Ja mä juuri tänään ajattelin, että miksi auto- ja rengashuollossa on aina töissä joku kuumottava heppu. Tänään oli ja eilen vasta olikin. Nuuh!Suvinen kirjoitti:Lööv is in the äir!Xiberia kirjoitti: Micra kävi tänään huollettavana ja auton huoltanut heebo pyysi mua Facebook-kaverikseen, hämmentävää
Tekopirteä-TIISTAI
Work like a captain, play like a pirate.
Tytöt tykkää rasvanäpeistä, mutta ei oo multa pois..Vesper kirjoitti:Ja mä juuri tänään ajattelin, että miksi auto- ja rengashuollossa on aina töissä joku kuumottava heppu. Tänään oli ja eilen vasta olikin. Nuuh!Suvinen kirjoitti:Lööv is in the äir!Xiberia kirjoitti: Micra kävi tänään huollettavana ja auton huoltanut heebo pyysi mua Facebook-kaverikseen, hämmentävää
Pyyhin Netikettiin..
Mä en tarvi autorasvoja, rasvaset ajatukset on aina vieraanamme!McJanne kirjoitti:Meinaat että on sormet päässy vähäsen kuivimaan viime aikoina? Mites Etelä-Suomi?Niba kirjoitti:Tytöt tykkää rasvanäpeistä, mutta ei oo multa pois..
15v harjoittelijat..

Mutta nitään en tee edesauttaakseni..
Oikeesti naiset ettii vain miehiä jotka tekis kaiken niitten puolesta..
Pyyhin Netikettiin..
Hrrrr. Pitääkin ennen seuraavia häitä tiedustella osallistumisen ehtona, että ko. ruletit eivät sitten koske minua.Vesper kirjoitti: Mulle napsahti tässä ruletissa bonus- vai pitäiskö sanoa rosvosektori, eli muuttoapu
Mä joskus sain jonkun fucking joulukonserttiin viemisen. Pelasin neuvokkaasti aikaa kunnes erosivat.
Apua, toivottavasti ei! Sain lääkäriajan tälle päivälle, onneksi. Jospa vaikka jotain selviäisi vielä kun pysyn tolpillani. Tämä flunssa/mikälie iski minuun vasta Suomessa, joten syytän kaveriani, jonka luona majailin pari ekaa yötä (hän oli ollut aika pahasti sairas).PlanBee kirjoitti:
H1N1? Sairastin sen viime marraskuussa ja olo oli jokseenkin tuo. Sain tartunnan niinkin eksoottisesta kaupungista kuin Lontoo. Tai sitten Oslosta, en tiedä kumpaa paikkaa syyttäisin. Kolme viikkoa liki kuolleena mutta onneksi perheestä sairastui lisäksi vain toiseksi nuorin lapsi.
En muuten kuollaksenikaan muista miksi alun perin rekisteröidyin tänne.
Perjantaina minut kipseineni ja keppeineni kuljetetaan mökille, onneksi. En vaan taida olla siellä kovin hyödyllinen. Lapset kiittää kauniisti kun passautan itseäni.
Mukavaa mökkeilyä - lapset on hyvä joskus pistää töihin, niin oppivat elämän realiteetteja!

-
- Kitisijä
Take a breath, take it deepsipsi kirjoitti:Ruletista tulikin mieleeni, että mulle sanottiin tupakkaklinikalla että mun mahdollinen tupakointi on venäläistä rulettia.
Calm yourself, he says to me
If you play, you play for keeps
Take the gun, and count to three
I’m sweating now, moving slow
No time to think, my turn to go
And you can see my heart, beating
You can see it through my chest
Said I’m terrified but I’m not leaving
I know that I must pass this test
So just pull the trigger (trigger x4)
Say a prayer, to yourself
He says close your eyes,
Sometimes it helps
And then I get, a scary thought
That he’s here, means he’s never lost
And you can see my heart, beating
Oh you can see it through my chest
And I’m terrified, but I’m not leaving
Know that I must pass this test
So just pull the trigger
Mun feivörit. Hieno biisi, kertakaikkiaan.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Oletko joku naapuri vai mistä moisen paikan keksit?Pulkannaru kirjoitti:Kiteelle, hevostilalle sijoittajaksi ?Bluntly kirjoitti:Kyseessä siis hevonkuusessa sijaitseva sijoituskämppä.

Came here for school, graduated to the high life
- Pulkannaru
- Kitisijä
Guukkeli kertoi ensimmäisellä sivulla.exPertti kirjoitti:Oletko joku naapuri vai mistä moisen paikan keksit?
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.