Torstai on kiva päivä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

McJanne kirjoitti:
swirl kirjoitti:Vituttaa olla vielä kiinni tälleen näissä vanhoissa hommissa, kun uusiakin on riittämiin.
komp komp komp glomp
Eikö sun pitäisi olla jo jossain muualla? Muistaakseni jätit raksaduunit ja siirryt täyspäiväiseksi urheilija-valmentajaksi.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kesäflunssa alkaa hellittämään vaikkakin yhä nenä vuotaa ja yskitää.
Kapakointiviikonloppu peruuntui. PAkko mennä ylioppilasjuhliin toiselle puolelle maata.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Suvinen kirjoitti:Lapsella tulee olemaan isona vissiin vähän ikävä päivä viettää synttäreitä, kun jo yksivuotispäiville tuntuu olevan vaikeaa saada vieraita, kaikki kun ovat jossain lakkikemuissa tai oikeissa valmistujaisissa.
Kilpavarustelu auttaa tähän. Poniajelua, pellejä, hyvä syömiset ja lahjapussi lähdettäessä. Keimalu päiväkodissa jne. niin johan riittää tulijaa. Yleinen perseennuolenta on huonoon aikaan syntyneiden lasten vanhempien velvollisuus.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Suvinen kirjoitti:No nämähän olisivat tulleet joka tapauksessa, ainakin jos lapsen isiltä kysytään ja ainakin niin kauan kuin prinsessa on ainokainen. Ja täytyy myöntää että äitikin jo odottelee että lapsi on tarpeeksi iso jotta pääsee suunnittelemaan teemasynttäreitä! Haluan ainakin sirkusaiheiset, naamiaisaiheiset, villin lännen synttärit....
No niin, siellä ollaan selvästi oikealla tiellä. :sir:
Paras päivä ikinä.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Suvinen kirjoitti:Haluan ainakin sirkusaiheiset, naamiaisaiheiset, villin lännen synttärit....
Älä unohda bondagesynttäreitä. :)
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2439
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Suvinen kirjoitti:Lapsella tulee olemaan isona vissiin vähän ikävä päivä viettää synttäreitä, kun jo yksivuotispäiville tuntuu olevan vaikeaa saada vieraita, kaikki kun ovat jossain lakkikemuissa tai oikeissa valmistujaisissa.
Älä huoli. Kun lapsi on vähän isompi niin vanhemmat riemusta kiljuen tökkäävät omat muksunsa sen synttäreille ja lähtevät itse valmistujaisiin yms. ilman että tarvitsee miettiä lapsen viihtymistä tai hommata erillistä lapsenvahtia.

Arvaa sen sijaan onko hienoa kun on syntynyt about juhannuksena kun KAIKKI on sulkeutuneina mökeilleen pitkin suomen metsiä?
Me transmitte sursum, Caledoni!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Suvinen, meilläkin osuu jätkän synttärit (18.6.) tulevina vuosina varmastikin Juhannukseen, onneksi tänä vuonna Juhannus on sen verran myöhään, että 20.6. voidaan bilettää jätkän syndejä. Omat synttärit viikkoa aikaisemmin, tänä vuonna pidän ne uuden firman kesäpäivillä ens viikon lauantaina.

Ei sinne syndeille olis kuitenkaan kukaan tullu, jos sellaset olisin pitäny.
The great club outshines the individual, always and forever.
Toimistorotta

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

Elppis kirjoitti:Suvinen, meilläkin osuu jätkän synttärit (18.6.) tulevina vuosina varmastikin Juhannukseen
En jännittäisi tuota lainkaan, juhannusta on vietetty kyllä viimeiset 50+ vuotta ajalle 20.6 - 26.6. sijoittuvana lauantaina. Eli ette pääse edes aattoon ikinä, jos käytäntö ei muutu.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2439
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Toimistorotta kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Suvinen, meilläkin osuu jätkän synttärit (18.6.) tulevina vuosina varmastikin Juhannukseen
En jännittäisi tuota lainkaan, juhannusta on vietetty kyllä viimeiset 50+ vuotta ajalle 20.6 - 26.6. sijoittuvana lauantaina. Eli ette pääse edes aattoon ikinä, jos käytäntö ei muutu.
Mutta kun ne synttärit yleensä pitää sinä lähimpänä lauantaina?
Me transmitte sursum, Caledoni!
Toimistorotta

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

par-sky kirjoitti:
Toimistorotta kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Suvinen, meilläkin osuu jätkän synttärit (18.6.) tulevina vuosina varmastikin Juhannukseen
En jännittäisi tuota lainkaan, juhannusta on vietetty kyllä viimeiset 50+ vuotta ajalle 20.6 - 26.6. sijoittuvana lauantaina. Eli ette pääse edes aattoon ikinä, jos käytäntö ei muutu.
Mutta kun ne synttärit yleensä pitää sinä lähimpänä lauantaina?
Mikä ongelma on sitten ottaa edellinen lauantai, jos ei pidä synttäreitä kuitenkaan varsinaisena synttäripäivänä?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Toimistorotta kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Suvinen, meilläkin osuu jätkän synttärit (18.6.) tulevina vuosina varmastikin Juhannukseen
En jännittäisi tuota lainkaan, juhannusta on vietetty kyllä viimeiset 50+ vuotta ajalle 20.6 - 26.6. sijoittuvana lauantaina. Eli ette pääse edes aattoon ikinä, jos käytäntö ei muutu.
Ok, tarkennan. Meillä osuu jätkän LOOGISIMMAT synttäriJUHLAPÄIVÄT juhannukseen, eli lähin sunnuntai.

Ja juu, omat synttärijuhlat saa unohtaa jo tässä iässä, eiksje?
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2439
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Viesti Kirjoittaja par-sky »

^^näinhän sitä yleensä sitten toimitaan. Siirretään pari päivää suuntaan tai toiseen. Mun kohalla ois sitten loogisesti siirretty seuraavaan viikonloppuun (koska muuten synttärit ois ollu aiiivan liian etuajassa), mutta tässäkin on ongelma. Veljen synttärit on taas sillon kalenterin mukaan. Yhteiset synttärit pari vuotta nuoremman räkänokkasen pikkuveljen kanssa taas ei houkutellut millään asteella.

Lisävaikeutta tuo myös se että monet alottaa loman juhannuksesta ja sulkeutuu lapsineen mökille/ sukulaisille jonnekin jumalan selän taakse.

Meillä tämä taidettiin ratkaista niin että mun synttärit pidettiin nimipäiviin yhdistettynä juhannusta ennen.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Toimistorotta

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

Ex-avokilla oli synttärit 25.12. Se se vasta vittumaista miehelle on, kun pitää samaan aikaan hieroa aivonystyröitä kahden täydellisen lahjan miettimiseksi. Olkaa vaan onnellisia siitä, että lasten synttärit on mahdollisimman kaukana joulusta, eli jussin tienoolla. Miettimisaikaa tuplasti.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Viesti Kirjoittaja Ann »

Lapsi syntyi vääränä päivänä. Palautetaan.

Onneks joillakuilla on ihan oikeitakin ongelmia!
Rotan aivot valtasivat pääni.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

^Mut entäs ne 100 otettua unilääkettä ja silleen.
Toimistorotta

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

RP kirjoitti:^Mut entäs ne 100 otettua unilääkettä ja silleen.
No se oli just menossa ostamaan niitä, kun poliisit tuli ja pilas apokalyptisen suunnitelman. Daah!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ann kirjoitti:Lapsi syntyi vääränä päivänä. Palautetaan.

Onneks joillakuilla on ihan oikeitakin ongelmia!
Oliks toi tarpeellista?
Anna kun et kuitenkaan anna! Niin käsittelemääsi aiheeseen ei paluuta, PLEASE! Katsot noita läskiperseHAAHKAn kuvia ja juttuja kotonas onanoidessas! Capiche? :twisted: :evil:

Ja muut sama vaiva..
Pyyhin Netikettiin..
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Toimistorotta kirjoitti:
RP kirjoitti:^Mut entäs ne 100 otettua unilääkettä ja silleen.
No se oli just menossa ostamaan niitä, kun poliisit tuli ja pilas apokalyptisen suunnitelman. Daah!
No daah! Olenpas tänään normaaliakin enemmän tymä kun en tätä hokannut.
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Tämä torstai ei ole ainakaan kiva päivä. Todennäköisesti jopa paskin koko tästä paska-viikosta. :maanantai:

Suvinen: Mä olen aina teemajuhlien jälkeen vannonut että "ei enää YHTÄÄN teemajuhlia". Mut hyvä että oon silti aina heltynyt, parin vuoden päästä kun saattaa olla että mua ei toivottaisi koko juhliin mukaan lainkaan.

Meillä tyttöjen synttärit osuvat lähes poikkeuksetta hiihtolomille. Ollaan sit joustettu aina johonkin suuntaan, ettei juhlat olisi just silloin kun kaikki lomailee. Kaveritjuhlat tosin ovat pitäneet (yhtä poikkeusta lukuun ottamatta) aina nimipäivinään, niin ovat saaneet kumpikin omat juhlat.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Aamulenkkini ennen kybää oli rämpimistä. Muistin kyllä ihan oikein, ettei mun keho ole tuolloin hereillä, mutta kuinka voikin kulkea hölkkä noin paskasti? Mä kyllä jauhan urheilusta lähes joka viestissä. Välillä oikein hävettää, pitkästyttää ja jopa huolestuttaa omat jutut. Siis kyllähän mua muutkin jutut kiinnostaa, mut silloin, kun mulla ei ole mitään erityistä mielessä, jauhan ~aina urheilusta. Pitäisköhän sitä illalla tehdä pyörälenkki... :roll:
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

:paijaa: Älä välitä. Ei kukaan luule, että poliisilla olisi mitään järkevää sanottavaa. Ettehän te saa edes vanhoja mummoja maasta ja vielä ylintä johtoa myöten kehotatte rikkomaan lakia.
Paras päivä ikinä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Riemumieli kirjoitti::paijaa: Älä välitä. Ei kukaan luule, että poliisilla olisi mitään järkevää sanottavaa.
Mun äiti luulee.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

NuoriD kirjoitti:Eikö sun pitäisi olla jo jossain muualla? Muistaakseni jätit raksaduunit ja siirryt täyspäiväiseksi urheilija-valmentajaksi.
Niin, kuten sanottu, lupaamani hommat hoidan loppuun, sitten lähden, tosin "urheilija-valmentaja" ei ole kovinkaan täsmällinen ilmaus.
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Mä kyllä jauhan urheilusta lähes joka viestissä. Välillä oikein hävettää, pitkästyttää ja jopa huolestuttaa omat jutut. Siis kyllähän mua muutkin jutut kiinnostaa, mut silloin, kun mulla ei ole mitään erityistä mielessä, jauhan ~aina urheilusta. Pitäisköhän sitä illalla tehdä pyörälenkki... :roll:
Muuta Savoon muutamaksi vuodeksi, jos onnea mukana ja herra suo, opit muutamia savolaisia latteuksia, joilla on helppo tiivistää laihaa ulosantiasi.
Kirjoitan tätä alasti
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Ann kirjoitti:Lapsi syntyi vääränä päivänä. Palautetaan.

Onneks joillakuilla on ihan oikeitakin ongelmia!
En tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa. Mutta pääasia, ettei Tuksun kädessä ollut muovipussi, vaan "hieno, Miamista hankittu, naisellinen Tarina Tarantinon käsilaukku". Siitäs saitte!
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2439
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Kohta suunta kohti matematiikan ihmeellistä maailmaa! Näin sitä vietetään kaunis kesäpäivä!
Me transmitte sursum, Caledoni!
Vastaa Viestiin