Maanantai revision II - Tiistainaattorin paluu

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
McJanne
Kitisijä

Maanantai revision II - Tiistainaattorin paluu

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Aina voi olla maanantai lalllallalllellall *piiiiiiiiiiiiip*
Kirjoitan tätä alasti
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Novittu, hyvää maanantaita part II, päästin just suihkussa pari litraa räkää keuhkoista ja nenästä.
Dumis

Joku umpihullu Volga-kuski lähti ohittaa mut Roihuvuorentiellä, siis semmoinen 2-kaistainen normipikkutie joka menee koko roihikan läpi.
Tuli jotain 60:tä ajaen 40:n alueella, niin että jäin sit vissiin vähän jalkoihin risteyksestä tultuani ja normi tyyliin laitoin kaasua etten jää jalkoihin, niin seuraavassa nään takapeilistä kun dorka siirtyy rinnalle...
Seuraava katse eteenpäin, niin auto tulee esiin n. 200m päästä mutkassa, sitten vaistomaisesti jarrutin ja päästin pösilön ohitse ettei tarvinnut alkaa pelkäämään henkensä puolesta.
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

^ PP Peteliuksen sanoin, kaikkia meitä tarvitaan.

Onko sinulla joku RS tai vastaava teksti edelleen autosi takaluukussa? Tai joku muu idioottimagneetti? :)
Came here for school, graduated to the high life
Dumis

exPertti kirjoitti:^ PP Peteliuksen sanoin, kaikkia meitä tarvitaan.

Onko sinulla joku RS tai vastaava teksti edelleen autosi takaluukussa? Tai joku muu idioottimagneetti? :)
Onhan siinä RS:n logo skodan tilalle laitettuna sekä tummennetut takalasit ja reilumman spoilerinkin edellinen omistaja oli laittanut. Ei kyllä se V70 classic-kuski oikein teiniltä vaikuttanut.
exPertti
Kitisijä

Dumis kirjoitti:Onhan siinä RS:n logo skodan tilalle laitettuna sekä tummennetut takalasit ja reilumman spoilerinkin edellinen omistaja oli laittanut. Ei kyllä se V70 classic-kuski oikein teiniltä vaikuttanut.
Se oli V70-kuski, he vaikuttavat usein idiooteilta.
sipsi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Huomenta! Ei kiitos maanantaita uudestaan. Viime yönä sain jo pikkusen nukuttua, kuitenki tosiaan vaan pikkusen..mutta ehkä se vuorokausirytmi jostain sitten löytyy. Joskus.

Hyvää Syntymäpäivää Ninni!
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
nastamuumio

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Taidan hankkia isona kultakalan, niin olis kotona joku, jolle jutella. Niska-hartiaan sattuu, vanhuus painaa ja perse latistuu tässä matalapalkkapakkopenkissä ihan latistumistaan. Paska fiilis.
Dumis

Saatanan saatana, sain sit jonkun kesälenssun vielä kaupan päälle, perkele.
exPertti
Kitisijä

^ Tulee mainos mieleen. Onko tämäkin kaupan päälle? :)
Dumis

Ei nyt paljoa naurata kun on rapulaa ja sit lenssu, vittumaiset työtkin vituttaa. Keuhkot meinaa välistä tulla ulos kun yskittää.
exPertti
Kitisijä

Dumis kirjoitti:Ei nyt paljoa naurata kun on rapulaa ja sit lenssu, vittumaiset työtkin vituttaa. Keuhkot meinaa välistä tulla ulos kun yskittää.
Ok. Itsellä ei vielä ole mitään tuollaista ollut. Mutta eiköhän se tästä, kun kävin uimassa kunnolla eilen kun oli niin kuuma.
Kreitsu
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Ai, taas maanantai. Olis nyt vaikka sunnuntai mieluummin. Tänään mennään taas uimaleikkikouluun, jee!!!1
aasi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja aasi »

Heräsin painajaiseen, näin unta TÖISTÄ!
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

Mulla taisi olla tosi tehokas loma, kun ei vituta yhtään olla töissä :)
exPertti
Kitisijä

milli kirjoitti:Mulla taisi olla tosi tehokas loma, kun ei vituta yhtään olla töissä :)
Kaikkea sitä kuuleekin, no onnea siitä.

Itsellä on vielä loma edessä.
sipsi
Kitisijä

Niin no, olis edes jotain töitä.. Jos joku, niin se ärsyttää että työpaikalla pitää hengata 8 tuntia päivässä. Aika ei kulu sitten niin millään. Onneks on Kitinä ja Facebook.
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

exPertti kirjoitti:Kaikkea sitä kuuleekin, no onnea siitä.

Itsellä on vielä loma edessä.
No kaiken rehellisyyden nimissä, harvemmin mua vituttaa ylipäätänsä olla töissä :)
Mulla on kans nyt tämä + kaksi viikkoa ja sitten on taas kaksi viikkoa lomaa, joista toinen vietetään ulkomailla.
exPertti
Kitisijä

milli kirjoitti:No kaiken rehellisyyden nimissä, harvemmin mua vituttaa ylipäätänsä olla töissä :)
Mulla on kans nyt tämä + kaksi viikkoa ja sitten on taas kaksi viikkoa lomaa, joista toinen vietetään ulkomailla.
Itsellä on kaikki pitämättä, mutta kohtahan se korjaantuu. :)
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Vesisade, whaaaaat?
Work like a captain, play like a pirate.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Oli pakko juosta kalsareissa nauttimaan moisesta ihanuudesta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Aivan ihana rankkasade äsken :h:

Kai te tiedätte miks tänään liputetaan :]
sipsi
Kitisijä

Mua taas vituttaa melkein aina olla töissä, mut nyt ei. (Erityisemmin. 8) ) Oikeasti kyllä huomaa eron meiningissä, ku on kiva työkaveri edes vähän aikaa. (En saa mitenkään tosta edellisestä suomenkielistä lausetta.) Oon siis kesätytön kaa täällä kahestaan lomaan asti. Ei tartte nähdä sitä yhtä ärsyttävää lehmää, öö siis ilmanpiirinpilaajaa, seuraavaan viiteen viikkoon.. JEE!

Ninni: Olihan siitä jo eilen puhetta, kyl me tiedetään. Pus. 8)
par-sky
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Jeij! Tänään tulee kitisijä pohjoisesta osastosta viihdyttämään mua. Mukava nähdä taas pitkästä aikaan, harmittaa vaan että en voi tarjota niin mukavaa vierailua kun tahtoisin: en oo edustavimmillani, kävelen kuin halvaantunu ankka joten tarjoilut on surkeat (kaupassa käynti yllättävän haastavaa) ja vieraspatja onneton. Mut ehkä tää hakkaa autossa nukkumisen :D
Me transmitte sursum, Caledoni!
swirl
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja swirl »

Lomailin eilen ja nyt on sellainen maanantaiahdistus päällä... onnistuin saamaan pienen auringonpistoksen ja polttamaan nenäni. Oli niin heikko olo, kun menin kotiin, että onnistuin laattaamaan vessanpöntön kannelle. Auts.

Muuten ihana viikonloppu. Lauantaina näin ystäviä, joita en ollut nähnyt puoleentoista vuoteen ja tanssittiin Rocksissa hiki päässä tuntikausia. Ihan mahtavaa. Sunnuntai meni vähän heikossa hapessa, mutta oli sen arvoista. Eilen hengasin oikein mukavassa ex-kitisijäseurassa koko päivän.
Vastaa Viestiin