Tampereesta ja krapulasta tuli mieleeni, etten ole sitten jussin koskenut teh pulloon. Sitä ennen meni muutama viikko melkeimpä joka päivä yks tai kolme hiivaa. Koska en ole tullut uskoon, huolestun asioitteni tolasta ja tilasta. Olo on kuin olisi HIV-testiin menossa.
Huokaus. Kai se on vain myönnettävä, että on perjantai ja aloitettava ns. terveellinen elämä. Ei vain tekisi yhtään mieli, koska on ollut vallan hauskaa
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Sitä ennen meni muutama viikko melkeimpä joka päivä yks tai kolme hiivaa.
Meillä asuu kanssa tällainen tissuttelija. En oo jaksanut edes jäkättää, oon vaan ollut tyytyväinen ettei enää pahemmin vedä kännejä. Tarvii varmaan kohta ehdottaa pientä kirjanpitokautta taas.
Tämä palsta on taantunut ihan mammatasolle, City on kuollut, Cityn toinen varjopalsta on täynnä hömppää ja eräs toinen pikkupalsta on muuten vain epäkäytännöllinen. Yritä tässä nyt sitten skarppailla kun virtuaalimaailmakaan ei tarjoa enää vaihtoehtoista viihdykettä. Blah.
Chevilyn kirjoitti:Tämä palsta on taantunut ihan mammatasolle, City on kuollut, Cityn toinen varjopalsta on täynnä hömppää ja eräs toinen pikkupalsta on muuten vain epäkäytännöllinen. Yritä tässä nyt sitten skarppailla kun virtuaalimaailmakaan ei tarjoa enää vaihtoehtoista viihdykettä. Blah.
Äläs nyt. Pertti sentään yrittää laillisin päihtein taantua lapsentasolle tänä iltana.
Takaan, että olen ainakin yhtä viihdyttävä kuin peltinen vessapaperirullateline.
exPertti kirjoitti:
Äläs nyt. Pertti sentään yrittää laillisin päihtein taantua lapsentasolle tänä iltana.
Takaan, että olen ainakin yhtä viihdyttävä kuin peltinen vessapaperirullateline.
No ei sitten. Luotan sinun, Jennyn ja Zebin tarjoavan viihdykettä. Toistaiseksi känniketjun meno vaikuttaa tosin aika yksipuoliselta, joten varaan itselleni viihdytysoption, joka tunnetaan myös nimellä rl
Chevilyn kirjoitti:No ei sitten. Luotan sinun, Jennyn ja Zebin tarjoavan viihdykettä. Toistaiseksi känniketjun meno vaikuttaa tosin aika yksipuoliselta, joten varaan itselleni viihdytysoption, jota kutsutaan nimellä rl
Yksipuolista on, mutta känniketjun olemassaolo riippuu aina kanssaihmisten tuesta.
Missä se Turkulaisen elämänmenon puolustaja Zeb on? Onnistuiko kuohiksen avaaminen?
Minulta noitten hirveän hyvin päähän uppoavien lonkkutölkkien avaaminen ainakin sujuu.
Chevilyn kirjoitti:Tämä palsta on taantunut ihan mammatasolle, City on kuollut, Cityn toinen varjopalsta on täynnä hömppää ja eräs toinen pikkupalsta on muuten vain epäkäytännöllinen. Yritä tässä nyt sitten skarppailla kun virtuaalimaailmakaan ei tarjoa enää vaihtoehtoista viihdykettä. Blah.
Anna mulle pilluu. Takuulla extreme kokemus. Hyvää vaiko pahaa?
Taidan mennä patjalle pitkäkseni, lukea jotain kevyttä huttua. Sänkyä ei olla vieläkään ehditty shoppaamaan. Huomenna sentään kaupoille katselemaan lamppuja. Onneksi on valoisa aika, näkyvyyttä riittää ilman valojakin. Laiskuus, ihana laiskuus.