Torstaja

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

ninnithequeen kirjoitti:Mullepa soitti Lordin basisti just :]
Aha. Mulle on soittanu Lordi. Ihan puhelimella.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

annepa kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mullepa soitti Lordin basisti just :]
Aha. Mulle on soittanu Lordi. Ihan puhelimella.
Mulla on laardia vyötäröllä.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

NuoriD kirjoitti:
annepa kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mullepa soitti Lordin basisti just :]
Aha. Mulle on soittanu Lordi. Ihan puhelimella.
Mulla on laardia vyötäröllä.
Mulla perseessä. Se on kuulema herkullinen O_o
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Miten ihmeessä toi Julia Tuksun FB-vuodatus voikin olla noin ninnimäistä? Fiilikset heittävät laidasta laitaan ja kaikki on TEIDÄN syytä!!!11 Paitsi se ihkupihku tiedät-kyllä-itse-kuka, puspus <3 <3 <3
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Asie Payton

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

annepa kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mullepa soitti Lordin basisti just :]
Aha. Mulle on soittanu Lordi. Ihan puhelimella.
Name-dropping!
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3029
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Olen melkein sukua julkkikselle!
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

Asie Payton kirjoitti:
annepa kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mullepa soitti Lordin basisti just :]
Aha. Mulle on soittanu Lordi. Ihan puhelimella.
Name-dropping!
No piti kuitata. Kauhia kehuminen jollain basistilla :D
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

^ Niin no voisinhan minäki ilmoittaa että
"oopperalaulaja soitti mulle just :] " tai että "DJ soitti mulle just :] " tai vaikkapa että " lastentarhanopettaja soitti mulle just :] " jos siis pointtina oli et kaverit soittelee.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Viesti Kirjoittaja martza »

ninnithequeen kirjoitti:Mullepa soitti Lordin basisti just :]
Onkohan sillä imutukset mielessä? :wink:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Lolita kirjoitti:Miten ihmeessä toi Julia Tuksun FB-vuodatus voikin olla noin ninnimäistä? Fiilikset heittävät laidasta laitaan ja kaikki on TEIDÄN syytä!!!11 Paitsi se ihkupihku tiedät-kyllä-itse-kuka, puspus <3 <3 <3
Niin. Sehän tuossa on samalla sekä huvittavaa että surullista, että ninni postailee repsahdellen materiaalia joka ei eroa omastaan, jos vain nimen vaihtaa eteen. Pistin aivan saman merkille, mutten viitsinyt asiasta lkeämies-ruikutusmantran vuoksi mainita.

Onko lordin basisti muuten skini, vai onkse joku eri tyyppi, kun ninnille tuntuu soittelevan ainoastaan joko lordin basistit tai sitten skinit? Mulle sen sijaan soittaa usein ystävät.

Tai siis... jos nyt tarkkoja ollaan niin mulle soittelee yks DD-kuppinen, yks Mauri Anteroa turpaan vetänyt, yks irokeesimies, kaks porvoolaista kalakukkoa ja yks imupillu. Niin ja Riki Sorsan veli.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

Mulle soittelee lisäksi yks leipuri, yks neuropsykologi, yks hitsaaja, yks diplomi-insinööri ja monta insinööriä.

Oohh nämä menossa olevat projektit saadaan vissiin tänään loppuun! Deadline on huomenna! Ja se eilen tullut uusi projekti on mukaprojekti, pitää vaan järkätä koulutus. Plääh.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Manaaja kirjoitti:
Onko lordin basisti muuten skini, vai onkse joku eri tyyppi, kun ninnille tuntuu soittelevan ainoastaan joko lordin basistit tai sitten skinit? Mulle sen sijaan soittaa usein ystävät..
Itseasiassa hän on kalju, puoliksi egyptiläinen ja mun lapsuudenkaveri. Ja oli äidin firmassa töissä 4 vuotta aikanaan. Juostiin teininä poliiseja karkuun kaljapullot kädessä. From Laurinlahti, Espoo.

