Kyllä noita tulee käytettyä. Esimerkiksi anuspetteri on kiva sana, anuksen aallot myös. Saksalainen perseraiskaaja oli termi, joka lanseerattiin Bulgarian futismatkalla (saksaksi deutscher Arschvergewaltiger).Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Ei mua vaara tässä kiinnosta, olin utelias vaan. En tunne ketään, joka käyttäisi anaali- tai anus-sanoja puhekielessä.
Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
- Riemumieli
- Kitisijä
Paras päivä ikinä.
Ja sä niin saatanan ärsyttävä jeesusteleva mutta selän takaa puukkoa sopivasti tarpeen vaatiessa törkkäävä ämmä.Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:En mä ihkujeesustele, se nyt vaan oli eka reaktio mulla itellä ketjua ja viestejänne selatessa, joten uskalsin heittää tässä ääneen, että saattoi olla toisellakin. Ei siitä sen enempää tartte mut vitutti kyllä heittos ihan kympillä. Oot joskus niin saatanan vittumainen ukko!
Mä en nyt millään jaksa uskoa että palstan ehkä pahimmat ala-arvoisuudet ja epäempaattisuudet joskus palstalle rustannut kaveri olisi aidosti pahoittanut mielensä kysymyksestäni siitä, miten Janne moisiin tilanteisiin joutuu. Jos kysyjänä olisi ollut kuka tahansa muu kuin minä, heppu olisi todennäköisesti ollut ihan hiljaa. Kokeile säkin.
- Riemumieli
- Kitisijä
No mut AMK:t ovat huono vitsi vähän samaan tapaan kuin pääsykokeettomat yliopistot.NuoriD kirjoitti:Mä kyllä luulen, että se oli tuo Riemumielen kommentti opiskelupaikasta, johon hän oli pyrkimässä..
Muistaakseni AMK-villityksen sai aikaan pelle, jolla ei ollut yliopistotutkintoa ja vastaavasti avoimen yliopiston kautta korkeakouluun livahtanut Henna Virkkunen haluaa eroon pääsykokeista, ettei kouluun pääsy olisi kiinni siitä, osaako näyttää silloin kun on näytettävä.
Naurettavia pellejä kaikki tyynni ja niin kauan kuin sairaanhoitaja ei osaa asentaa sydänfilmipiuhoja oikein sen takia, että on AMK-hoitsu, niin voivat kaikki suudella Gattiksen visvaista siitintä.
Paras päivä ikinä.
- Riemumieli
- Kitisijä
Jåå, jos anuspetteri kirjoittaa jostain murskatuista lastenkalloista tai mitä paskaa nyt kertoikin, niin KSE on niin anuksen aalloista, ettei saksalainen perseraiskaajakaan pystyisi pahempaan.Manaaja kirjoitti:Mä en nyt millään jaksa uskoa että palstan ehkä pahimmat ala-arvoisuudet ja epäempaattisuudet joskus palstalle rustannut kaveri olisi aidosti pahoittanut mielensä kysymyksestäni siitä, miten Janne moisiin tilanteisiin joutuu.
Paras päivä ikinä.
Kuinka päästä harmittoman tuntuisesta "ahdistelijasta" eroon sievästi sanomalla, kuitenkaan pahemmin loukkaamatta (mielelläni testaisin tätä, ennenkuin alan heittelemään mädillä kananmunilla tai huutelemaan rumia perään).
Kyseinen henkilö siis hankki itselleen puhelinnumeroni ja on nyt pari viikkoa laitellut minulle viestejä pyydellen kalastamaan, kahville tai muuten vain kertoillut kuulumisiaan. Alkaa ahdistamaan, sillä olen suoraan sanonut, että aikani on kortilla, enkä ole kiinnostunut (vihjannut mm. hänen sormessaan olevasta sormuksesta ja kehoittanut keskittymään siihen). Ei mene jakeluun, ei
.
Jätänkö vain yhteydenottoyritykset omaan arvoonsa ja toivon, että siitä viimeistään tajuaa?
Kyseinen henkilö siis hankki itselleen puhelinnumeroni ja on nyt pari viikkoa laitellut minulle viestejä pyydellen kalastamaan, kahville tai muuten vain kertoillut kuulumisiaan. Alkaa ahdistamaan, sillä olen suoraan sanonut, että aikani on kortilla, enkä ole kiinnostunut (vihjannut mm. hänen sormessaan olevasta sormuksesta ja kehoittanut keskittymään siihen). Ei mene jakeluun, ei

Jätänkö vain yhteydenottoyritykset omaan arvoonsa ja toivon, että siitä viimeistään tajuaa?

Kysytäänpä nyt vielä täältäkin, alan olla epätoivoinen...
Tarvitsisin instru-version Village Peoplen In The Navy:sta. Sellaisen jossa ei olisi taustalauluja. Oon löytänyt youtubesta pari, mutta ne ovat aivan kamalan huonoja laadultaan. Sitten faija löysi jostain miditaustoja, mutta ne olivat osittain epävireessä. Itse en osaa tuollaista tehdä ja vähän alkaa olla sellainen "running out of time"... Vocal zapperit(?) voisi olla yksi vaihtoehto, mutta en osaa sellaista käyttää ja senkin jälkeen pitäisi yleensä osata jollain soittaa sinne bassokuvio tms. uudelleen. Eikä nekään kai täysin poista voksuja..?
Tarvitsisin instru-version Village Peoplen In The Navy:sta. Sellaisen jossa ei olisi taustalauluja. Oon löytänyt youtubesta pari, mutta ne ovat aivan kamalan huonoja laadultaan. Sitten faija löysi jostain miditaustoja, mutta ne olivat osittain epävireessä. Itse en osaa tuollaista tehdä ja vähän alkaa olla sellainen "running out of time"... Vocal zapperit(?) voisi olla yksi vaihtoehto, mutta en osaa sellaista käyttää ja senkin jälkeen pitäisi yleensä osata jollain soittaa sinne bassokuvio tms. uudelleen. Eikä nekään kai täysin poista voksuja..?
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Kelpaako Frederikin suomiversio Nakurantaan? Muahlolz
http://open.spotify.com/track/3i3It8o7eSpnREomF3qTkE
http://open.spotify.com/track/3i3It8o7eSpnREomF3qTkE
http://open.spotify.com/track/7wBgiA0xXfd9cAWdRBYsf0
ja tämä. Molemmista näkyy löytyvän ostettavat mp3-versiot 7digitalilta.
Sain avec-kutsun häihin. Ajattelin että pyytäisin avecikseni miespuolista kaveria, joka on myös sulhaselle yhteinen lapsuudentuttu, ja tulevat hyvin toimeen keskenään. Tämä yhteinen avec-kaveri ei kuitenkaan saanut omaa kutsua ilmeisesti osaltaan sen vuoksi että on muuttanut 5v sitten kauas landelle ja yhteydenpito on ehkä harventunut hieman (tosin on se minullakin ja sulhasella vähentynyt huomattavasti perheellistymisen jälkeen).
Kysymys kuuluu, että olisiko tämä kauas landelle muuttanut kaveri (jolla on oma nainen kyllä) epäsopivaa pyytää avecikseen häihin, ja saapua paikalle gangstereiksi pukeutuneina muoviset konepistoolit käsissä?
Kysymys kuuluu, että olisiko tämä kauas landelle muuttanut kaveri (jolla on oma nainen kyllä) epäsopivaa pyytää avecikseen häihin, ja saapua paikalle gangstereiksi pukeutuneina muoviset konepistoolit käsissä?