Toteutus-Torstai
- Pulkannaru
- Kitisijä
Niskajumi katosi eilen saunalla ja yöksi otetuilla erinomaisilla pillereillä.
Nyt töitä kalju putkella.
Nyt töitä kalju putkella.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Yhdyn tyttöihin! Pelottava sivu.Elppis kirjoitti:AhahahJenny Daa-aah! ling kirjoitti:Hui kamala kun pelästyin googlea. Olen herkillä.Luulin olevani ainut. Sattana kun ei metsää nähny puilta.
Unohdin aamulla illan kannalta tärkeän vaatetuksen kotiin, oli siis pakko käydä heti aamusta vähän shopping.
Work like a captain, play like a pirate.
Mun kuukkeli on ihan perusvanha logoVesper kirjoitti:Yhdyn tyttöihin! Pelottava sivu.Elppis kirjoitti:AhahahJenny Daa-aah! ling kirjoitti:Hui kamala kun pelästyin googlea. Olen herkillä.Luulin olevani ainut. Sattana kun ei metsää nähny puilta.
Unohdin aamulla illan kannalta tärkeän vaatetuksen kotiin, oli siis pakko käydä heti aamusta vähän shopping.

-
- Kitisijä
Toimintaa tosiaan...siivosin 2 h omaa ja pojan vaatekaappia, keräsin 3 muovikassillista liian pieniä vaatteita vietäväksi poitsun tyttöystävälle joka on nuorempi. Soseutellu soseita pakkaseen poikaa varten, tiskannu...pyykänny... Kohta käyn Nitskun vaatekaapin kimppuun. Ja sit imuroin ja meen kauppaan ja poimimaan lisää kukkia maljakoihin 

Lähden tänään shoppailemaan. Onneksi tuo keskusta tosiaan on mini Turku, joten luulen osaavani suunnistaa paikasta A paikkaan B ilman sen kummempia ongelmia. Tosin, menneisyyden eksymiskokemukset puhuvat tätä vastaan, mutta suuntavaisto ei ole koskaan ollut mun juttu.
Täällä on mielettömän upeaa vaunuilla, vihreätä joka puolella vaikka asutusta onkin paljon. Todellinen kesäkaupunki. Rauhallistakin ellei oteta huomioon sitä äksidenttiä viikonlopulta. Vieläkin karmaisee, ainakin unissa jollei muuten.
Nautitaan auringosta, vielä kun sitä löytyy.
Sähkölasku oli kerrankin positiivinen yllätys. Mikä pistää tosiaan funtsimaan, että entisen kodin mittari ei ollut ihan kondiksessa, tätä meinasivat naapuritkin omista laitteistaan.
Täällä on mielettömän upeaa vaunuilla, vihreätä joka puolella vaikka asutusta onkin paljon. Todellinen kesäkaupunki. Rauhallistakin ellei oteta huomioon sitä äksidenttiä viikonlopulta. Vieläkin karmaisee, ainakin unissa jollei muuten.
Nautitaan auringosta, vielä kun sitä löytyy.
Sähkölasku oli kerrankin positiivinen yllätys. Mikä pistää tosiaan funtsimaan, että entisen kodin mittari ei ollut ihan kondiksessa, tätä meinasivat naapuritkin omista laitteistaan.
Hedari alkaa väistyä, sietääkin. Ugh, taitaa olla fyssarille meno välttämätöntä, haluan 100% selvyyden mistä tuo äkillinen niskajumi -> hedari tulee. Eilen kävin jumpalla, jossa kättä pidettiin ärsyttävässä asennossa staattisessa pidossa pitkään, ja osan ajasta lintsasin. Ipsaunassakin kävin ja venyttelin, mutta silti jumahti ja pahasti illasta. Paskan möivät.
Josko ensiavuksi huomiselle hierontaa, tänään ei efdi.
Josko ensiavuksi huomiselle hierontaa, tänään ei efdi.
Prepare for the worstest.
Noniinjust. Varmaan tulee olemaan se päätepysäkki. On tämä parempi paikka kuin Lappeenranta, on enemmän turkumainen jotenkin, lievittää koti-ikävää. Vaikkakin Lappeenrannan opiskelijaelämää ei voita mikään, yhteishenki oli mieletöntä. Mutta eihän sitä voi loppuelämäänsä rellestää. Läksiäiset on kuitenkin sielläkin suunnalla pidettävä.Manaaja kirjoitti:^ Mitä sä niinq siel jossain Vaasassa(?) teet? Asut? Karseeta!
Miehen työn perässähän me tänne muutettiin, että valintakysymys sinänsä. Katselin hiukan työpaikkoja itsellenikin vaikka vielä 1,5v kotona tytsän kanssa olenkin. Itseasiassa en tajunnutkaan että täällä on "se paikka", mitä olen työpaikakseni joskus yön pirteinä tunteina uskaltanut haaveilla. Olen aika innoissani tästä.