exPertti kirjoitti:Flektin moottori? No ei ihme jos on vähän kolissut tai rahissut.
Eli jarrupiuha tukossa. Kuulostaa halvemmalta kuin muut vaihtoehdot. Eikä kyllä se moottorikaan. Tiedä vaikka selviäisit tuosta ihan siedettävällä laskulla ainakin jos et Delta-autoon vienyt.
Juu, mun auto on päästellyt niin omituisia ääniä, että oon ajallut naama häpeästä punaisena mun huutavalla puntolla

Juu, jarrupiuhan tukkoisuus on ilmennyt siinä, kun jarru aina välillä jää alas, joten on sitten itse jalalla joutunut nostamaan jarrun takaisin ylös.
Mekaanikkomies näyttä vähän kummastuneelta, kun vein auton huoltoon, joka oli just kuukausi pari tai kolme sitten mennyt katsastuksesta läpi, sitten ilma muuttui vielä hauskemmaksi, kun aloin luetella sitä, mitä kaikkea omituista mun autossa on
Juu ei tod vienyt Delta-autoon. Mun isä kyseli äidin Puntoon tarjousta mm tuosta öljypohjan vaihdosta, niin merkkihuoltamossa se oli yksinään 600 €.. ja tuolla minne minäkin vein auton.. olisko ollut jotain 250-260€ .. ellen nyt väärin muista. Siis joo, sain mä hinta-arvion, katsotaan pitikö se.