Luultavasti.RP kirjoitti:^Soot jo uusioneitsyt!
Ketä sitten panisisit?
-
NuoriD
Muistanko nyt väärin, kun mulla on mustikuva, että jotain noin vuosi sitten annoit täälä ymmärtää, että olit juuri ollut jonkun kanssa niinQ silleen?? Vai onko siitä hitto soikoon jo kaksi ja puoli vuotta? Ei voi olla!bliss kirjoitti:Jaa. Pitäiskö nyt poiketa normaalista linjasta ja sanoa, että kohta ketä tahansa raameihin sopivaa
Johan edellisestä kerrasta on kulunut kaksi ja puoli vuotta.
-
bliss
Käsitit varmaan väärinNuoriD kirjoitti:Muistanko nyt väärin, kun mulla on mustikuva, että jotain noin vuosi sitten annoit täälä ymmärtää, että olit juuri ollut jonkun kanssa niinQ silleen?? Vai onko siitä hitto soikoon jo kaksi ja puoli vuotta? Ei voi olla!bliss kirjoitti:Jaa. Pitäiskö nyt poiketa normaalista linjasta ja sanoa, että kohta ketä tahansa raameihin sopivaa
Läheltä piti -tilanne oli joskus viime kesänä mutta se jäi kyllä siihen.
-
masa
-
bliss
Ennen noinkin anteliaan tarjouksen esittämistä kannattaa lukea mistä olikaan kysymys...Gat kirjoitti: Efektiesi takia muuten tarjoutuisin Auttamaan Ongelmassasi, mutta kun muuten olet niin helvetin vastenmielinen. Anteeks.
Vaikka miten päin kääntelisi ja vääntelisi, et ole edes lähellä niitä raameja.bliss kirjoitti: kohta ketä tahansa raameihin sopivaa
Onneksi vastenmielisyyden tunteet ovat molemminpuoliset.
-
NuoriD
Nonnii! Sitä on annettu ymmärtää vaikkei ymmärretty antaa. Selkeästi silloin jäi käsitys, että olisit...bliss kirjoitti:Käsitit varmaan väärinNuoriD kirjoitti:Muistanko nyt väärin, kun mulla on mustikuva, että jotain noin vuosi sitten annoit täälä ymmärtää, että olit juuri ollut jonkun kanssa niinQ silleen?? Vai onko siitä hitto soikoon jo kaksi ja puoli vuotta? Ei voi olla!bliss kirjoitti:Jaa. Pitäiskö nyt poiketa normaalista linjasta ja sanoa, että kohta ketä tahansa raameihin sopivaa
Läheltä piti -tilanne oli joskus viime kesänä mutta se jäi kyllä siihen.
Jatkossa tarkempaa raportointia
-
bliss
RAAMEILTAAN kelpaa varmaan sitten vaikka Manaaja-tyyppi. Ota jonotuslappu sille, perkele.bliss kirjoitti:Ennen noinkin anteliaan tarjouksen esittämistä kannattaa lukea mistä olikaan kysymys...Gat kirjoitti: Efektiesi takia muuten tarjoutuisin Auttamaan Ongelmassasi, mutta kun muuten olet niin helvetin vastenmielinen. Anteeks.
Vaikka miten päin kääntelisi ja vääntelisi, et ole edes lähellä niitä raameja.bliss kirjoitti: kohta ketä tahansa raameihin sopivaa
Niin,mutta Lehmien ja lampaiden kanssa on henkinenkin yhteys.masa kirjoitti:Sinulle ei luulisi vastenmielistä reikää löytyvän edes navetasta.Gat kirjoitti:
Efektiesi takia muuten tarjoutuisin Auttamaan Ongelmassasi, mutta kun muuten olet niin helvetin vastenmielinen. Anteeks.
Viimeksi muokannut Gat, 07.05.2010 22:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
bliss
Jossain kitinän uumenissa on mun määrittelemät raamit. En ota jonotuslappua kenellekään, kiitos ehdotuksesta.Gat kirjoitti:RAAMEILTAAN kelpaa varmaan sitten vaikka Manaaja-tyyppi. Ota jonotuslappu sille, perkele.bliss kirjoitti:Ennen noinkin anteliaan tarjouksen esittämistä kannattaa lukea mistä olikaan kysymys...Gat kirjoitti: Efektiesi takia muuten tarjoutuisin Auttamaan Ongelmassasi, mutta kun muuten olet niin helvetin vastenmielinen. Anteeks.
-
Manaaja
Sä vedät vähän överiksi tuon bullshitin.Manaaja kirjoitti:Nää. Ei me aiota enää toistaa sitä virhettä.Gat kirjoitti:RAAMEILTAAN kelpaa varmaan sitten vaikka Manaaja-tyyppi. Ota jonotuslappu sille, perkele.
Mutta joo, kun kerran sinä ja minä olemme Kitinän alfaurokset (Tix ja elco hinkatkoon pilejään), niin tuolla ratkaisulla uusin edell. sivun tarjoukseni nautinnollisesta seksistä blissille, ehdolla että samalla asennekasvatan blissin vähemmän vastenmieliseksi niiku henkisesti.
