Touhu TIISTAI
Touhu TIISTAI
Eikö kukaan? No minä.
No pitäiskö tähän nyt kertoa, miten aamu on lähtenyt käyntiin ja mitä on mielessä jne.
Okei, heräsin neljältä, vetäisin pari kuppia kahvia. Kohta menen paskalle ja sitten vien roskat pihalle.
Ja sitten tulen takaisin sisälle ja sitten taidan lähteä lenkille, niin lähtee tämäkin päivä kivasti käyntiin.
Okei, heräsin neljältä, vetäisin pari kuppia kahvia. Kohta menen paskalle ja sitten vien roskat pihalle.
Ja sitten tulen takaisin sisälle ja sitten taidan lähteä lenkille, niin lähtee tämäkin päivä kivasti käyntiin.
- Stadinarska
- Kitisijä
- Stadinarska
- Kitisijä
Sen jälkeen kun ne on dipattu siellä?Stadinarska kirjoitti:Olen varma, et sun vihannekset maistuu hyviltäsaira kirjoitti:^Ei, kyllä nyt on ensin kesäpihan aika. Kukkia, yrttejä, kurpitsaa, tomaatteja ja papuja... Tällä hetkellä ei saa jäälyhtyjä oikein pysymään kauaa koossa, täytyy odottaa kylmää aikaa.![]()
![]()
![]()
Pyyhin Netikettiin..
-
- Kitisijä
Ei vittu.
Olen ollut päiviä poissa Kitinästä, syystä että näin selvinpäin tylsistyn eikä huvita peeloilla eikä inttää. Katselin myös muita foorumeita ja tajusin, että koko raihnas loppuikähän se menisi, jos kaikkeen sanoisin jotain ja juuttuisin ketjuihin. Täällä teki mieli kommentoida Elcon sinänsä oikeansuuntaisen profetian köyhien ja työttömien osuuden idiotiaa, mutta mitäpä se hyöväisi. Ja nyt Homie perkele, ilman että viime aikoina olen asiasta mittään sanonut, on lähettänyt mulle sosiotalousyhtkuntmitävittuu-yyveen. Joka on mielestäni sekin perseestä. Jos joskus vedän lärvit, harkitsen vastata. En vielä Homieboy, sori.
Olen ollut päiviä poissa Kitinästä, syystä että näin selvinpäin tylsistyn eikä huvita peeloilla eikä inttää. Katselin myös muita foorumeita ja tajusin, että koko raihnas loppuikähän se menisi, jos kaikkeen sanoisin jotain ja juuttuisin ketjuihin. Täällä teki mieli kommentoida Elcon sinänsä oikeansuuntaisen profetian köyhien ja työttömien osuuden idiotiaa, mutta mitäpä se hyöväisi. Ja nyt Homie perkele, ilman että viime aikoina olen asiasta mittään sanonut, on lähettänyt mulle sosiotalousyhtkuntmitävittuu-yyveen. Joka on mielestäni sekin perseestä. Jos joskus vedän lärvit, harkitsen vastata. En vielä Homieboy, sori.
Ei katsos, ruoalla ei saa leikkiä. Eikö äiti opettanut? Tuota varten on ihan muita leluja.Niba kirjoitti:Sen jälkeen kun ne on dipattu siellä?Stadinarska kirjoitti:Olen varma, et sun vihannekset maistuu hyviltäsaira kirjoitti:^Ei, kyllä nyt on ensin kesäpihan aika. Kukkia, yrttejä, kurpitsaa, tomaatteja ja papuja... Tällä hetkellä ei saa jäälyhtyjä oikein pysymään kauaa koossa, täytyy odottaa kylmää aikaa.![]()
![]()
![]()
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
~Albert Einstein
Oletettavasti hyvä alkoholidokkari(BBC) alkaa in five minutes ykkösellä.
edit: KD näköjään esti ohjelman viimeistä varttia näkymästä. Harmi.
edit: KD näköjään esti ohjelman viimeistä varttia näkymästä. Harmi.
Viimeksi muokannut nowaysis, 09.06.2010 0:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Prepare for the worstest.
Otetaas sille?nowaysis kirjoitti:Oletettavasti hyvä alkoholidokkari(BBC) alkaa in five minutes ykkösellä.
Yällä viikolla ei vielä yhtään viime viikolla 23 annista, huomenna Tallinnaan kaikki maksettuna työn puolesta paitsi juomat..
Koraanissakin kielletty vain viinin ei oluen eikä viinan juonti, typerä kirjoitustapa jossa vokaalit kadoksissa..
Pyyhin Netikettiin..