HehheElppis kirjoitti:Ole hyväPlanBee kirjoitti:Hyvää syntymäpäivää minulle.

Onko tuo Niba ihan täysissä sielun ja ruumiin voimissa vai ärsyynnynköhän mä nyt tän koipivammani takia ihan kaikesta?
No ei tod, pois se minusta! Mun mielestä on niin tylsää aina onnitella ja saada kiitoksia jne. joten menin vain askeleen eteenpäinPlanBee kirjoitti:HehheElppis kirjoitti:Ole hyväPlanBee kirjoitti:Hyvää syntymäpäivää minulle.
Onko tuo Niba ihan täysissä sielun ja ruumiin voimissa vai ärsyynnynköhän mä nyt tän koipivammani takia ihan kaikesta?
Ensin tuli mieleen notta kaikkea sitä tytöt trimmailee keskenään, mut sit muistin koiran. Plääh.milli kirjoitti:hei, mä yritin tuossa trimmata mimiä, mutta.. jotenkin tuntuu, ettei se nyt ihan mennyt niinkuin pitäis. mä voisin tarvita sun konsultaatiota 8-10 viikon kuluttua.
Mites pulkkiksen trimmailut 23-vuotiaan beaverin parissa?Pulkannaru kirjoitti:Ensin tuli mieleen notta kaikkea sitä tytöt trimmailee keskenään, mut sit muistin koiran. Plääh.milli kirjoitti:hei, mä yritin tuossa trimmata mimiä, mutta.. jotenkin tuntuu, ettei se nyt ihan mennyt niinkuin pitäis. mä voisin tarvita sun konsultaatiota 8-10 viikon kuluttua.
Olen hyvin taitava ärsyttämään tai sitten PB's hemorroids are in active state?NuoriD kirjoitti:Ei kummassakaan.PlanBee kirjoitti:HehheElppis kirjoitti: Ole hyvä
Onko tuo Niba ihan täysissä sielun ja ruumiin voimissa?
Hiukan hankalaa, neiti on vielä saikulla ja antibiooteilla. VArmaan sukupuolitauti!!1 Lutka½Ylermi Ylihankala kirjoitti:Metsien kaatomies voisi kyllä pikku hiljaa alkaa lunastamaan titteliään.
Vedän kyllä tähän "tämä koko juttu on sepitystä alusta alkaen" -kortin.RP kirjoitti:Post-it lappua reidellä, avattuja paidan nappeja. "Lupaus" kiihkeästä tapaamisesta työpaikan pölyisessä varastossa, autossa kuraisella metsäisellä sivutiellä. Kielletyn hedelmän huumaa, nuorta lihaa. Muuttuu joksikin niin epäeroottiseksi kuin antibioottikuuriksi, mikä vielä pahimmassa tapauksessa aiheuttaa hiivatulehduksen. The Paneminen muuttuu panemiseksi, pulkkiksen vastavaihdetuissa lakanoissa. Pahimmassa tapauksessa turvallisen kaavan mukaan (syömistä, jutustelua) suoritetuksi lähetyssaarnaajamamboksi.
En mä nyt oikein tunne tätä pimpassani. Ei tule semmosta sexyy energiaa.
Ylläoleva oli tarkoitettu provosoinniksi josko Pulkkinen joutuisi paljastamaan korttinsa bluffaako vai onko tosissaan.Manaaja kirjoitti:En halua uskoa Perttiä, vaikka Pertti on kuulemma palstan virallinen ennustajaeukko. Shame on you Pertti. Ole nyt kunnon Pertti äläkä tuollainen Pertti.
Lisää uuniperuna ja sauna, ja Pulkkis on Matti Vanhanen.RP kirjoitti: Pahimmassa tapauksessa turvallisen kaavan mukaan (syömistä, jutustelua) suoritetuksi lähetyssaarnaajamamboksi.
En mä nyt oikein tunne tätä pimpassani. Ei tule semmosta sexyy energiaa.
Totuus on se, että mä pamputan sitä 23 vuotiasta, ja se ei nyt ehdi pulkkiksen luo.exPertti kirjoitti:Ylläoleva oli tarkoitettu provosoinniksi josko Pulkkinen joutuisi paljastamaan korttinsa bluffaako vai onko tosissaan.Manaaja kirjoitti:En halua uskoa Perttiä, vaikka Pertti on kuulemma palstan virallinen ennustajaeukko. Shame on you Pertti. Ole nyt kunnon Pertti äläkä tuollainen Pertti.
Tietty totuus on usein tarua uskomattomampi...
Ennenkuin nyt lähdet taas tekemään vakavasta asiasta pilaa, muistathan, että laatutietoinen tyttäresi pitää Jaguarin nahkaisesta, kermanvaaleasta takapenkistä.NuoriD kirjoitti:Totuus on se, että mä pamputan sitä 23 vuotiasta, ja se ei nyt ehdi pulkkiksen luo.