-
Manaaja
-
Manaaja
- Stadinarska
- Kitisijä
Mitäs poijaat näin myöhään kukkotappelee. menkääpäs nukkumaan jo. Mä tuun silti mukaan rinkiin. Mun taktiikka on antaa teidän kisata ja klassisesti viedä omenat ja kerman omaan säilööni.Manaaja kirjoitti:Varoittele sitten kun alotat, että osaan varautua seksittömään loppuelämääni.Gat kirjoitti:Lisäksi sinä olet hyödyllinen kontrastina.
Sinun jälkeen kun minua maistavat, they never look back.
Sillee tyylillä "suitsait"
-
Ylermi Ylihankala
- Kitisijä
-
RP
Ilmeisestikin panisin Fabio Cannavaroa. Mulla ei ole tarkkaa muistikuvaa tästä.
Miehen kanssa keskusteltiin alkavasta jalkapallosta ja siinä sitten valittelin lajin tylsyyttä ja varsinkin sitä ettei jalkapallossa ole oikein hottiksia mun makuun.
Tunsin oikein sydämen tuskaa kun paapatin siitä ettei Beksi tunnu simpukassa ollenkaan vaikka on niin Pupun tyylinen kuin olla ja voi. Nothing. Ja sen ääni on niin turn off. CeeÄrräkään ei enää kosketa simpukkaa, on niin neiti fägäri kaikkine rusketussuihkuineen.
Mies siihen, että onhan siellä Fabio. Olin ihan et mikä helvetin Fabio. No kuulemma se Fabio johon olin käynyt ihan kuumana vuosia sitten kun jalista oltiin katsottu. Mä olin et en varmana ole mihinkään Fabioihin voinut käydä kuumana, enkä kyllä muista tämmöstä. Kovasti väittää että olen kun kaljukin on ja just silleen.
No oli pakko kaivaa kone esiin ja googlettaa. En mä saanut mitään muistikuvaa, jotain pientä ehkä, mutta siis kellot ei kilkattanut. Mies taas väitti että menin ihan sekaisin ja punastelin kuvia katsellessa. Mutta se vaan johtu musta siitä kun hengitti niskaan et kyllä sä kuumana käyt. Ja sitten vielä kun oli oikein gigolo kuvia nämä, saatiin hyvät naurut kun ämmä tomaattina katsoo poseerauskuvia
Mutta ei hitsi, jotain pientä muistikuvaa olisi että ehkä jotain pidempihiuksista olisin saattanut kuolailla vai olisko se ollut silloin jo kalju. Pelaajat näyttää niin erilaisilta kentällä, kuvat ei tee oikeutta.
Saatanan dementia. No onneksi on mies joka muistaa panetukset mun puolesta. Öyh.
Miehen kanssa keskusteltiin alkavasta jalkapallosta ja siinä sitten valittelin lajin tylsyyttä ja varsinkin sitä ettei jalkapallossa ole oikein hottiksia mun makuun.
Tunsin oikein sydämen tuskaa kun paapatin siitä ettei Beksi tunnu simpukassa ollenkaan vaikka on niin Pupun tyylinen kuin olla ja voi. Nothing. Ja sen ääni on niin turn off. CeeÄrräkään ei enää kosketa simpukkaa, on niin neiti fägäri kaikkine rusketussuihkuineen.
Mies siihen, että onhan siellä Fabio. Olin ihan et mikä helvetin Fabio. No kuulemma se Fabio johon olin käynyt ihan kuumana vuosia sitten kun jalista oltiin katsottu. Mä olin et en varmana ole mihinkään Fabioihin voinut käydä kuumana, enkä kyllä muista tämmöstä. Kovasti väittää että olen kun kaljukin on ja just silleen.
No oli pakko kaivaa kone esiin ja googlettaa. En mä saanut mitään muistikuvaa, jotain pientä ehkä, mutta siis kellot ei kilkattanut. Mies taas väitti että menin ihan sekaisin ja punastelin kuvia katsellessa. Mutta se vaan johtu musta siitä kun hengitti niskaan et kyllä sä kuumana käyt. Ja sitten vielä kun oli oikein gigolo kuvia nämä, saatiin hyvät naurut kun ämmä tomaattina katsoo poseerauskuvia
Mutta ei hitsi, jotain pientä muistikuvaa olisi että ehkä jotain pidempihiuksista olisin saattanut kuolailla vai olisko se ollut silloin jo kalju. Pelaajat näyttää niin erilaisilta kentällä, kuvat ei tee oikeutta.
Saatanan dementia. No onneksi on mies joka muistaa panetukset mun puolesta. Öyh.
-
RP
Hitsi, luulin olevani suunnilleen ainoa jota toi kuumottaa.RP kirjoitti:Nyt kun olen päässyt katsomaan DVD:ltä jo puolet Criminal Mindsin neljännestä tuotantokaudesta niin alkaa tämä kuumotus heittämään mittareita punaisen puolelle.
Vain Spencerin roolissa, koska ylifiksu nörttikuningas:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.