Tai ensimmäisiä? Minulla meni korvat lukkoon ja pää "kuplaan" vasta sen jälkeen, kun luulin flunssan parantuneen ja nyt se on takaisin kahta pahempana.
Kreitsu kirjoitti:Tai ensimmäisiä? Minulla meni korvat lukkoon ja pää "kuplaan" vasta sen jälkeen, kun luulin flunssan parantuneen ja nyt se on takaisin kahta pahempana.
Huomentapäivää! Mullakin tää hemmetin flunssa vaan jatkuu.. En ala, jos joudun perumaan jussin sen takia.
Haa, mutta josko jotain positiivista, tänään meen hoitaa isännöisijänlausunnot sun muut paperibyrokratiat, ja se on melkein siinä. Muutto siis. Jee, luksuslukaali odottaa! Tottakai joudun hoitamaan asiani silleen, että oon palkattomasti duunista noin tunnin pois..mutta mitä muuta nyt vois odottakaan.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Töitä ois vielä 4...5 tuntia ennen kesälomaa.
Työteho on nyt huipussaan, motivaatio ei.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
^
Pakko painaa vaikka motivaatiota ei juuri ole.
Vähän niiq hirressä roikkuminen.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Meillä ois kesäjuhlat tänään mutta mua vituttaa niin paljon että en tiiä meenkö.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
No niin, lääkärillä käyty ja diagnoosikin saatu: Korvatulehdus onkin oikein passeli tauti tällaiselle 3kymppiselle ämmälle. Ei ihme, että päässä on vipannut eikä askel ole ollut niin kovin vakaa.
Kreitsu kirjoitti:No niin, lääkärillä käyty ja diagnoosikin saatu: Korvatulehdus onkin oikein passeli tauti tällaiselle 3kymppiselle ämmälle. Ei ihme, että päässä on vipannut eikä askel ole ollut niin kovin vakaa.
Mulle tuli eka korvatulehus kakskymmpisenä LENTÄMISESTÄ! Se oliki sitten viimeinen sellainen tavallinen, sen jälkeen on ollut vielä tärykalvon rakkulainen tulehus joka oli ihan v***n kipiä ja korvakäytävän tulehus pariin otteeseen. Lapsena ei ikinä ollu mitään korvajuttuja O_o
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Auto tuli kolmannella kerralla jo oikean sävyiseksi
Töitä olisi vielä parisen tuntia..tai..
-
Rauno Räsänen: