Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Taas yhteen turhaan perjantaihin silmät ihanasti turvoksissa. Uni uni tule tänään tule!
Vaihdan allekirjotuksen jos ette kaipaa venäläistsubujen mainontaa. Oon niin kiltti.
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Taas yhteen turhaan perjantaihin silmät ihanasti turvoksissa. Uni uni tule tänään tule!
Vaihdan allekirjotuksen jos ette kaipaa venäläistsubujen mainontaa. Oon niin kiltti.
Koko ajan tarkentuu tarjonta! Aivan aluksi (vuosia sitten) tuli intialaisneitojen naimatarjouksia, joten eiköhän ihan kohta päästä jo tänne kotimaahankin.
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Taas yhteen turhaan perjantaihin silmät ihanasti turvoksissa. Uni uni tule tänään tule!
Onko siellä kovastikin domestic-turbulenssia kun silmätkin turpoavat?
Luin ton domestic violence allergian ja unettomuuden pöhöttämillä itkuttomilla silmilläni... Mistä pääsenkin sujuvasti siihen ajatukseen, että tänään mun piti olla oikein tarmokas ja tehdä vaikka mitä kun anoppikin haki lapsukaiset heti aamusta retkelle. Tässä mä istun ja juon viidettä kahviani! Perseelle potkimista, kiitos.
Ei tule perkelettäkään tästä hommasta. Juuri kun loputtoman opiskeluputken päässä siinsi valoa, tuli lisää kovennettua: vaikka vedin pääsykokeet niin perseelleen kuin vain osasin, tuli silti kutsu jatkamaan opintoja Kauppakorkeaan. Tilulii!
Tää todellakin on rakkauden perjantai, etenkin kun pääsen viettämään pari päivää elämäni miehen seurassa Ja vietin eilisillankin, tästähän alkaa tulla tapa! Enikeis, Riihimäki rock, here I come!
En näe ton paritettavan naisen profiilia, mutta bluntly tarttee ehdottomasti naisen. Nimittäin sen jälkeen kun bluntly on löytänyt naisen ja helvetti jäätynyt, voin mäkin varmaan löytää miehen.
Rakkaudesta puheenollen, mä kävin eilen maistraatista noutamassa esteettömyystodistuksen Helle on varmaan pehmittänyt mun pääni - meinasin alkaa vollottamaan siinä tiskillä.
Tuon profiilin naisen pakarat ovat kieltämättä varsin upeat, ja kasvotkin miellyttävät. Näin tuulennussimalle heinäkepille nuo käsivarret vaan ovat aivan liian jykevät.
Hyi saatana mistä oot mennny ettimään!
Menisit ittees! homo!
Manis, Pride on päällä, voi se vähän tuskaiselta tuntua mutta sinnepä sinne mene..
Voit tietysti alkaa jollekin tytölle ostamaan kolttuja ja siideriäkin?
Tänään olisi ollut loistava loman aloitusterassisää mutta onneksi näyttää pilvistyvän..
Mitähän sitä keksisi?
SikaMika kirjoitti:Ongelmana on saada juotua aamiaiseksi avaamani 1,5l cava ja päästä vielä Tuskaan sisälle yhden aikaan. Elämä on taas niin kovin vaikeata...
SikaMika kirjoitti:Ongelmana on saada juotua aamiaiseksi avaamani 1,5l cava ja päästä vielä Tuskaan sisälle yhden aikaan. Elämä on taas niin kovin vaikeata...