Riittääkö sossupoke?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

MÄ soitin just äsken! :] :loser: :rofl: :rofl: :rofl:

Ainiin Madeleine(ruåttin rinsessa) muuttaa ulkomaille, muuttasko Suomeen, täällä ruottinkielisellä prinsessalla olis hyvä olla? ;)

Ninille;

Muuten melkeen soitin! Olis tullu jutusta täydellinen..
Mutta sit oli niin paljon noita muita vastaamattomia puheluita että piti niihin soitella, kun mua oli ihan oikein kaivattu ja rahaakin oli tililleni talletettu..
Viimeksi muokannut Niba, 27.05.2010 14:45. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Niba kirjoitti:MÄ soitin just äsken! :] :loser: :rofl: :rofl: :rofl:
No et ainakaan mulle :leuhka:
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Viesti Kirjoittaja martza »

Mulle soittelee harvoin kukaan. Broidi silloin tällöin ja samoin äiti.
Töissä soitellaan ihan liikaakin työasioissa, joten olen ihan tyytyväinen, että puhelimeni pysyy rauhallisena iltaisin ja viikonloppuisin.

Ai niin vaimo kyllä lähettää aika usein pikkutuhmia tekstareita, vanhalle pierullle ja silloin tiedän, miksi hänellä on korvataustat märät.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

martza kirjoitti:
Ai niin vaimo kyllä lähettää aika usein pikkutuhmia tekstareita, vanhalle pierullle ja silloin tiedän, miksi hänellä on korvataustat märät.
Ai vaan korvantaustat ;)
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

martza kirjoitti:Ai niin vaimo kyllä lähettää aika usein pikkutuhmia tekstareita, vanhalle pierullle ja silloin tiedän, miksi hänellä on korvataustat märät.
Joo, kato ei se vaimoskaan osaa niitä aina koko ajan oikeaan numeroon lähetellä.

Ehkä ajan kanssa.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Viesti Kirjoittaja martza »

ninnithequeen kirjoitti:
martza kirjoitti:
Ai niin vaimo kyllä lähettää aika usein pikkutuhmia tekstareita, vanhalle pierullle ja silloin tiedän, miksi hänellä on korvataustat märät.
Ai vaan korvantaustat ;)
Niin ja silloin on lähiakoina tiedossa :p:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

martza kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
martza kirjoitti:
Ai niin vaimo kyllä lähettää aika usein pikkutuhmia tekstareita, vanhalle pierullle ja silloin tiedän, miksi hänellä on korvataustat märät.
Ai vaan korvantaustat ;)
Niin ja silloin on lähiakoina tiedossa :p:
Ole hyvä Kuva
Ota Benoitista mallia?
Pyyhin Netikettiin..
Asie Payton

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

Kesikset! Heips!
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Viesti Kirjoittaja swirl »

Kesän joukkopako on alkanut...
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Tajusin just että mä en oo enää tylsä. Mä oon nykyään aika jännä. Oon niinku single, ja teen kaikkee jännää sen sijaan että murjottaisin yksinäisyyttäni. Järkkään elämääni kaikkia juttuja jotka on jänniä ja kutkuttavia. On jännää. Jännä on kivaa! Mulla on hei ihan sika jännää ja kaikenlaisia jänniä seikkailuja tässä!

Lisäks huomasin että tolla mun siilillä on pippeli. Ihan niinkuin mullakin!
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^Yhtä pieni?
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

Takaisin Suomessa. Täysin hämmentävää kun jalkakäytävillä painaa menemään 1-2 mummoa eikä 10000 japanilaista. Hissit eivät puhu eikä joka puolella päivystä ohjeistamispäälliköitä. Japaniin pitää ehdottomasti päästä takaisin.

10 tunnin lento meni vähän liiankin nopeasti. Luin iltasanomat ja hesarin; katsoin uutiset ja Sherlock Holmesin; veivasin pari tuntia sudokua ja backgammonia; lopuksi neljä jaksoa uutta V:tä ja dingggg: kiinnittäkää turvavyöt - laskeudumme Helsinkiin.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Helsingin kaupunginvaltuutettu soitti mulle tänään, juttelin hetki sitten serkkuni, Iltatyttö 10/2008, kanssa *kihihi*
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin