Tätä juttua lukiessa tuli aika vahva fiilis että oon törmänny tähän tyyppiin. Aikaa tästä tosin on...hetkinen... about 10 vuotta
Eli joo, kyllähän se nyt ois sitten jotain keski-iän korvilla, kun oli mua muistaakseni 10 vuotta vanhempi. Ehkä jotkut on vaan hitaampia huomaamaan että hommassa on jotain mätää.
Juttu meni jotenkin niin, että sain yhteydenoton, jossa soittaja esitteli olevansa MoonTV.stä. Olivat tekemässä jotain uutta ohjelmaa, missä pitäisi käydä erilaisissa matkakohteissa, baareissa yms. ja testata niitä. Koukun väitettiin olevan, että sinne menee pariskunta, joista nainen pompottaa miestä ihan mennen tullen: tilaa ruoat ja viinit mieheltä kyselemättä, lähettää miehen aerobick-tunnille, käskee miehen leipoa pullaa koska on tulossa kavereita kylään, laittaa miehen käyttämään sukkahousuja ja muutenkin kohtelee ikäänkuin 50-luvun vaimoa. Paitsi alistamaan ja nöyryyttämään paaaaljon siihen lisäksi. Ukkoa pompottamalla pääsisi matkustelemaan yms.
Kuulosti vähän kummalta ja siltä ettei kaikkea kerrota. Noh, ajattelin että tässä on joku koukku myös mun suuntaan, mutta uteliaisuudesta menin tapaamaan sitten sitä miestä. Ihan mukava, ihan perus, ei mitenkään epämiellyttävä mies, mutta ei mikään ihmeellinenkään. Normi, siisti mies. Kävimme kahvilla helsingin keskustassa.
Ennen sitä sain tietoja ja ohjeita "moontv":ltä. Mietin sitten siinä kahvilla mielessäni, että pitää olla jonkin sortin pervo sietääkseen sellaista kohtelua. Ja sitä, että on varmaan aika vaikeaa saada joku eukko tekemään tota. Että sehän ois kätevää heittää tommonen bulli ilmoille... ja tulisi varmasti miehellekin halvemmaksi sitten hankkia matkoja ja viedä ulos kuin palkata domina tohon hommaan. Varsinkin kun ensimmäinen matka ois ollu ruotsinristeily
Totesin sitten "yhteyshenkilölle" puhelimessa tapaamisen jälkeen että sori, ei kiinnosta, etsikää joku muu. Mun korvaan homma oli liian kummallinen valtavine aukkoineen logiikassa. Toisekseen, huoraus ei oikeen kiinnostanut (varsinkaan tuolla korvauksella). Ja kolmanneksi, se mies ei mun mielestä ollut vaan yhtään mielenkiintoinen.
Mietin vaan että onkohan se tehny tota nyt viimeset kymmenen vuotta?