No hyvä.Lapitii kirjoitti:Olin justaa tuolta (röökiltä) tulossa lisäämään, että ehämmä ny sun nauuruista suutu; sä oot nii lutuna. =)
Rekkamiehen maanantai
Hear hear.
Kävin röökillä partsilla ja imaisin kovin kylmää Mutta siitepölyistä vettä. Keöhöhöhöööö.
Myös toki vessassa röökillä ja txtamassa ja panikoimassa.... Mä voin hei ihan hyvin sanoo pomolle et jäkiksien takii ois pikku darruli, mut tuskin sentän etten oo nukkunu sekuntuakaan ja ympäripäissäni ny.... Gnääääh. En oo ikään kussu aikatuluu (toisin ko muut) mut nyt tää menee vähä vaikeeks... Ko täs näpytellessä kai tarvis olla skarppiki eikä tämmöne ko nyt (joutuu kolmeen kertaan korjaan): Aargh, nyt pelottaa vähä.
Noo, otan oluen ja skarppaan sillä (niillä), ja ehkäpä ne ei ehi tänneen enää ees laskeutuun! Eipä.... deadline 00.00, tulee kiva ilta! =)
Kävin röökillä partsilla ja imaisin kovin kylmää Mutta siitepölyistä vettä. Keöhöhöhöööö.
Myös toki vessassa röökillä ja txtamassa ja panikoimassa.... Mä voin hei ihan hyvin sanoo pomolle et jäkiksien takii ois pikku darruli, mut tuskin sentän etten oo nukkunu sekuntuakaan ja ympäripäissäni ny.... Gnääääh. En oo ikään kussu aikatuluu (toisin ko muut) mut nyt tää menee vähä vaikeeks... Ko täs näpytellessä kai tarvis olla skarppiki eikä tämmöne ko nyt (joutuu kolmeen kertaan korjaan): Aargh, nyt pelottaa vähä.
Noo, otan oluen ja skarppaan sillä (niillä), ja ehkäpä ne ei ehi tänneen enää ees laskeutuun! Eipä.... deadline 00.00, tulee kiva ilta! =)
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
-
bliss
Perzzin iloxx!!!
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=qrO4YZey ... r_embedded[/youtube]
... ja ettei nyvvallah hualetum musta.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=qrO4YZey ... r_embedded[/youtube]
... ja ettei nyvvallah hualetum musta.
- Riemumieli
- Kitisijä
Mä en, jotenki vaan mätsää toi Bad Romance. Ei o tilattua, mut toki vähä oma lehmä ojassa...exPertti kirjoitti: Mikä ettei, pidän kyllä kappaleesta. :)
Huomionarvoista myös se, että kappaleessa hän oikein kaipaa huonoa romanssia.
Voi perseen suti, nyt ois pakko soittaa pomolle. En Uskaltane, oon ihan tööt. Eikä ois varaa tööttäillä tätä ny. En saa kuitenkaa ees vrk:ta lisäaikaa ko muut o kussu jo. Narf narf iik. Mut hei: to the Battla and Vuctory!!
[Edit: kaks ekaa sanaani oli toka kappaleeseesi.]
Viimeksi muokannut Lapitii, 24.05.2010 9:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tästä mallia puheluun?Lapitii kirjoitti:Mä en, jotenki vaan mätsää toi Bad Romance. Ei o tilattua, mut toki vähä oma lehmä ojassa...
Voi perseen suti, nyt ois pakko soittaa pomolle. En Uskaltane, oon ihan tööt. Eikä ois varaa tööttäillä tätä ny. En saa kuitenkaa ees vrk:ta lisäaikaa ko muut o kussu jo. Narf narf iik. Mut hei: to the Battla and Vuctory!!
http://www.youtube.com/watch?v=5CjYhE-sRi4
Came here for school, graduated to the high life
Soitin, ja just näin. =DexPertti kirjoitti:Tästä mallia puheluun?Lapitii kirjoitti:Voi perseen suti, nyt ois pakko soittaa pomolle. En Uskaltane, oon ihan tööt. Eikä ois varaa tööttäillä tätä ny. En saa kuitenkaa ees vrk:ta lisäaikaa ko muut o kussu jo. Narf narf iik. Mut hei: to the Battla and Vuctory!!
http://www.youtube.com/watch?v=5CjYhE-sRi4
No huomenna sitten, sain lisäaikaa, fine! =D =D Taidan kipasta vähä kaliaa...
Viimeksi muokannut Lapitii, 25.05.2010 18:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
ninnithequeen
- Riemumieli
- Kitisijä
-
Ylermi Ylihankala
- Kitisijä
Mä bongasin sen joskus jonkun keskustelupalstan kuvagalleriasta hehkutusten kera. Sanotaan, että kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Selvää vaimonhakkaajaa-ainesta.swirl kirjoitti:Mä bongasin muuten kerran sen rekkiksen meijän lähikaupassa ostamassa kalijaa. Vastenmielisen oloinen heppu
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
-
bliss