Vedit siis handuun?Manaaja kirjoitti:Kävin kehityskeskustelun Peniksen kanssa. Penis oli sitä mieltä että pitäisi alkaa hommaamaan sutinaa pikkuhiljaa. Itse yritin kehoittaa katselemaan rauhassa ja kiireettä ympärilleen. En osaa sanoa kumpi voitti. Tyydyin lopulta olemaan hiljaa ja ainakin antaa toisen luulla saaneensa tahtonsa läpi.
Masis Maanantai
Pyyhin Netikettiin..
-
- Kitisijä
- Riemumieli
- Kitisijä
- Pulkannaru
- Kitisijä
Mut nyt etätöitä pari tuntia. Vähemmän häiriötekijöitäkin!
Viimeksi muokannut Pulkannaru, 21.04.2013 15:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
- McJanne
- Kitisijä
Ikkuna-avaimen reikä, väljä karmi, huono eristys asennusvälissä, asennuksessa käytetyt kiilat = reitti.Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Miten ihmeessä tuplalasien väliin pääsee kärpäsiä kun niitä laseja ei ihan oikeasti koskaan avata?
Vähän samaa sarjaa kyllä, miksi ne sinne änkeävät? Itseasiassa tämähän soveltuu myös seksiin. Miksi?
Kirjoitan tätä alasti
Ensimmäinen sovittamani iltapuku oli täydellinen, kunhan hiukan ompelija ottaa leveyttä pois. Mä en muista koskaan törmänneeni näin helppoon hankintaan. Vähintään kolme sovitettavaa ennen kuin se oikea on löytynyt.
Ensin ajattelin vuokrata, mutta oli kerrassaan kaunis joten mies sitten päätti oikein ostaa sen mulle + siihen mätsäävän iltalaukun.
Ihana mies, voi että.
Mies oli mielettömän komea frakissaan, teki mieli ryykästä se sinne pukutankojen taakse ja käyttää seksuaalisesti hyväksi. Säästän sitten karonkkailtaan tämän aktiviteetin kuitennii.
Ensin ajattelin vuokrata, mutta oli kerrassaan kaunis joten mies sitten päätti oikein ostaa sen mulle + siihen mätsäävän iltalaukun.
Ihana mies, voi että.
Mies oli mielettömän komea frakissaan, teki mieli ryykästä se sinne pukutankojen taakse ja käyttää seksuaalisesti hyväksi. Säästän sitten karonkkailtaan tämän aktiviteetin kuitennii.
Hemmetin onnistunut reissu! Suosittelen Nömmen seikkailupuistoa Tallinnan eteläosassa tms, köysien varassa kiivettäviä ratoja korkealla ja matalalla sekä lapsille että aikuisille, ihkut uima-altaat ja nätti puistoalue tarjoaa very monypuoliset urheilumahdollisuudet vaativampaankin makuun. Suosittelen myös Elcolle ja kaikille ketkä ei pelkää korkeita paikkoa ja erityisesti niille, jotka pelkää. Haasta itsesti. Sikahalvat jädet!
Prepare for the worstest.
^^ Kiva Milli että teillä oli mukava päivä
Mä haluisin kans käydä siellä, täytyy ootella lomarahat tilille ja sit mennä.
Eipä toi nowan mainostama paikkakaan hassummalta kuulostais![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Huomenna meen hoitaan kahta muksua, toinen vähän reilu 2v ja toinen 1v. Apua, miten mä pärjään ku ne molemmat on semmosia rakkaita riiviöitä..

Eipä toi nowan mainostama paikkakaan hassummalta kuulostais
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Huomenna meen hoitaan kahta muksua, toinen vähän reilu 2v ja toinen 1v. Apua, miten mä pärjään ku ne molemmat on semmosia rakkaita riiviöitä..
nowaysis kirjoitti:Hemmetin onnistunut reissu! Suosittelen Nömmen seikkailupuistoa Tallinnan eteläosassa tms, köysien varassa kiivettäviä ratoja korkealla ja matalalla sekä lapsille että aikuisille, ihkut uima-altaat ja nätti puistoalue tarjoaa very monypuoliset urheilumahdollisuudet vaativampaankin makuun. Suosittelen myös Elcolle ja kaikille ketkä ei pelkää korkeita paikkoa ja erityisesti niille, jotka pelkää. Haasta itsesti. Sikahalvat jädet!

Täällä jo on pakotettu ukko kyttäämään videot korkeuksista. Ratkiriemukasta sano: "Jos et nyt oikeasti usko, saatat kuolla!!! ... no, et kuolla, mutta satutat pahasti!!!", "Ole hiljaa, ääliö!!!"

Nokkoset haluaa asap. takaisin. Mäkin haluun kyl sit kokeilla kanssa, en kyllä tosin usko että kykenen samaan kun tuo tytär.

"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw