Paneeko nartsamies 23v kesätsybyä?
- Riemumieli
- Kitisijä
Voi näitä nykyajan pilluja. Puheet on pahat, mutta sisällä itkee hiljaa kiltti neitsyt, joka ei uskalla tulla ns. kaapista ulos. Mikä oli diagnoosi, vatsakipu vai ne päivät?
EDIT. Ai olikin lensu. No sellaista se on keskellä kauneinta kesää, flunssa iskee eikä pysty panna. Tosin 23-vuotias kykenee siihen vaikka missä tilassa, joten lisäkostutus-/herutuskirjeitä lisää kehiin.
EDIT. Ai olikin lensu. No sellaista se on keskellä kauneinta kesää, flunssa iskee eikä pysty panna. Tosin 23-vuotias kykenee siihen vaikka missä tilassa, joten lisäkostutus-/herutuskirjeitä lisää kehiin.
Paras päivä ikinä.
Suvisen asiantuntemusta en epäile, mutta eikö se menkkojen alku olisi ollut jo tiedossa Post it -liimailun aikaan? Tietysti voivathan kuukautiset olla epäsäännölliset.Suvinen kirjoitti:Sillä on oikeesti menkat, mutta ei kehdannut sanoa. Ei pidä heittää kirvestä kaivoon, jos kuitenkin vielä on tuppautumassa oikein kylään.
Mä oon ehkäisytön sinkku, mutta kyllä mä muutaman päivän tarkkuudella osaan menkkojen alun aina sanoa. Mä en nyt muista sitä alkuperäistä juttua, mitä se tarkemmin oli torstaiksi lupaillut?Suvinen kirjoitti: Ei välttämättä olisi ollut, jos ei ole pillereillä tai muulla hormonaalisella ehkäisyllä, eikä välttämättä ole jos sinkkuna liihottelee. Post it- lapun liimaaminen voisi olla jopa merkki muutamaa päivää ennen menkkoja iskevästä armottomasta kiimasta. *pohtii*
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
- Pulkannaru
- Kitisijä
Ilmeisesti ei ole japaninlipun-päivät. Tai ainakin duunissa kiertää pari eri flunssaa, joista toinen on kaatanut muutamia viikoksi saikulle.Suvinen kirjoitti:Sillä on oikeesti menkat, mutta ei kehdannut sanoa. Ei pidä heittää kirvestä kaivoon, jos kuitenkin vielä on tuppautumassa oikein kylään.
Parittelu pitää ainakin kokeilla !!1Vesper kirjoitti:Mun mielestä pulkkis ja nastis vois pariutua.
On. Kolme (<-tärkeä tieto !½) .Suvinen kirjoitti:Onko pulkkiksella telkkaria?
En jaksa pelata just mitään pelejä. Paitsi PiPPeliä !!1 Jo kierros Civ3:sta tietsikalla vie 5..12kk.RP kirjoitti:Telkkarista ei niin väliä, mutta tykkääkö Pulkkis pelata lautapelejä?
HipHei !Ylermi Ylihankala kirjoitti:Jos sillä nyt yhtään on tilannetajua ja kunninhimoa, niin luulis jaksavan tykätä lautapeleistä ainakin coitukseen asti.
Ei. Vielä. Tuotko tullessasi ?nastamuumio kirjoitti:Onko Pulkkiksella punanen parta?
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
- Pulkannaru
- Kitisijä
Tännekin tää:
Hoidon ajankohta sovittu. Safkalista tehtynä ja muu rekvisiitta hankittu.
Raportti kun pulkan naru on jokseenkin nilellä tms.
Hoidon ajankohta sovittu. Safkalista tehtynä ja muu rekvisiitta hankittu.
Raportti kun pulkan naru on jokseenkin nilellä tms.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen:
-
- Kitisijä
Tiedättekö, kun olen tällainen herkkis, niin mul on alkanut kasaantua miehekkäät paineet ton Stiganköyden puolesta. Jos se nyt skoraa tässä epäinhimillisessä ristipaineessa ja tekemättömien odotusten turbulenssissa, niin ostan sille - saatana - uuden ketjusahan.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.