavarakatseita nudismin suhteen.. Vittu mahoja nutturapäisiä lehmiä!
Pyyhin Netikettiin..
Vihdoinkin se puhelu tuli Meksikosta. Oikeen kolmeen kertaan. UK toivotti heti synttäreitä eikä saanut Nitaa puhelimeen. Sen verran sai että vastasin "hei äitin rakas" jotta "isi on tyhmä" ja painui takas murjottamaan. UK huus sille monet kerrat että etkö nyt ymmärrä miten paha mieli äitille tulee jos et onnittele synttäreistä?
Lupas soittaa viel kerran, josko Nitan murjotus loppuis.
(siel on täys kaatosade, hahahahahaaa)
Lupas soittaa viel kerran, josko Nitan murjotus loppuis.
Mä en nyt ymmärtänyt vitsiä. Tyttös on kokemassa toisella puolella maapalloa jotain aika kivaa ja mielenkiintoista ja sun mielestä se on hauskaa kun se ei pääsekään kokemaan kaikkea hauskaa ja mielenkiintoista vaan joutuu kyyhöttämään hotellihuoneessa?ninnithequeen kirjoitti:
Aika rumaa.